Kahleet?

virsu

Okkultismin kahleissa ovat nykyään monet ihmiset,
se on saatanan tapa kahlehtia ihmisen tahto ja halu,
jotta hän voisi kääntyä Jumalan puoleen,mutta siitä pääsee irti ja vain Jumalan avulla, ei muuten.
Okkultismin kahleet merkitsevät sidonnaisuutta,
kiinni juuttumista.
Mielen, ruumiin, sielun, hengen, ja tahdon orjuuttamista.
Se voi tapahtua ainakin kolmella tavalla:
Perintönä...vanhemmilta, esivanhemmilta, 3:nesta ja
4:nestä sukupolvesta.(2Moos.20:3-6 34:7)
Kokeiluna...sopimus, liitto, harjoitus, kirjoittautuminen, neuvottelu.(5Moos.18:10-14, Tuom.2:2)
Kosketuksesta...(Jes.52:11,2Kor.6:17, Ilm.18:4)
Noita okkulttisia asioita on valtava määrä ja niiden harjoittajien joukko lisääntyy koko ajan.
Menetelmät "tarttuvat"yliluonnollisten asioiden käsittelystä kuten esim: Astrologia,amuletit,ateismi,bahai,buddalaisuus,ballardilaisuus?
vainajahenget,veriliitto,väriterapia?korteista katsominen,kristallipallosta katsominen, kristillinen oraakkeli,(Delfoin oraakkeli)
ennustaminen vedestä tai öljystä,erikoinen aistihavainto, fetisismi, tulikävely,selvännäköisyys, lumous,korteista ennustaminen tai vedestä,kämmenestä jne.vapaamuurarius,hinduismi, horoskoopit,krisna,
"minä olen"enteet, parapsykologia,mystiikka,taikausko, telepatia,teosofia,spiritismin eri muodot,voodoo ja sen eri muodot,jooga eri muotoineen ja vielä monia muita.
Jos ihminen on kiinni näissä asioissa, häntä ei enää kertakaikkiaan kiinnosta Jumalan sana ja kristilliset asiat.
Kaksi vaarallista asiaa:Ylenpalttinen kiinnostus
henkivaltoihin tai sitten ei usko niihin lainkaan.
Molemmat ovat ytä vaarallisia.
Kyllä paholainen osaa sitoa ihmisen kahleisiinsa.
Mutta Jumala on aina voimakkaampi kuin paha ja
Hän antoi seuraajilleen valtuudet ajaa ulos riivaajia.
Tästä aiheesta olisi paljonkin kirjoitettavaa mutta tulee liian pitkä juttu.

18

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs mieltä olet niistä hengistä, jotka vaikuttivat Ellen G. Whitessä?

• virsu

Mitä kaikkea voi olla seurauksena,jos ihminen on kiinni näissä "harrastuksissa"? esim.nämä:
      Tragedia ja tuho joka kohdistuu mieleen, fysiikkaan
      ja HENGELLISYYTEEN.
      Masennus ja epätoivo.
      Ajatusten epäpuhtaus.
      Unettomuus ja painajaiset.
      Rikokset ja riidat.
      Kiihtymys ja raivotilat.
      Monet häiriötilat ja lamautuminen.
      Kohtalokkaat onnettomuudet.
      Kyky toimia meediona.
      Tarve pilkkaamiseen,valehteluun,oikkuiluun.
      Taipumus seksuaalisiin vääristymiin.
      Vastahenkisyys, inho ja viha.
      Näin vain jotain mainitakseni.Huh huh.

• virsu

Pahin seuraamus ennen kaikkea:Kyvyttömyys raittiiseen kristilliseen elämään.

• Ellenniä koskevaan
        virsu kirjoitti:

Pahin seuraamus ennen kaikkea:Kyvyttömyys raittiiseen kristilliseen elämään.

kysymykseen?

Siinä tapauksessa taidatkin olla "ykkösen" kanssa samoilla linjoilla!

• virsu
        Ellenniä koskevaan kirjoitti:

kysymykseen?

Siinä tapauksessa taidatkin olla "ykkösen" kanssa samoilla linjoilla!

Yritän aina olla vastaamatta "uskova"1:sen viesteihin.
        Eli jatkoin vain edellistä juttuani.

• virsu kirjoitti:

Yritän aina olla vastaamatta "uskova"1:sen viesteihin.
        Eli jatkoin vain edellistä juttuani.

Sanot: "Yritän aina olla vastaamatta "uskova"1:sen viesteihin.
        Eli jatkoin vain edellistä juttuani."

Mielestäni aika ilkeää vieroksumista..Liittyy melkein listaasi, jossa mainitsit mm. "Vastahenkisyys, inho ja viha."

• Oliko sinun mielestäsi

siis Ellen G.White Jumalan sanan saataja,oliko hänellä profetoimisen armolahja,vai kertoivatko hänen teoksensa pahoilta hengiltä saatua tietoa?Mikä on sinun näkemyksesi asiasta?

• virsu

...Henget eivät koskaan korota Jeesusta,eivätkä johdata ihmisiä Jeesuksen luo ja tutkimaan raamattua.Mitä teki EGW?

• virsu kirjoitti:

...Henget eivät koskaan korota Jeesusta,eivätkä johdata ihmisiä Jeesuksen luo ja tutkimaan raamattua.Mitä teki EGW?

Kysyt: "Mitä teki EGW? "

Alensi Jeesuksen arkkienkeli Miikaeliksi ja mitätöi ristin sovituksen siirtäen synnit taivaaseen ja sinne pestäviksi ja lopulta saatanan kärsittäviksi.

• taas vaihteeksi
        uskova_1 kirjoitti:

Alensi Jeesuksen arkkienkeli Miikaeliksi ja mitätöi ristin sovituksen siirtäen synnit taivaaseen ja sinne pestäviksi ja lopulta saatanan kärsittäviksi.

puolitotuuksilla yrittämättä edes ymmärtää. EGW ei alentanut Jeesusta mitenkään, mutta sinä näyt niin tekevän koko ajan.

• Ruhtinashan tarkoittaa
        uskova_1 kirjoitti:

hallitsijaa.Tässätapauksessa enkelienkin määrääjää ja päämiestä.

Siis sitä,että Jeesuksen päätäntävallan alla ovat myöskin taivaan enkelit.Enkeli joukot,joita Jeesus määrää ja vallitsee.

Sitä minä uskoisin enkeliruhtinaan tarkoittavan!Olenko väärässä?

• taas vaihteeksi kirjoitti:

puolitotuuksilla yrittämättä edes ymmärtää. EGW ei alentanut Jeesusta mitenkään, mutta sinä näyt niin tekevän koko ajan.

Herää eksytyksen unestasi näkemään, että Ellen White otti näkynsä demoneilta.

Ellen alensi Jeesuksen enkeliksi:

"The highest of all angels, He girded Himself with a towel, and washed the feet of His disciples." (Ellen White, Manuscript Releases, Volume Twelve, page 400, paragraph 1.)
        = Kaikkein korkeimpana enkelinä Hän vyötti itsensä pyyhkeellä ja pesi opetuslastensa jalat.

Spiritual Gifts (vol.2,p.276) White kirjoittaa: "Kun Jeesus nousee ylös; kun hänen työnsä Kaikkein Pyhimmässä on lopussa, silloin syntiselle ei suoda ainoatakaan valon sädettä... Miikael nousee ylös."

Ellen Whiten Suuri Taistelu kirjasta: ”Kun Kristus pappispalveluksensa lopussa oman verensä ansiolla poistaa kansansa synnit taivaallisesta pyhäköstä, hän asettaa ne saatanan päälle, jonka tuomiota toimeenpantaessa täytyy kärsiä lopullinen rangaistus.” (s 422)

• itse 1
        uskova_1 kirjoitti:

Herää eksytyksen unestasi näkemään, että Ellen White otti näkynsä demoneilta.

Ellen alensi Jeesuksen enkeliksi:

"The highest of all angels, He girded Himself with a towel, and washed the feet of His disciples." (Ellen White, Manuscript Releases, Volume Twelve, page 400, paragraph 1.)
        = Kaikkein korkeimpana enkelinä Hän vyötti itsensä pyyhkeellä ja pesi opetuslastensa jalat.

Spiritual Gifts (vol.2,p.276) White kirjoittaa: "Kun Jeesus nousee ylös; kun hänen työnsä Kaikkein Pyhimmässä on lopussa, silloin syntiselle ei suoda ainoatakaan valon sädettä... Miikael nousee ylös."

Ellen Whiten Suuri Taistelu kirjasta: ”Kun Kristus pappispalveluksensa lopussa oman verensä ansiolla poistaa kansansa synnit taivaallisesta pyhäköstä, hän asettaa ne saatanan päälle, jonka tuomiota toimeenpantaessa täytyy kärsiä lopullinen rangaistus.” (s 422)

Pilkkaa Jumalaa sen, kun vain kerkiät. kokoajan halveksit Jeesuksen antamia käskyjä ja esimerkkejä parjaat toisia et koskaan koroita
        Jeesusta. Tästä kaikesta tominnastasi suoraan säteilee Demooninen voima, joka sinulla on Kristusta kohtaan. Juuri Kristuksen koroituksen takia vihaat Elleniäkin. Ole hyvä ja vaihda palstaa. Olet itse todistanut kirjoituksillasi
        kuka on sinun isäntäsi!!!!!

• Ruhtinashan tarkoittaa kirjoitti:

hallitsijaa.Tässätapauksessa enkelienkin määrääjää ja päämiestä.

Siis sitä,että Jeesuksen päätäntävallan alla ovat myöskin taivaan enkelit.Enkeli joukot,joita Jeesus määrää ja vallitsee.

Sitä minä uskoisin enkeliruhtinaan tarkoittavan!Olenko väärässä?

Niin Miikaelhan on yksi enkeliruhtinaista, siis luotu enkeli, ei sen kummempaa:

"Persian valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta katso, Miikael, yksi ensimmäisistä enkeliruhtinaista, tuli minun avukseni, sillä minä olin jäänyt yksin sinne, Persian kuningasten tykö." (Dan 10:13)

Jeesus taas on Jumala (Isä, Poika ja Pyhä Henki, erottamatta ja sekoittamatta).

• Selitäppä
        virsu kirjoitti:

UT osoittaa sinun olevan väärässä.Paavalillakin oli esimerkki tuollaisesta "väärästä hengestä" täällä; Apostolien teot:
        16:16. Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan.
        17. Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien".
        18. Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä". Ja se lähti sillä hetkellä.

• Kuitenkin
        uskova_1 kirjoitti:

Niin Miikaelhan on yksi enkeliruhtinaista, siis luotu enkeli, ei sen kummempaa:

"Persian valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta katso, Miikael, yksi ensimmäisistä enkeliruhtinaista, tuli minun avukseni, sillä minä olin jäänyt yksin sinne, Persian kuningasten tykö." (Dan 10:13)

Jeesus taas on Jumala (Isä, Poika ja Pyhä Henki, erottamatta ja sekoittamatta).

Hänellä on tavoite päästä kuoltuaan paholaisen Enkliruhtinaaksi. Oi varokaatte häntä. Hän on
        ollut jo nykyään paha. Ja vielä pahemmaksi hän käy. Karmeaa kauheaa on luvassa.

• Epäuskoinen

Jumala on aina voimakkampi kuin paha ??? No ,miksihän hän yleensä loi pahan eli saatanan ??
      Kaikki tämä kärsimys Jumalan virheen tähden ??

Jumalako rakkaus ??? Rankaisee meitä ihmisiä omasta virheestään. Kyllä te uskovaiset olette heikoilla jäillä !!!

• Una Fortuna

Vapauden: Sama tapahtui Lusiferillekin. Kateus
        on paha synti. Tämä kateus vie vaikka kalat
        Järvestä. Esimerkkinä kun joku ostaa talon,
        niin toinen kateellinen haluaa ostaa vielä komeamman talon. Naapurin ostaessa uuden auton,
        niin kohta hänen naapurinsa ostaa vielä kalliiman auton. Joten kyllä tämän kateuden syy on jo siellä ihmisen lähtö portaissa. Sillä
        syntisen silmiä ei peitä muu, kuin maan musta
        ta punainen tai harmaa multa.
        Maran ata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe