Kysytkö neuvoa

lemmikiltäsi?

Vladimir Putin saa koiraltaan Connielta hyviä neuvoja kovissa tilanteissa. Näin eräässä lehdessä kerrottiin.

35

1275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirre*

kai sama keltä se kysyy neuvoa, - ei kai hän niitä pahemmin noteeraa kummiskaan, - sama se jos saa, vaikka vuh vuh -vastauksenkin.:/

• mutta tarkoitin

oikeastaan, että keskusteletko lemmikkisi kanssa? Tuo Putin juttu tuli tuossa nyt vaan sivussa mukaan. Minä keskustelen haukkuni kanssa, mutten sentään kysy siltä neuvoa tärkeissä asioissa. :)
        Kysyn siltä että "pissittääkö", "haluaisitko lenkille", "pitäskös vähän leikkiä tai halata", "mitäs meidän kaunotar"? jne.

• mies_vm56

en kysy mutta muuten kyllä tulee sille juteltua kaikenlaista. Ja tuntuuhan tuo jotain ymmärtävänkin. Kohta kun kysyn, että lähdetäänkö ulos niin se nousee ylös ja häntä heiluu.

• lemmikki.

käyttää jo salakieltä ulos menemisen kanssa. Kun pyydän lasta viemään koiran ulos, niin minun on kysyttävä "veisitkö k-o-i-r-a-n u-l-o-s?" Jos kysyn suoraan, niin se alkaa villisti hyppimään ulko-ovea vasten ja kamalasti haukkumaan.
        Eli ensin on neuvoteltava siitä kuka sen vie, silleen "salaa", jos mielii korviaan säästää. :)
        On paljon muitakin sanoja, mitä koiramme ymmärtää ja niitten kanssa pitää sitten olla varovainen, ettei se innostu liikaa haukkumaan.
        Tarkka kuulokin sillä on, ei jääkaapille pääse salaa, etteikö se viereen tulis katselemaan kauniisti silmiin. :))

• Mona-Liiza
        lemmikki. kirjoitti:

käyttää jo salakieltä ulos menemisen kanssa. Kun pyydän lasta viemään koiran ulos, niin minun on kysyttävä "veisitkö k-o-i-r-a-n u-l-o-s?" Jos kysyn suoraan, niin se alkaa villisti hyppimään ulko-ovea vasten ja kamalasti haukkumaan.
        Eli ensin on neuvoteltava siitä kuka sen vie, silleen "salaa", jos mielii korviaan säästää. :)
        On paljon muitakin sanoja, mitä koiramme ymmärtää ja niitten kanssa pitää sitten olla varovainen, ettei se innostu liikaa haukkumaan.
        Tarkka kuulokin sillä on, ei jääkaapille pääse salaa, etteikö se viereen tulis katselemaan kauniisti silmiin. :))

oli koira ja jos aloin nauramaan ääneen niin se haki heti pallon ja ootti että alan leikkimään sen kanssa..oli oppinut yhdistämään naurun leikkimiseksi..ja määkun nauran usein..:))

• mies_vm56
        lemmikki. kirjoitti:

minun ei tarvi käydä jääkaapilla salassa. Koira vissiin tietää, ettei se saa sieltä mitään muulloin kuin aamulla ennen töihin lähtöäni.

Mutta nyt, älä vaan pane mitään suuhusi ennenkuin olet rauhoittunut.
        Äskeisen iltalenkin jälkeen laitoin koiralle kuppiin koiran lihapullia, joita eilen ostin.
        Hieman kyllä epäilin, että mahtaako kelvata, sellainen nirppanokka kun tuo on.
        No, menin saunaan ja saunasta tultua näin lihapullan makuuhuoneen sängyn päällä, toinen näkyi nurkassa lattialla. Ei hemmetti soikoon, ne lihapullat ei kelvannut sille ja se on "piilotellut" ne ympäri huushollia. Niitä löytyi lähes jokaisesta mahdollisesta nurkasta ja kolosta, parikymmentä lihapullaa.

• Lemmikki.
        mies_vm56 kirjoitti:

minun ei tarvi käydä jääkaapilla salassa. Koira vissiin tietää, ettei se saa sieltä mitään muulloin kuin aamulla ennen töihin lähtöäni.

Mutta nyt, älä vaan pane mitään suuhusi ennenkuin olet rauhoittunut.
        Äskeisen iltalenkin jälkeen laitoin koiralle kuppiin koiran lihapullia, joita eilen ostin.
        Hieman kyllä epäilin, että mahtaako kelvata, sellainen nirppanokka kun tuo on.
        No, menin saunaan ja saunasta tultua näin lihapullan makuuhuoneen sängyn päällä, toinen näkyi nurkassa lattialla. Ei hemmetti soikoon, ne lihapullat ei kelvannut sille ja se on "piilotellut" ne ympäri huushollia. Niitä löytyi lähes jokaisesta mahdollisesta nurkasta ja kolosta, parikymmentä lihapullaa.

nauraa. :)
        Minä yhtenä yönä ihmettelin että mikä ihme mun selkääni painaa nukkuessani ja oli niin teräväkin vielä. Laitoin valot päälle ja huomasin kinkunluun patjallani. Oudointa oli että sänky oli kyl pedattu, kun siihen menin, että kuinka se sinne patjalle oli joutunut, vai toiko se sen siihen nukkuessani? Neiti itse oli kyllä niin viattoman näköinen kuin vain olla ja voi. :)

• mies_vm56
        Lemmikki. kirjoitti:

nauraa. :)
        Minä yhtenä yönä ihmettelin että mikä ihme mun selkääni painaa nukkuessani ja oli niin teräväkin vielä. Laitoin valot päälle ja huomasin kinkunluun patjallani. Oudointa oli että sänky oli kyl pedattu, kun siihen menin, että kuinka se sinne patjalle oli joutunut, vai toiko se sen siihen nukkuessani? Neiti itse oli kyllä niin viattoman näköinen kuin vain olla ja voi. :)

epeleitä nuo otukset. Itekkin kerran menin nukkumaan puruluun päälle.

Tämä neiti on niin pahuksen ronkeli ruuan suhteen, että välillä on ihmeissään mitä sille syöttää. Mikään kuivamuona ei kelpaa, purkkiruoka menee jotenkuten. Koiranmakkaraa kävi vain haistamassa ja totesi, että syömäkelvotonta. Ihmisille tarkoitettu liha kyllä kelpaa. Joten Citro-Oskaa kuluu.
        No söisihän se koira maistumattomampaakin ruokaa ennenkuin nälkään kuolis mutta en raski pakkosyöttää sellaista mikä ei maistu. Aika surkeeta olis, jos itekkin joutuis vaikka maksalaatikolla elämään.

• Lemmikki.
        mies_vm56 kirjoitti:

epeleitä nuo otukset. Itekkin kerran menin nukkumaan puruluun päälle.

Tämä neiti on niin pahuksen ronkeli ruuan suhteen, että välillä on ihmeissään mitä sille syöttää. Mikään kuivamuona ei kelpaa, purkkiruoka menee jotenkuten. Koiranmakkaraa kävi vain haistamassa ja totesi, että syömäkelvotonta. Ihmisille tarkoitettu liha kyllä kelpaa. Joten Citro-Oskaa kuluu.
        No söisihän se koira maistumattomampaakin ruokaa ennenkuin nälkään kuolis mutta en raski pakkosyöttää sellaista mikä ei maistu. Aika surkeeta olis, jos itekkin joutuis vaikka maksalaatikolla elämään.

sanoa että sinä olet lellinyt sen koirasi vaan hyvästä tykkäämään, mutta oikeassahan sinä olet, ei sitä itsekään söisi samaa ruokaa päivästä päivään, tai vain kuivia nappuloita.
        Onneksi oma koirani pitää niistä nappuloista ja herkkua, eli ihmisten ruokaa saa myös joka päivä. Teen aina sen verran enemmän ruokaa, ettemme itse jaksa sitä kaikkea syödä, kun aikoinaan totuin tekemään ruokaa isoille ryhmille. :)

• mies_vm56
        Lemmikki. kirjoitti:

sanoa että sinä olet lellinyt sen koirasi vaan hyvästä tykkäämään, mutta oikeassahan sinä olet, ei sitä itsekään söisi samaa ruokaa päivästä päivään, tai vain kuivia nappuloita.
        Onneksi oma koirani pitää niistä nappuloista ja herkkua, eli ihmisten ruokaa saa myös joka päivä. Teen aina sen verran enemmän ruokaa, ettemme itse jaksa sitä kaikkea syödä, kun aikoinaan totuin tekemään ruokaa isoille ryhmille. :)

ettenkö olisi sitä lellinyt, se nukkuukin samassa sängyssä jalkojani lämmittäen.
        Yritin kyllä tuon ruokapuolen pennusta asti pitää mutta se kun tosiaan on niin nirso niin olen antanut periksi ja syötän sitä mikä maistuu.
        Aikaisemmat koirani ovat suorastaan hotkineet kaiken mikä eteen annettiin.

• Lemmikki.
        mies_vm56 kirjoitti:

ettenkö olisi sitä lellinyt, se nukkuukin samassa sängyssä jalkojani lämmittäen.
        Yritin kyllä tuon ruokapuolen pennusta asti pitää mutta se kun tosiaan on niin nirso niin olen antanut periksi ja syötän sitä mikä maistuu.
        Aikaisemmat koirani ovat suorastaan hotkineet kaiken mikä eteen annettiin.

et arvaakkaan kuinka ahdasta siellä on. :)
        Mun koiralle käy ihan mikä vaan, no melkein.

• Mona-Liiza

juttelen kissojeni kanssa, kysyn että haluaakos äitin kullat ruokaa niin ne vastaa mjauuu..:))

• Lemmikki.

että joko se vesi on taas loppu? Niin se hyppii tiskiallasta kohin ja innostuu heiluttamaan häntäänsä. Joskus tulee siinä samalla vielä äänekäs vastaus että VUF! :)

• Mona-Liiza
        Lemmikki. kirjoitti:

että joko se vesi on taas loppu? Niin se hyppii tiskiallasta kohin ja innostuu heiluttamaan häntäänsä. Joskus tulee siinä samalla vielä äänekäs vastaus että VUF! :)

että haluaakos poika kallaa niin heti tulee pitkä miaaauuuu ja puskee mua kauheesti..jos sanon että katoppa kun ulkona on lintu ja painostan oikein sitä lintu-sanaa, niin heti hyppää ikkunalauvalle ja suupielet alkaa väpättämään..:) niin että kyllä ne kissatkin oppii puheen ymmärtämään..:)

• Pirre*

erilaiset puheen äänensävyt, - kun kysyn joskus tahallani hieman surkutellen, että "onko se poijjalla ikävä täällä yksin, tai "onko siulla kylymä"..tai jot. sellaista, niin se tulee apean näköiseksi ja työntää pääsää kainalooni, mutta jos sanon iloisesti yllyttämällä "mitä se poika siellä raapustaa" niin johan on ukko pelissä mukana, ja juoksee häkkiä ympäri.. :)

En mie ole kyllä kysyny neuvoja, vielä ainakaan..:))

• Lemmikki.

kysyä muuta kuin että missäs se mun kultini on, niin heti se tulee, vaikka olis mitä tekemässä. :) "Missä" sana tuo sen vaikken häntä tarkoittaiskaan.

• koiralta~

Mie koiralta kysäsin
      se korvaan kusasi

• no miksi

ihmeessä panit korvan sinne koiran alapäähän, saat vaan syyttää ittees..DD

• koirahan

osaa ja tietää lähes kaiken. Neuvoakin joskus siltä tulee kysyttyä. Tähän astisista paras suoritus oli, kun se pyydettäessä vei mökkinaapurille käteen kutsukirjeen. Sinne on noin kaksisataa metriä matkaa. Oli ensimmäinen kerta, ja myös viimeinen, eli ei ole tapana irti juoksennella.

Oli ollut naapurilla ihmetyksen aihetta, kun sai kutsun ulkohuussissa, ovi auki istuessaan.

• miau*
        koirahan kirjoitti:

osaa ja tietää lähes kaiken. Neuvoakin joskus siltä tulee kysyttyä. Tähän astisista paras suoritus oli, kun se pyydettäessä vei mökkinaapurille käteen kutsukirjeen. Sinne on noin kaksisataa metriä matkaa. Oli ensimmäinen kerta, ja myös viimeinen, eli ei ole tapana irti juoksennella.

Oli ollut naapurilla ihmetyksen aihetta, kun sai kutsun ulkohuussissa, ovi auki istuessaan.

Kysykää LOTTO numerot nyt ajankohtainen.

• Lemmikki.
        koirahan kirjoitti:

viksu koira sulla. :)

• on yliveto

koira,se on joutunut opettelemaan kaksikielisyyden
      ja tulee puhtaasti toimeen seka suamen etta enkun kialella.emanta puhhuu sille suamee ja poijjaat enkkua ja oskarilla ei oo menny hanta suuhu kertaakaan.l-h.

• Lemmikki.

aikoinaan kaksikin koiraa, ne ymmärsivät kolmea kieltä. Sanoit sitten että syömään, essen, tai eating, aina ne oli paikalla kuin salamat. :)

• Jermuxi tms.

Täällä tiedetään kaikesta kaikki. Lemmikit ei tietä muuta kuin sijoitusvinkkejä. Kjäh.

• osaavat kaiken,

mitä niille on opetettu, ja vielä enemmänkin, ainakin meidän omat.

• Lemmikki.

kaikkea, vaikka luulisivatkin itse niin. ;)
        Mitäs sinä sanoisit tuohon saunan jäätymiseen? Pistetäänkö tuli alle, vai ootetaanko kesää?

• henr'k

pihalla on vanha omenapuu,joskus tulee juteltua
      hänelle,on tuos sitten pari puppua,ja yksi hevonen

• Pirre*

Nyt oli kyllä paras...

• henri'k
        Pirre* kirjoitti:

Nyt oli kyllä paras...

ei väitä vastaan

• henri'k
        henri'k kirjoitti:

ei väitä vastaan

hevonen kokeilee aina kumpi on pomo

• Pirre*
        henri'k kirjoitti:

hevonen kokeilee aina kumpi on pomo

no kumpi?

• Lemmikki kultsuni ymmärtää, kun Hänelle puhun ja kyselenkin toisinaan salaisuuksia, Hän antaa oikean tassunsa, jos vastaus on myöntävä ja vasemman tassun, kieltävästä vastauksesta. Minulla on todella viisas narttu.

• ukinpässykkä.

maan asiat kehnossa kävveessä.

• mies_vm56

ihan varma, koirat on kuitenkin aika fiksuja.
        Vai Putiniako meinasit?

• Lemmikki.

mutta onneksi se kysyy oikealta tassulta mitä tehrä. :D

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe