Näyttää vinhasti sille, että adventismin oppi onkin este hengelliselle keskustelulle. Se on outoa kun on kyse kristilliseksi kirkkokunnaksi pyrkivästä yhteisöstä. Omassa keskuudessaan keskustelua saattaa vielä ollakin, kun kukaan ei tohtine asettua kyseenalaistamaan kirkon opetusta. Mutta heti, kun opin perusteita käydään Raamatun kanssa lävitse, huomaamme niiden olevan Raamatun opetusten kanssa varsin voimakkaassa ristiriidassa.
Adventismin oppi esteenä täällä!
12
301
Vastaukset
- Raamatun
opetuksen kokonaisuudessaan. Eivätkä lähde raamatun ulkopuolisten selitysten pariin, Juuri tämä tekee sen kitka ilmapiirin. Juuri todellisista raamatun opetuksista on irti revitty asia yhteydet. Tämä on todellinen syy
on vain vain kaunopuheisia sanontoja näillä
AD Vastustajilla.Heillä on kauniit puheet, mutta heidän syämensä on kaukana Herrasta. Mitä me voimmekaan odottaa uuspakanuudelta. Tämän on
huomannut Outsider:- pitääks kans paikkansa?
Olen kuullut, että adventistit eivät hyväksy muuntamatta Paavalin opetusta naisen vaitiolovelvollisuudesta pyhien seurakunnassa? Pitääkö se paikkansa, että adventistit vääristelevät Paavalin opetuksen peräti päinvastaiseksi?
[ 1.Timoteuksen kirje:
2:12 mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa. ]] - lähtisi
ulkopuolisten selitysten pariin, niin sitten Ellen lähtisi, siis jos en olisi adventisti... Mitä sitten Ellen olisikaan...?
- muuttamalla asiat
pitääks kans paikkansa? kirjoitti:
Olen kuullut, että adventistit eivät hyväksy muuntamatta Paavalin opetusta naisen vaitiolovelvollisuudesta pyhien seurakunnassa? Pitääkö se paikkansa, että adventistit vääristelevät Paavalin opetuksen peräti päinvastaiseksi?
[ 1.Timoteuksen kirje:
2:12 mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa. ]]toiseksi,mitä Paavali tarkoitti.Paavali nimenomaan tarkoitti sitä turhaa suunsoittoa,jota usein juuri naisten keskuudessa viljellään runsaammin kuin miesten.Joskus eukkoväki intoutuu kälisemään ihan todenteolla,niin että asiat jää siinä sivuseikoiksi.
Tätä uskon Paavalin tarkoittaneen.Nyt siitä on sitten tehty evankeliumin julistamis kielto.
Pelkkää narsismia ja naisten alistamista.Paavali käski pitää myöskin PÄÄN PEITETTYNÄ!Kuinkas moni teikäläisistä sitten TÄTÄ PAAVALIN KÄSKYÄ noudattaa?Ei se käy että otetaan yksi neuvo ja toinen jätetään! - ei voi raamatulla puolustaa
pitääks kans paikkansa? kirjoitti:
[ 1.Timoteuksen kirje:
2:12 mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa. ]]Tälle naispappeudelle ei löydy raamatusta mitään puolustusta. Tässä kohdassa näkyy adventtikirkon lankeemus. Näin täyttyy ennustus uskosta luopumuninen, joka liittyy lopun aikaan.
- paganuudessa
ei voi raamatulla puolustaa kirjoitti:
Tälle naispappeudelle ei löydy raamatusta mitään puolustusta. Tässä kohdassa näkyy adventtikirkon lankeemus. Näin täyttyy ennustus uskosta luopumuninen, joka liittyy lopun aikaan.
Paganuudessa oli naispapittaria. Jopa ylisellaisia. Adventismin ylipapitar oli Ellen G. Wite. Tässä adventismi on yhdenmukainen muiden pakanauskontojen kanssa.
- siltä
että olet väärällä palstalla.
TÄMÄ palsta on ADVENTISMI palsta. Etkö osaa lukea? Adventismi ei pyri olemaan samanlainen kuin sinä, ei pyri jakamaan tapaasi keskustella, ei myöskään jaa uskoasi ikuisen piinan Jumalaan.
Joten ystävä hyvä olet todella väärällä palstalla.- älä hemmo hermostu
Viestihän on varsin mittatilausta palstan aihepiiristä. Adventismiinhan viesti liittyy. Ja vielä sen tyypillisimpään piirteeseen!
- hermostuu
älä hemmo hermostu kirjoitti:
Viestihän on varsin mittatilausta palstan aihepiiristä. Adventismiinhan viesti liittyy. Ja vielä sen tyypillisimpään piirteeseen!
kunhan annoin hyvän neuvon. Jos tulee adventismi palstalle ja ei halua puhua adventismista??, sellaisen ihmisen täytyy olla väärällä palstalla.
Joten ota toinen osoite ja mene jollekin palstalle missä uskotaan helvetin ikuiseen piinaan, täällä kun ei síihen uskota. Ymmärrän kyllä että se häiritsee sinun hengellisyyttäsi, mutta niin se asia nyt valitettavasti on. Onhan noita sinun hengellisyyteesi sopivia "piina palstoja" vaikka kuinka joten en näe mitään syytä sinulle pysyä täällä (ystävän neuvo vain).
- Nainen vaietkoon seurakunna...
Kyllä naiset pitäisi saada kuriin,aiheuttavat vain eripuraa seurakunnassa.Miehiset arvot kunniaan....
Käsittääkseni Jumala on olemassa edelleenkin, ja vaikka Häntä kutsutaankin Taivaalliseksi Isäksi, niin ei kai Häntä silti pelkästään mieheksi/miehiseksi voi kutsua, jos ei toisaalta naiseksi/naiselliseksikaan. Kumpikaan ei varmastikaan ole riittävä määritelmä. On hyvä tiedostaa sekin, että kun Jumala loi ihmisen, miehen ja naisen, Hän loi heidät kuvakseen, eli Jumalan kuva on mies ja nainen.
"Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät."
1. Moos. 1:27
- sinä
olet keskustellut raamatusta?? etkös tiedä että niin kaiku vastaa kun itse huutaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246