ajattelin pistää mielenkiinnosta vielä tänne pienimuotoisen gallupin, eli mikä on koirasi mieleen painunein/suurin tuhotyö tms.?
itsellä jäänyt ikuisesti mieleen, kun pentu oli ensimmäistä viikkoaan meillä ja parvekkeen ovi oli pönkätty raolleen niin ettei koira pääse sinne.
noh, olihan se sinne päässyt, neljältä yöllä heräsin hirveään rymyämiseen. koira oli tehnyt parvekkeesta selvää jälkeä, kissan hiekat ja jätökset laatikosta levitetty ympäri parveketta ja osa syöty, koira oli pissinyt joka paikkaan, parvekkeella ollut sohva oli revitty pumpuliksi ympäri partsia ja se mitä sohvasta oli jäljellä oli myöskin pissailtu täyteen,kissojen ruuat syöty ja levitetty ympäriinsä ja kissat istu kauhuissaan yhessä nurkassa kattelemassa:D
nykyään jo naurattaa muistella, mut sillon oli nauru kyllä kaukana..
koirasi suurin tuhotyö?
25
1341
Vastaukset
- solina
että yritystä on ollut. heh
Meillä ehkä hurjin juttu oli aikoinaan kun eka koirani kuori makuuhuoneen tapeeteista työpäivän
aikana olipa oven viereen vielä järsitty hyvä kolo betoniinkin. Kyllä siinä hetken mietti oven avattua että tuliko oikeaan osoitteeseen kun kämppä oli täynnä tapettisilppua ja metrin korkeuteen makkarin seinät paljaana. Ehkä hirveintä tilanteessa oli että asunto oli tapetoitu kolme kuukautta aiemmin. Ja kyseessä oli pieni koira... - FAU
Tuo meidän mummeli oli nuorempana varsinainen remonttireiska.
Kerran se jäi autoon "nukkumaan" ja oli siellä yksinään vajaa puolituntia, niin sillävälin se oli repinyt kaikki penkit päreiksi, niin että metallirunko paistoi ja lisäksi se oli poistanut kattoverhoilun ja järsinyt ratin ja vaihdekepin nupin.
Samainen kaveri toisella kertaa poisti olohuoneen lattiasta muovimaton ja repi keittiön alakaapeista kaikki ovet irti saranoineen päivineen, sekä lyhensi puisista ruokapöydäntuoleista jalat 10 sentin mittaisiksi.
Sitten noita pienempiä tihutöitä on lukemattomasti (revityjä patjoja, syötyjä kenkiä, hajotettuja untuvatakkeja ja ympäriinsä sotkettuja huonekasveja yms)kuulostaa tutulle :)!
Lattioita on syöty, huonekaluja on syöty, seiniä ja listoja on pureksittu ja kaiken muun mahdollisen lisäksi koira söi jopa lasia!
Aina reilun vuoden ikään asti sai pelätä, että mitä milloinkin on laitettu uuteen uskoon. Tätä harrasti siis edesmennyt dobberimme, nykyisen kanssa on tahti ollut lievästi sanottuna toinen ;)...vahingoista viisastuu. Tämä typykkä sai autoon häkin, kun alkoi verhoilu maistua ja kotona oloa treenattiin paljon ja tehdään sitä edelleen.
- Maya81
Sanotaan..että..koko...keittiö..ja paljon muutakin.Ei ole aina ollut helppoa eroahdistuksesta kärsivän doggin kanssa..mutta rakastan sitä yli kaiken ja ikinä siitä en luovu ennenkuin luonto sen määrää..
- töppönenhöppönen
oli kun koira opetteli olemaan yksinään kotona, olin muistaakseni pari tuntia poissa. kun tulin takaisin oli hyttysverkot revitty ikkunoista pitkin lattiaa, ikkunan karmit järsitty pieniksi tikuiksi ympäriinsä, tiskipöydälle oli jäänyt kakunpalanen jonka koira oli saanut vedettyä alas (en vieläkään käsitä miten, se oli siis todella kaukana reunasta ja vielä uunipellin päällä) ja mutustanut sen ympäriinsä, ja homman kruunasi naapurin valituslappu joka kilahti illalla postiluukusta kun koira oli ilmeisesti tehnyt tuhonsa hurmaavan haukkumisen lomassa.
ihana kuulla että muillakin on ollut mukavia kotiin tuloja:D
tee tihutöitä verrattuna isompiin lajikumppaneihinsa. Olimme yhteenaikaan sohvan vaihdon mestareita. Tylsää oli että täytteet aina samanväriset keltaiset.
- oi niitä aikoja
isokokoisen koiramme ehkä suurin urotyö: töistä kotiin saapuessamme eteisen lattialla odetti revitty keittiön pöydän vahakangas ja pissat päällä. olohuoneessa odotti kangassohvalla altakasteluruukku kukka silputtuna, tietysti myös mullat ja vedet sohvaan imeytyneinä. kulmasohvan kulmapöydälle oli kaadettu sinne unohtunut vesikannu (n.1,5 litraa), vesi puolestaan "hoiteli" puhelinvastaajamme finaaliin. olohuoneen lastulevyinen viilutettu pöytä oli keskeltä haljennut kahtia, pöytälevyllä näkyi vain muutama multainen tassunjälki muistona hauskanpidosta. multaa oli siis myös lattialla ja komeuden kruunasikin kaadettu pyykkiteline puhtaine pyykkeineen. kaikesta huolimatta koirat on ihania!
- hatam
osasi sen pahanteon jalon taidon aika mallikkaasti.
Kerran töistä kotiin tulessamme oli olohuoneen kulmasohva revitty kertakaikkiaan entiseksi. Jäljellä ei ollut kuin metallinen putkirunko.
Sama koira rullasi seuraavana pahantekonaan keittiön korkkimaton, pisteli samalla kertaa pöydänjalat palasiksi ja kantoi keittiön puiset istuimet makuuhuoneeseen.
Paljon muutakin on tapahtunut vuosien saatossa. Tämä viimeisin ei tehnyt mitään pahaa. mikä kovasti harmittaisi. muutamat johdot purtu.
hauskin kuitenkin oli joulukinkku joka hävisi koiran suuhun.
pääsiäismunat, juuri maalatut oli toinen. kaikkia ei oltu syöty mutta piiloiteltu sinne tänne.
juu ja yksi kunnon säikytys kun koira yöllä hyppäsi rullaverhoa vasten ja se meni sinne ylös asti, pyöri ja piti niin hirveetä meteliä. kuullosti ihan kun joku olisi konekiväärillä ampunut keskellä yötä ja pimeässä. kukaan ei ensin tajunnut mitä tapahtuu ;-)- miltä..
kuulostaa kun yöllä ammutaan konekiväärillä?
- on sulla
majorica kirjoitti:
nähnyt ja kuullut.
ihme ohjelmamaku
kaikkii väkivaltajuttui tuijotat netistä ja telkusta ja sit itket jos joku kirjottaa täällä keittiöveitsistä että sulle tuli paha mieli
BUAHAHAHAAAAAAAAAAA on sulla kirjoitti:
ihme ohjelmamaku
kaikkii väkivaltajuttui tuijotat netistä ja telkusta ja sit itket jos joku kirjottaa täällä keittiöveitsistä että sulle tuli paha mieli
BUAHAHAHAAAAAAAAAAAkyllä niin niitä konekiväärejä näkee uutisissa ihan jatkuvasti :-(
nuita Ramboja saa ihan muut katsella jotka tykkäävät.
tuohon viimeiseen en viitsi edes kommentoida. voi laittaa minulle sähköpostia jos asia painaa mieltäsi noin paljon.- Jaa..
majorica kirjoitti:
kyllä niin niitä konekiväärejä näkee uutisissa ihan jatkuvasti :-(
nuita Ramboja saa ihan muut katsella jotka tykkäävät.
tuohon viimeiseen en viitsi edes kommentoida. voi laittaa minulle sähköpostia jos asia painaa mieltäsi noin paljon.sulle siis saa sanoo mielipiteen vaan sähkärillä mut sä saat täällä sanoo mitä haluut ja määräillä aiheita
miks veit ne kissat piikille? Jaa.. kirjoitti:
sulle siis saa sanoo mielipiteen vaan sähkärillä mut sä saat täällä sanoo mitä haluut ja määräillä aiheita
miks veit ne kissat piikille?ihan mitä haluat minun puolesta. ehkä vaan et saa vastausta minulta.
enkä nyt tosiaankaan kissojani ole vienyt minnekkään.
Nuorempi koira on syönyt seinät ja lattiat yksin ollessaan..=( onhan niitä muitakin tuhoja,mutta tuo on suurin tuhotyö minkä se on saanu aikaseksi..
rikotun,eli talutushihna,puuhaarukka ja muutamat lapaset,pari raavittua ulko-ovea...yhden rannekellon hihna ja pari maton reunaa,siinä ne taisi sitten ollakkin.
- töppönenhöppönen
ne ihanat otukset saakin päähänsä, voin vain kuvitella millä riemulla ne on tuhonnu kämppää;)
töppönenhöppönen kirjoitti:
ne ihanat otukset saakin päähänsä, voin vain kuvitella millä riemulla ne on tuhonnu kämppää;)
vähällä olen päässyt,sitten on tietty kaikkea sellaista silputtua millä ei ole väliä,pahvilaatikoita,styroksia,vaahtomuovia ym,mikä ei mene mun laskuissa varsinaiseksi tuhoamiseksi,mutta siivottavaahan sinäkin on ollut =)
- musta.salama
koiramme avasi kenkäkaapin oven pois ollessamme ja otti sieltä ne ainoat ja parhaimmat ja kalleimmat kengät ja pisti ne tuhanneks palaseks eteisen lattialle. Muita tihutöitä..parit toisetkin kengät, kännykkä, mullat lattialla, vaatteet levitettynä lattioille kaapeista, sänky myllättynä (tietää että sinne ei ole mitään asiaa)
Hauskinta oli kerran kun tulimme kotiin ja lattialla oli silputtu lyijykynä. tämä ei ole ikinä osoittanut mitään pahoillaan olemisen merkkejä tihutöiden jälkeen, mutta tuon lyijykynän takia luimisteli pitkin kämppää matalana :D hah - Koirakko
saaneet kyytiä. Ratti ja vaihdekeppi on onneksi ehjät, että pääsee ajamaan;)
Kotona ei ole ollut sisätiloissa mitään ongelmia. Pihalta lähti viime kesänä kaikki istutukset. Kraatereita jäljellä.- FAU
hortonomeja noi sakemannin pennut.
Kaikki mikä on istutettu pitää repiä pois ja siirtää harvennettuna muualle.
Mitä hienommat kukat kyseisessä yksilössä on, sitä varmemmin se kokee jonkun katastrofin pennun toimesta.
Voiskohan ton aktiivisuuden jotenkin kanavoida vaikka voikukkiin... FAU kirjoitti:
hortonomeja noi sakemannin pennut.
Kaikki mikä on istutettu pitää repiä pois ja siirtää harvennettuna muualle.
Mitä hienommat kukat kyseisessä yksilössä on, sitä varmemmin se kokee jonkun katastrofin pennun toimesta.
Voiskohan ton aktiivisuuden jotenkin kanavoida vaikka voikukkiin...minä niitten kanssa olen taistellut ja nöffi-harmi tuli auttamaan pahimpaan aikaan,urheasti hän söi ainakin sata kukintoa kun näki mun niitä nyppivän =))
Itse olen nyt kolmena vuotena istuttanut alppiruusun..mutta joka kerta on pennut syöneet sen poikki,oksat niin kivasti töröttää hangessa ja lehdetkin taitaa houkuttaa,keväällä taas uutta maahan =)
on minusta ollut tämän koiran tuhoaminen, odotin paljon pahempaa.
Kallein sen hajottama juttu on kännykkä, se oli semmoinen malli jossa oli pieni antenni ja sen antennin se pureskeli toimimattomaksi. Kännyköitä ei tunnetusti kannata korjata, olisi kaiketi maksanut enemmän kuin uusi.
Kuitenkin mieleenpainunein oli oikeastaan se, kun koira etsi käsilaukustani passin, ja ehti repiä siitä takasivun irti sekä nakerrella muiden sivujen kulmia. Tämän sen teki juuri sen jälkeen, kun olin saanut sovittua "lapsenvahdin" jotta pääsen käymään Suomessa, silloin ei koiralla vielä ollut omaa passia joten se ei päässyt mukaan.
Muuten se on pureskellut muutaman digitaalisen kuumemittarin, täytekyniä, tyhjiä vessapaperirullia. Aikuisella iällä se on vielä joskus iltasaikaan yksin jäätyään (mikä on sen mielestä tosi törkeetä) hakenut vessan roskiksesta terveyssiteen ja kantanut sen keskelle eteisen lattiaa. :D Ja sitten sitä hävettää kamalasti kun tulen kotiin...
Mutta se ei ole milloinkaan ollut kiinnostunut huonekaluista, ei myöskään kirjallisuudesta, valokuvauksesta, elokuvista, musiikista tai kasvillisuudesta, joten ihan hienosti on mennyt.- lepakkoleino
taitaa olla se kun koira pari viikkoa sitten repäs sellaisen n. metrin korkusen tapetinpalan =)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999