Hyvää ja raitista huomenta kaikille.
Kerholaisia tuntuu väsyttävän ja ovat vielä syrjällään, vaikka on jo aamu menossa.
Raittiina ja vähän työnkin merkeissä kulutan päiväni. Viina ei juurikaan enää ole tullut mieleen. Ei ole tullut maisteltua pisaraakaan pitkälti yli vuoteen.
04.02.2007 SUNNUNTAI
14
653
Vastaukset
- åpoi
niihän tuo pitkäksi meni aamu-uni, mutta onneksi ei oo kiire mihinkään
ei oo kohomaa eikä minkäänlaista hinkua hommata sitä huomiseksi - ext
Hyvin on päivä alkanu. Ilman viinaa meni eilinen ja mennee tämäki päivä. Hiihtämmään pitäis lähtä pikapuolin. Aurinkoista sunnuntaita kaikille!
- Cettuz!
Sano sille päivää, päivää! Raittiina.
- Papio1
Raitis sunnuntai tänään.
- raitista
raitista sunnuntaita itselleni ja muille.tänään en juo.
Niinhän tuo nukutti ja heräsin äsken, ilman krapulaa ja ilman alkoholia tämä sunnuntai eletään ainakin täällä.
- Systeriltä
myös. On vähän aggressiota ilmassa. Täytyy lähteä illalla ryhmään purkamaan sitä.
- veska58
vaan ja raitista sunnuntaita.Kyllä päikkärit
kannattaa ottaa,heräsin just,ja mitä kummaa:
emäntä oli sillä aikaa kolannu lumet.Vieläkö
joku epäilee,ettei minusta löytyisi hieman
Turhapuroa.Raitista sunnuntaita kaikille! - ambivalenttineN
...ja itkien on tämä sunnuntai päivä mennyt eikä tälle itkulle tunnu tulevan loppua.
- ajan terapeutille?
Muistelen sinun joskus maininneen sellaista.
Parempi itkeä selvänä kuin juoda itkuviinaa. Kyllä sä selviät, koska monet muutkin on selvinneet. Huomenna töihin, eikös niin. - ambivalenttineN
ajan terapeutille? kirjoitti:
Muistelen sinun joskus maininneen sellaista.
Parempi itkeä selvänä kuin juoda itkuviinaa. Kyllä sä selviät, koska monet muutkin on selvinneet. Huomenna töihin, eikös niin.Ei oo vielä mitään aikaa terapeutille, kun ei kelalla tunnu olevan mitään kiirettä tehdä mitään päätöstä mun terapian tai lääkekorvaustenkaan suhteen. Ehkä ne joskus tekee jonkun päätöksen, mut en tiiä onko se sit myönteinen vaiko kielteinen.
Mä tosiaan odotan huomista työpäivää ihan innolla, koska sitten loppuu tää yksinäisyys ja ahdistus.
Uskon, että selviän, mut en tiiä vielä millon ja miten. Sen kuitenkin tiiän, että itkuviina on niin tuskaa, että en pilaa mun selviytymismahdollisuutta ainakaan itkuviinaa juomalla.
Nyt meen ottaan nukahtamislääkkeen ja sit meen nukkuun. En jaksa enää itkeä tai olla hereillä. Noi nukahtmislääkkeet sain syksyllä, koska nukuin n. 3- 5 tuntia/ yö ja lääkäri oli sitä mieltä että mun täytyy nukkua enemmän. Mut ku ei nukuttanut, niin ihan mielelläni valvoin. Mut nyt on sen verran paha olo, etten halua valvoa enää yhtään.
Voisin melkeen tilata lääkäriltä ajan ja sit voisin saada diapam reseptin. Ne auttais paremmin kuin mitkään terapiat yms. Tosin emmä oo käyttänyt pameja kuin 2 kertaa, mut molempina kertoina ne auttoi tosi hyvin. Eikä se mua haittaa, että pamit aiheuttaa riippuvuutta. Kaikki aiheuttaa riippuvuutta, joten sitpähän ois yksi riippuvuus lisää, mut se sentään poistaa ahdistusta ja pahaa oloa. - vee-e
ambivalenttineN kirjoitti:
Ei oo vielä mitään aikaa terapeutille, kun ei kelalla tunnu olevan mitään kiirettä tehdä mitään päätöstä mun terapian tai lääkekorvaustenkaan suhteen. Ehkä ne joskus tekee jonkun päätöksen, mut en tiiä onko se sit myönteinen vaiko kielteinen.
Mä tosiaan odotan huomista työpäivää ihan innolla, koska sitten loppuu tää yksinäisyys ja ahdistus.
Uskon, että selviän, mut en tiiä vielä millon ja miten. Sen kuitenkin tiiän, että itkuviina on niin tuskaa, että en pilaa mun selviytymismahdollisuutta ainakaan itkuviinaa juomalla.
Nyt meen ottaan nukahtamislääkkeen ja sit meen nukkuun. En jaksa enää itkeä tai olla hereillä. Noi nukahtmislääkkeet sain syksyllä, koska nukuin n. 3- 5 tuntia/ yö ja lääkäri oli sitä mieltä että mun täytyy nukkua enemmän. Mut ku ei nukuttanut, niin ihan mielelläni valvoin. Mut nyt on sen verran paha olo, etten halua valvoa enää yhtään.
Voisin melkeen tilata lääkäriltä ajan ja sit voisin saada diapam reseptin. Ne auttais paremmin kuin mitkään terapiat yms. Tosin emmä oo käyttänyt pameja kuin 2 kertaa, mut molempina kertoina ne auttoi tosi hyvin. Eikä se mua haittaa, että pamit aiheuttaa riippuvuutta. Kaikki aiheuttaa riippuvuutta, joten sitpähän ois yksi riippuvuus lisää, mut se sentään poistaa ahdistusta ja pahaa oloa.sun on mentävä terapeutille (ei siis yleislääkärille, tai sitten haet sieltä uuden lähetteen terapeutille) riippumatta kelan päätöksistä.
sulla on niin pahasti joku eestaas-tauti, ettei se parane kuin ammattiavulla.
alkoholi ei sitä ole, diapam ei senkään vertaa. se on varmaa. kyllä sinusta vielä eläjä tulee :)
ei viinaksia tänään.
- åpoi
merkkipäivä tänään ku tismalleen kaks vuotta takaperin löysin tämän palstan ja tipattomien ketjun
sen kunniaksi otan kaarnikkamehua kunnon plöräyksen, hölökynkölökyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955