Kiitokset kaikille teille,jotka rukoilitte puolestani!
Laitan tähän yhden hengellisen laulun säkeen:
Kun me heikona Herralle huokaamme vaan,
Pyhä Henkensä auttaa jo meitä.
Uni meitä kun pyrkivi ahdistamaan,
meitä Herra ei nukkumaan heitä.
Kun me uuvumme niin,ettei rukouksiin
eikä valvomiseen ole voimaa,
Hän on puolusttaja,esirukoilija,
eikä heikkoja,huonoja soimaa.
Huomenna leikkaus pöydälle
8
270
Vastaukset
- Eki-50
Suru-silmä.Itsekin olen ollut muutaman kerran pienessä leikkauksessa.
Yksi minua siunaava laulun säe on:
Köyhänä, heikkona, puutoksin
armo on uupua haavoihin.
Se laulu taitaa alkaa sanoilla: Voimahan suurehen rakkautes Herrani kätke mua.Muistin toisenkin rohkaisevan laulun. Se on saksalaisen papin Dietrich Bonhoefferin Hyvyyden voiman ihmeelliseen suojaan. Sen sanoilla haluan toivottaa sinulle siunausta.
Hyvyyden voiman ihmeelliseen suojaan
olemme kaikki hiljaa kätketyt.
Me saamme luottaa uskolliseen Luojaan,
yhdessä käydä uuteen aikaan nyt.
Jos ahdistuksen tie on edessämme,
myös silloin Kristus meitä kuljettaa.
Annamme Isän käsiin elämämme.
Hän itse meille rauhan valmistaa.
Suo, Herra, toivon kynttilöiden loistaa,
tyyneksi, lämpimäksi liekki luo.
Valaiset pimeän, voit pelot poistaa.
Jää keskellemme, Kristus, rauha tuo!
Kun pahan valta kasvaa ympärillä,
vahvista ääni toisen maailman,
niin että uuden virren sävelillä
kuulemme kansasi jo laulavan.
Hyvyyden voiman uskollinen suoja
piirittää meitä, kuinka käyneekin.
Illasta aamuun kanssamme on Luoja.
Häneltä saamme huomispäivänkin.
- Elina
Jeesus sanoo:
Rauhan minä jätän teille,
minun rauhani-sen minä annan teille,
en minä annna niinkuin maaailma antaaa.
Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
Jeesus on kanssasi joka hetki,
hänen tietämättään ei edes hius putoa päästäsi.
KIITOS JA YLISTYS HÄNELLE,
siitä että on sinut ottanut lapsekseen,
ja näin voit kaikessa turvata HÄNEEN.- Häneen turvaan,
ja luotan siihen,että se joka teki tämänkin rakennuksen on myöskin kykenevä sen korjaamaan sieltä mistä se on mennyt rikki.Nyt pitää lähteä nukkumaan,että jaksaa aamulla nousta viideltä suihkuun ja joutuu 70km päähän sairaalaan.Siunausta kaikkille teille!
- matalapalkkaduunari Maija
Jeesus sanoo:Minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti"
"Älkää mistään murehtiko,vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi"
SIUNAUSTA,TSEMPPIÄ JA VOIMIA!- suru silmä
On mukava kun voi saada rohkaisua ja tukea toisilta ahdistuksissa!
Jeesus sanoi:"Minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähimmistä veljistäni,sen te olette tehneet minulle!"
Saakoon Jeesus maksaa jokaiselle kaikesta siitä hyvästä rohkaisusta mitä olette minulle tuoneet!.Sillä:"jos joku teistä ojentaa lasin kylmää vettä janoavalle,niin totisesti hän ei jää palkkaansa vaille!"
- Seraja-m55
Rakas Taivaallinen Isämme.
Katso sinä tämän henkilön puoleen, joka "surusilmä"- nimellä esiintyy ja joutuu leikkaukseen.
Suo, Isä apusi ja johdatuksesi kirurgille tai kirurgeille, joka leikkauksen suorittaa, että se voisi onnistua hyvin.
Siunaa ja varjele kyseistä henkilöä ja pidä hänet vahvassa uskonyhteydessä Poikaasi Jeesukseen.
Isä, sinun hyvä tahtosi tapahtukoon tämän henkilön kohdalla sinun rakkautesi mukaan.
Tätä anon rakkaan Vapahtajani Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä. Aamen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246