..se onnen kätkeköön, vai? ;)
Kel onni on..
12
653
Vastaukset
- blackwomans
Jos on onnellinen se pitää näyttää toisille:)
Mä ainakin oon onnellinen,hyvässä parisuhteessa ,ok duunit.lapseni kanssa menee hyvin,terveyttä riittävästi,toimeentulossa ei moittimista ja voin kertoa rakastavani häntä.
Saan myös vastarakkautta.
Miksi onnea pitäisi kätkeä?
Eihän sitä tarvitse kaikille suureen ääneen kuuluttaa,tai laittaa julistetta selkäänsä missä lukee tässä kulkee onnellinen nainen.
Riittä kun itsellä on hyvä olla ja on onnellinen:))miksi pitäis kätkeä.. 'Kateus on kansantauti',jos siinä vastausta..
Nää kun näitä vanhoja sananparsia, ja ajat muuttuneet :)
- ...ngg
kannattaako kylillä toitottaa, että täppää on,
millä mällätä (ja saada Anna Almuset ja Veikko
Vippiset liikkeelle)?
;D- ...ngg
Sanin kirjoitti:
.. kehumattakin jos mällää,
että mammona ois onni ;)Muistaakseni Wal-Martin omistaja kulki töihin
kauhtuneessa flanellipaidassa ja tavallisella
lava-pick-up'illa. Oli sentään aikanaan maailman
rikkaimpia miehiä.
Ei mammona aina ole kuvaava sana.
;) ...ngg kirjoitti:
Muistaakseni Wal-Martin omistaja kulki töihin
kauhtuneessa flanellipaidassa ja tavallisella
lava-pick-up'illa. Oli sentään aikanaan maailman
rikkaimpia miehiä.
Ei mammona aina ole kuvaava sana.
;).. mällännyt, ilmeisesti muut arvot..
Ajattelinkin, että olit piruillasi laittanut
tuon pätäkän siihen ;))
- (.)Y(.)
Eivät, ikävätkään asiat katoa,
ellei, niitä tuoda esille.. ;) - tuffe
on se joskus täälläkin niin mukavaa lukea onnellisista parisuhteista, vaikkei niihin juttuihin pahemmin mitään kommentoitavaa ole :/ Silti, kiva kun on niitäkin :) Ja mistä me muut muuten haaveilisimme, ellei niitä olisi :))
- umpisolmu
...onnellisuutta on vähän mahdotontakin kätkeä...se tuppaa paistamaan läpi kuitenkin...
Onnellinen pari... kyllä sen huomaa eleistä ja ilmeistä... Mennäänkö peräkanaa naamat rutussa vai kuljetaanko rinnakkain ja toinen huomioiden :)) Ne pienet eleet...
Turha meuhkaaminen on sitten ihan eri asia :)
Liekö tuon vanhan sananlaskun ajatuksena ollut, jotain että ei pidä piehtaroida onnellisuudessaan, ottamatta huomioon sen mahdollista katoavaisuutta... Eli pidetään ja vaalitaan suojassa.... Sehän on sitten jo vallan eri juttu :))..varmaankin niinkin, miten kohtaa/kohtelee muita
ihmisiä.
Vaalia suojassa, aika kauniisti sanottu :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911