Viime vaaleissa SDP lupasi 100 000 uutta työpaikkaa. Sen saavuttamisessa oli vaikeuksia, ja tiedotusvälineet sekä oppositio muistivat pilkata koko kauden ajan siitä. Nyt kun se kaikesta huolimatta saavutetaan vielä tällä vaalikaudella, ovat tiedotusvälineet ja oppositio kummallisen hiljaa.
Minun valintani on SDP. Niitä ei kiinnosta mediatemput ja urheilijaehdokkaat ja missit, vaan suomalaisten selviäminen arjessa. Se on valtiohoitajapuoleen todellinen saavutus.
SDP PITÄÄ MINKÄ LUPAA
6
774
Vastaukset
- Kiitos.
Heh! Hauska provo. Huomasin etusivun uusissa viesteissä.
Naurattaa vieläkin. Kiitos tästä. :) 100 000 työpaikkaa? Ja sinä uskot? Monessako näistä maksetaan palkkaakin?
Itse olen yksi SDPn työllistämä. Lakaisen lumia neljä tuntia viikossa. Palkka 2 euroa tunnilta. Enpähän kuitenkaan ole työttömyystilastoja rumentamassa, varsinkaan näin vaalien alla. Itsetuntokin nousee kohisten.
Tuollaista voisi muuten kutsua myös yhdyskuntapalveluksi. Äänestä SDPtä, työttömille automaattinen linnareissu kerran vuodessa. Oppivatpahan, perhana.
Ennenmmin vaikka Kokoomus.- Uusi-Ukki
lumenlakaisija, jos tuntuu vaikealta työnteko, keväällä kun lumet sulaa sinua helpottaa pirusti.
- Elintarvikevirastosta
Uusi-Ukki kirjoitti:
lumenlakaisija, jos tuntuu vaikealta työnteko, keväällä kun lumet sulaa sinua helpottaa pirusti.
Kyllä sossut pitää mitä lupaa. Uskon ainakin elintarvikevirastoon ja Liikasen lupaamaan lapsilisän KOLMINKERTAISTAMISEEN.
- Kysyjä..
Elintarvikevirastosta kirjoitti:
Kyllä sossut pitää mitä lupaa. Uskon ainakin elintarvikevirastoon ja Liikasen lupaamaan lapsilisän KOLMINKERTAISTAMISEEN.
Kuka oli Suomen lamaan ajaneen hallituksen valtiovarainministeri? Kuka on Halosen kaveri? Kuka on Suomen pankin pääpomo?
Kysymyksiä odottamassa vastauksia.
Ps. Miksi demarit eivät tulleet millään lama-aikana hallitukseen, vaan tyytyivät häiritsemään kriisihallituksen toimintaa, joka teki töitä Suomen saamiseksi uuteen nousuun (mm. Sorsan paketti ei kelvannut)???
- Bravda
Missä demari, siel ei totuuden häivää. Kyl suurin ansio kuuluu päämisteripuolueelle. Valehtele mitä valehtelet, mutta kansa tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496605Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6642815Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931210- 841205
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891110
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 228875