Maanantai 5.2.2007

Papio1

Raitis maanantai tänään.

9

501

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cettuz!

alkkomaholia! Raittiina. Maate.

• karbidi

ko piti olla? :)

Muutoin samat sanat!

• åpoi

päivää juhlitaan ja torttua syödään, mutta viinaksiin en kajoa

• aahoohoo

Taasen oon kipeenä kun kulkukoira ikään mutta onhan tässä kokonainen viikko nyt aikaa parannella (huom. alkoholilla ei ole osuutta asiaan)

Alkas yheksältä Ozzyn konserttiin lippujen myynti. Mitä luulette, oisko se mies laulukunnossa kesäkuussa?

• On raittiina tänään, pysyttelen sisätiloissa, perhanan pakkaset!

• tudei:)).

• ext

Raittiina tännnänki. Pakkasta on parikymmentä ja oon lähössä hiihtään. Aurinko paistaa niin komiasti että!

• ambivalenttineN

Tänään olo on taas parempi, joten taas yksi syy olla juomatta :) Pamejakaan en enää koe tarvitsevani, joten en viitti varaa mitään aikaa lääkärille. No itepähän sit taas kärsin viikonloppuna oman saamattomuuteni vuoksi, mut ehkä se kipu lähtee ittekseen ilman pameja ja ilman viinaa.

Jokatapauksessa mulla on nyt hyvä olla ja kohta aion tehdä pop- corneja ja kattoo tv:stä käenpesän ja pakolaisekeskus ohjelman (muistaakseni sen sarjan nimi on poikkeustila). Joten aika mukava maanantai ilta on tiedossa. Ja huomenna aamulla taas reippaana töihin :)

• veska58

taas. Pakkasta on paljon,mutta se ei saa minua
      turvaamaan viinapulloon.Raitista jatkoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223