Raitis keskiviikko tänään.
Keskiviikko 7.2.2007
11
472
Vastaukset
- Cettuz!
selvittepäin. Raittiina pakkasiin. mut nyte maate.
- karbidi
tuo ois suunnitelmissa.
Vaan tulikos kenkään katottuu se eillinen tokumenttirojekti: Isä meidän?
Mun mielestä oli liikaa siloteltu juttu; tokihan siinnä ukko oli välillä karkuteillä, mut isoimman osan aikaahan se hääräs ja puuhas ihan asiaa. Ei tainnu olla pahimman sortin juoppo ollenskaa!
Vai ovatko pahat alkoholistit kuvatunlaisii; en tiijä, ite en lähelläkään ohjelmassa ollutta.
Mitäs ootta mielipuolta? - aahoohoo
Hitsi ku pitää ulostautuu tänään tuonne kylälle asti - ruuat loppuu kaapista. Mikään ei oo enää niin ku ennen. Vanhaan hyvään aikaan oli kaupoilla tsupparit ja kotiinkuljetus - nyt pitää itte mennä hakemaan se maksalaatikko (rusinoilla) alelaatikosta. En mä muuten siitä ostais mutta niissä on niin nätin väriset hintalaput.
- raittiina
jo 5 vuosi
Ja raitis keskiviikko, kohta takaisin nukkuun.
- aahoohoo
että riudut taudin kourissa kun oot irtaantunu sängystä noin aikasi. No hyvä että kaikki on kunnossa.
aahoohoo kirjoitti:
että riudut taudin kourissa kun oot irtaantunu sängystä noin aikasi. No hyvä että kaikki on kunnossa.
Ei täsä mitään hätää ole, just heräsin sohovalta eli huomenta vaan koko poppoolle!
- åpoi
helevata net laittaa viinapulloihin varotustarrat
ja kuvittelevat että ongelma on sillä selvä
lukee ken lukee ja moniko uskoo tarrojen valistusta, höh sanon minä
nykypulloissa ei oo varotuksia ja silti tajuan olla ottamatta - ext
keskiviikko. ja muutenkin hyvä.
- veska58
kylmä muuten hyvä päivä.No tottakai raitis.
nauttinut etyylipitoista lientä:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955