All who receive Christ as a personal Saviour are to demonstrate the truth of the gospel and its saving power upon the life. God makes no requirement without making provision for its fulfillment. Through the grace of Christ we may accomplish everything that God requires. All the riches of heaven are to be revealed through God's people. "Herein is My Father glorified," Christ says, "that ye bear much fruit; so shall ye be My disciples." John 15:8.
EGW
EGW quote 1
8
158
Vastaukset
Mitä siitä, kun Ellen määräsi adventisteille levitettäväksi evankeliumiksi kolmen enkelin viestin.
- sen asetti
ei Ellen. Löytyy Ilm. 14:6-12.
sen asetti kirjoitti:
ei Ellen. Löytyy Ilm. 14:6-12.
Juuri tuon Raamatun kohdanhan Ellen väänsi epäraamatulliseksi kolmen enkelin viestiksi. Ravistaudu nyt irti siitä.
- on kolme
uskova_1 kirjoitti:
Juuri tuon Raamatun kohdanhan Ellen väänsi epäraamatulliseksi kolmen enkelin viestiksi. Ravistaudu nyt irti siitä.
enkeliä, joilla on sanoma. Luepas uudestaan se teksti.
on kolme kirjoitti:
enkeliä, joilla on sanoma. Luepas uudestaan se teksti.
Typeryyttä on ottaa Ilmestyskirjasta muutama jae irralleen ja rakentaa niiden perusteella oppi. Ei niissä jakeissa mitään erikoissanomaa ole, joka korvaisi raamatullisen evankeliumin Jeesuksesta Kristuksesta.
- väitäkään
Tutkiva_huomio kirjoitti:
Typeryyttä on ottaa Ilmestyskirjasta muutama jae irralleen ja rakentaa niiden perusteella oppi. Ei niissä jakeissa mitään erikoissanomaa ole, joka korvaisi raamatullisen evankeliumin Jeesuksesta Kristuksesta.
kyllä siinä puhutaankin ihan samasta evankeliumista, johon vain liittyy lopunaikana varoitus eksytyksestä eli valheellisesta evankeliumista.
väitäkään kirjoitti:
kyllä siinä puhutaankin ihan samasta evankeliumista, johon vain liittyy lopunaikana varoitus eksytyksestä eli valheellisesta evankeliumista.
"kyllä siinä puhutaankin ihan samasta evankeliumista, johon vain liittyy lopunaikana varoitus eksytyksestä eli valheellisesta evankeliumista."
Eli varoitetaan vääristä opeista kuten ellenismistä. Siitä pitäisi silloin ottaa vaarin.- olekaan
Tutkiva_huomio kirjoitti:
"kyllä siinä puhutaankin ihan samasta evankeliumista, johon vain liittyy lopunaikana varoitus eksytyksestä eli valheellisesta evankeliumista."
Eli varoitetaan vääristä opeista kuten ellenismistä. Siitä pitäisi silloin ottaa vaarin.kuin ellenismi. Te olette tuon keksineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116