ja antaa välillä tosi kovia rusahduksia jotka on ihan korvalla kuultavissa(muijjan korva kuulee kun niskani rusahtelee)ja on sellaista takaraivo jomotusta.ajoin 1982 moottoripyörällä mällin ja olin 3vrk taju pihalla ja tuloksena aivoruhje,voisko olla jälkipyykin pesua nykyinen niskan rusahtelu,riitäisikö röntgen vai pitäisikö filmata paremmin.
niskassa rutisee
4
2169
Vastaukset
Oireet viittais johonkin kulumamuutokseen ja nivelrikkoon.Mulla just kuvattiin niska ja siellä oli näitä molempia sekä parin nikaman välissä "madaltumista"....eli perusröntgenkuva olisi varmaan parasta ottaa.
- 1000cc
mainita että kumpikin olkapääni leikattiin nivelrikon vuoksi niin olisikohan perskeles niskassakin rikko.
...sitä mieltä että jonkin sortin nivelrikkoa on.Itse kaaduin vuosi sitten tammikuussa,silloin otettiin olkapään magneettikuvat joista myös ilmeni nivelrikkoa josta en ollut tiennyt mitään.Nyt olen syyskuusta asti jonottanut olkapääleikkaukseen,yrittävät korjata repeytyneen nivelsiteen ja kait samalla nivelrikkoa...joten pyydäppä lähete niskan röntgeniin.
- 1000cc
mustakatti kirjoitti:
...sitä mieltä että jonkin sortin nivelrikkoa on.Itse kaaduin vuosi sitten tammikuussa,silloin otettiin olkapään magneettikuvat joista myös ilmeni nivelrikkoa josta en ollut tiennyt mitään.Nyt olen syyskuusta asti jonottanut olkapääleikkaukseen,yrittävät korjata repeytyneen nivelsiteen ja kait samalla nivelrikkoa...joten pyydäppä lähete niskan röntgeniin.
joo mutta älä pitkästy mulla meni 1 vuosi eka operointiin ja sama toiseen.Mutta toisen olkapään leikkaus ei onnistunut nyt samat säryt kuin ennen,pitää tutkia ja sitten hutkia.Röntgeniin meen huomenna jahka elän moro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164