Hei,
Ajattelin laittaa tämän kysymyksen tännekin, koska ajattelin että täällä joku voisi olla kokenut... Siis onko teillä kokemuksia suolistohiivan (tms dysbioosin) häädöstä, ja minkälaisin keinoin? Olen kyllä lukenut aiheen teoriaa vaikka kuinka paljon, mutta en vielä löytänyt kokemuksia ihmisiltä jotka olisivat itse tässä hoidossa onnistuneet.
Hiivan häädöstä kokemuksia?
11
4192
Vastaukset
- Munahaukkala
En tiedä tuosta hiivanpoistosta mitään.
- Ginger
Ruokavalioremontti ihan ensimmäiseksi - lue ohjeet netistä tai kirjoista.
Toiseksi hae luontaistuotekaupasta esim. Candida tmv. kuuri, lisäksi esim. Probiootti plus tai DDS maitohappobakteerikuuri.
Mieti samalla mitä teet elämäsi stressille. Se on monesti erittäin suuri vaikuttaja ao. vaivassa.
Hiivasta pääsee eroon, mutta se vaatii elämäntavoilta muutosta.- Hikkis
Voisitko mitenkään antaa muutamia ohjeita? Olen tällä hetkellä candida forte-kuurilla ja olisin kiinnostunut kuulemaan esim ruokavaliosta lisää. Koska aika paljonkin kaikkea täytyy ainakin aluksi jättää pois, loppuu minulta mielikuvitus, että mitä voin syödä. Olisiko neuvoja?
- omppu
Hikkis kirjoitti:
Voisitko mitenkään antaa muutamia ohjeita? Olen tällä hetkellä candida forte-kuurilla ja olisin kiinnostunut kuulemaan esim ruokavaliosta lisää. Koska aika paljonkin kaikkea täytyy ainakin aluksi jättää pois, loppuu minulta mielikuvitus, että mitä voin syödä. Olisiko neuvoja?
toinen valkoinen vilja,HIIVA.Täysjyväruisleipää voi syödä jossa ei hiivaa.Kaikki hedelmät pois.Karpaloa ja puolukkaa voi syödä.Elimistön emäksisyyttä lisääviä aineita tulisi lisätä:hapanmaitotuotteet,mantelit,pähkinät,siemenet,linssit ym.
- wanita
omppu kirjoitti:
toinen valkoinen vilja,HIIVA.Täysjyväruisleipää voi syödä jossa ei hiivaa.Kaikki hedelmät pois.Karpaloa ja puolukkaa voi syödä.Elimistön emäksisyyttä lisääviä aineita tulisi lisätä:hapanmaitotuotteet,mantelit,pähkinät,siemenet,linssit ym.
hei miksi pitää jättää hedelmät syömättä? kun sitä toitotetaan että helmää, jotta saa kuitua ja vitamiinia, toki saahan niitä marjoistakin...???
- omppu
wanita kirjoitti:
hei miksi pitää jättää hedelmät syömättä? kun sitä toitotetaan että helmää, jotta saa kuitua ja vitamiinia, toki saahan niitä marjoistakin...???
PAAALJON sokeria jota hiivapotilaan pitää välttää!
- yksi kokemus
Virtsapaastolla lähtee kertaheitolla:
http://curezone.com/forums/fm.asp?i=769436#i - Cecilia G.
Tutustupa kylmäpuristettuun kookosölyyn. Sillä on ihmeitä tekeviä vaikutuksia, tepsii mysö hiivaan. Sitä voi käyttää sisäisesti ja ulkoisesti. Minulla ainakin ihottuma parani muutamassa päivässä. Googlen kautta löydät lisää tietoa aiheesta, jos kiinnostaa.
- Cecilia G.
Siis tepsii myös hiivaan. Painovirhepaholainen iski jälleen ;)
Cecilia G. kirjoitti:
Siis tepsii myös hiivaan. Painovirhepaholainen iski jälleen ;)
Itse aloitin häätökuurin Dida valmisteella,saa vain luontaiskaupasta,ei marketeista.Vatsan käyminen jo hiukan helpottanut,vaikka olen ottanut sitä vasta viikon verran.Valkoinen jauho,sokeri pois,ihan vähän Uotilan ruisleipää,jossa ei ole vehnää eikä hiivaa.Ongelma on,että liki kaikissa elintarvikkeissa käytetääm sokeria,(glukoosi)mm.leikkeet,makkara,mitä ihmettä ne sokeria tarttee?laitappa sokeria makkaran päälle,miltä maistuu?Ja vehnä on toinen,sitä öysätään vähän kaikkeen täytteeks,ei ihme vaikka hiivat lisääntyy suolistossa.Maidonkin jätin,siinähän on maitosokeria ja se on muutenkin pilattu,ei ole enään niitä terveellisiä bakteereita.Ja paljon on juotava vettä,että kuonat lähtee.Alituinen stressi aiheuttaa myös candida hiivan lisääntymistä.
- Valmarinia
Se auttaa happo-emästasapainoon. Lue lisää netistä, löytyy hakusanalla valmarin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154