Olin -90 -luvulla SPR:n ensiapuryhmässä. Eräs yli viisikymppinen kirvesmies ei osannut sanoa ei, kun häntä kyseltiin päivystämään. Kerrankin olimme raveissa ja seurasin hänen turhautunutta oloaan. Hän kysyikin vahingossa ääneen, että kuinkahan täällä jaksaisi olla katselijana?
Järkyttävää vapaaehtoisuutta
8
3337
Vastaukset
- on sulle
tapauksesta traumat jäänyt, kun vieläkin mietityttää.
- Vesa
muuta.
- Voi kauheeta
Vesa kirjoitti:
muuta.
Miesparka.
- Vesa
...jatkui siten, että joitain päiviä myöhemmin kerroin paikalla olleelle ryhmänjohtajalle, ettei k.o. henkilö halua päivystää raveissa. Edelleen myöhemmin oli ryhmän kokoontuminen. Ensiapuopettaja totesi tuolloin, että jollakin on paha olla ja ettei tarvita kuppikuntia. Toisin sanoen, joku haluaa raivata ihmisiä tieltään. Vuosien varrella kirjeissäni olen mm. spekuloinut mainitun kommentin yhteyttä minuun. Sitä ei ole myönnetty, eikä liioin kiellettykään.
- ???????????
Vieläkin siellä raviradalla päivystämässä.
Oot melko järkyttävä tyyppi, jos et mee edes välillä tuuraamaan sitä. - jokumyös
..niinpä..raivata tiettyjä ihmisiä pois tieltään..luulenpa kokemuksen ansiosta voivani olla hieman samaa
mieltä..jotain sellaista siinä on mukana. jospa elämässä toiset ihmiset vaan ovat kyllin fiksuja manipuloimaan toisia monin eri tavoin. tapahtuu melko usein juuri ryhmissä...teet sitten vapaaehtoisena jotain ja jos kyseessä ovat mahdollisesti vierasmaalaiset he nauraen ilmestyvät paikalle ja pokkana jotkut varastavat
sitten vielä kaupan hyllyltä..kun heitä kai kohdellaankin hyväntahtoisesti..ehkä se ei vieläkään riitä..
karseaa valtapeliä..
- hiton kauan
täällä joutuu vielä päivystämään?
Miksei kukaan tee mitään, tää on
järkyttävää. - en tajunnut
Minusta aivan luonnollista väsymistä. Ei kaikkia ravit kiinnosta. Silti voi hyvää hyvyyttään lupautua. Harmi, että sanoi sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657