Minkälaiset mahdollisuudet on päästä harjoitteluun ulkomaille? Oon kuullut, että mmm- tdk:lla on yhteistyötä Minnesotan yliopiston kanssa. Kuinka helppoa/vaikeeta sinne on päästä? Minkälaisia töitä harjottelussa tehdään eli pitääkö olla jo kokemusta jolytakin alalta?
Entä harjottelu EU:ssa, onko mahdollista jo opiskeluaikana?
Opiskelu ulkomailla
1
735
Vastaukset
- Pheuxi
Joo, mm tdk:lla on ainakin maatalouden koulutusohjelmassa mahdollisuus lähteä II vuonna jenkkeihin maatilaharjoitteluun. Tila voi periaatteessa sijaita missä päin jenkkilää tahansa. Voi olla myös itse hankittu tila (esim. hevosfarmi).
Käytännössä ulkomaan harjotteluun valitaan kielitaitoiset ja jonkin verran enemmän maatalouskokemusta omaavat (esim. oma/vanhempien maatila, maatalouden tutkinto opistosta tms). Ihan turvallisuus syistä, koska farmeilla joutuu todennäköisesti tekemään hommia myös yksin, ja ne farmit on aika suuria, niinku tiedetään.
Maatilaharjottelun jälkeen voi hankkia stipendin Minnesotan yliopistton, jossa on paikallinen departement of agriculture. Siellä on porukat opiskellu muutama kk - vuosi.
Maatilaharjottelun voi tehdä myös Saksassa, Englannissa, Ranskassa, Ruotsissa jne. Jos hankkii itse harjottelupaikan, niin ihmisiä on ollu Ausseissa, Uudessa Seelannissa jne. Agronomiliitto antaa hanakasti stipendejä ulkomaanharjotteluun lähteville. Eli rahoitus ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738