Moi kaikille, Tarvittaisiin kielen kääntö apua suomi/espanja/suomi, sellaiselta luotettavalta henkilöltä joka vois suomentaa espanjaksi kirjoitetut kirjeet, ja sitten toisin päin?mulla on tyttö-ystäväni kanssa kummi-lapsi columbiasta joka on laittanut pitkiä kirjeitä sieltä, mutta käännös palvelussa suomessa ei ole mahdollista kääntää kuin osa niistä suomeksi.Lapsi joka on kumminamme, on 7-vuotias, asuu kuuden sisaruksen kanssa samassa taloudessa ilman viemäriä ja juoksevaa vettä, valokuva on hänestä....tosi kaunis lapsi, hiljainen kuulemma piirtää kuvia kun saa värejä joskus koulusta, sain tosi nätin piirustuksen sieltä.
jari.paananen@pp7.inet.fi
kielen kääntö espanja/suomi
World vision
3
1934
Vastaukset
- kielen
kääntäjän ensin opetella suomea?
- Carl
Hei!
Voisin tietysti kääntää jos et halua kaikkea ilmaiseksi.
Ok. jos kiinnostaa niin ota yhteyttä:
ensio@starmedia.com
¡Chao! - JoJo
Morjens!
Itse oon kääntäny kavereiden/kavereille viestejä täällä. Huomioi kuitenkin että kieliopillisesti täytyy kirjoituksen olla täsmälleen oikein ja lauseet yksinkertaisia;).
http://babelfish.altavista.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850