Kirka lauloi ajoittain hyviä rockbiisejäkin muun ohjelmistonsa ohessa, mutta uskaltaisin väittää, että Muska on ollut 70-luvun biisiensä perusteella parempi ja uskottavampi rokkari kuin Kirka koskaan.
Muska oli Suomen Janis Joplin. Sitä bitch-asennetta, sitä ääntä ja tulkintaa ei ainakaan suomalaisilta naisrokkareilta ole kuultu ennen sitä eikä sen jälkeen, ja moni miesrokkarikin kuulostaa munattomalta Muskan rinnalla. Muska pyyhki lattiaa jopa itsellään Buddy Hollylla tämän käännösbiisissä 'Tää se päivä on'.
Muska oli rokkarina kovempi.
Rokr
4
493
Vastaukset
- oiuoiuoiu
Miten niin oli?
- ON vieläkin
paljon kovempi rokkari (100-0), kuin Kirka on koskaan ollut. Kirkan lauluääni jäi -70 luvun alkuun. Sen jälkeisellä äänellä vietäis jopa tämänpäivän idolseista pihalle, kuin mätää kukkoa.
- oiuoiuoiu
kylläkin sitä, että Muska elää vielä. Kumpiko on kovempi laulaja, on makuasia, ja niistä ei voi kiistellä.
- postikortti
persoonallisia esiintyjiä molemmat,mutta eivoipu-hua laulajista kummankaan kohdalla.ääntähän kyllälöytyi molemmilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351