Ratkiriemukas raitis torstai! saakelin pakkaset!!
8.2-07 Torstai
16
834
Vastaukset
- Papio1
Raitis torstai tänään.
- aahoohoo
se baden-badenis olkkariin ja 60 watin lamppu paistamaan siihen yläpuolelle ja muistele miten mukavaa oli viime kesänä kun Aurinko kärvensi nahkaa siinä uima-altaas reunalla. Jos oikeen haluut fiilistellä niin reipanit nokalle vaan - niin ja limukkapullo kouraan.
Mä tuun käymään muuten ens kesänä siellä sun nurkillas. Paa lippu salkoon ja mennään porukalla harventamaan mansikkamaata - sen naapurin.
Mitä haluut tuliaisiks täältä etelästä? Kauppatorilla olis poronsarvia, käviskö ne?
Alkoholijuomiin en puutu tänään - se on kuulemma vaarallista juotavaa, sanoo eduskunta. Että piti 200 ihmistä pähkäillä sitäki - oisivat tulleet kysymään minulta!- åpoi
ja ite oomma valinneet tuommoset tarranikkarit
arkaadianmäelle, kyllä ny nolottaa - veska58
Täytyyhän niiden kuudenkymmenen (jotka ovat
yleensä paikalla istunnoissa)saada näyttää
"pätevyytensä".Hyvää ja raitista pakkaspäivää. - veska58
kaikille,eipä vielä tämäkään ilma saa minua pak-
kasnestettä Alkosta.Hyvää päivänjatkoa! Tuo oli muuten hyvä keksintö ja sen minä teen! Joo tervetuloa vaan kesällä mansikka bileisiin, mää näytän sulle mun pyssyä!!
- åpoi
ja raitista sellaista
mikä on kun kukaan ei vouhota ilmaston lämpenemisestä- aahoohoo
vissiin turpa niin jäässä jottei leuat liiku.
Meillä kyllä on nyt lämmenny jo hälyttävästi alle kymmenen asteen ja lunta satelee just silleen kun joulukorteissa yleensä.
Kyllä talvella on aika kaunista - tälleen kun lasin läpi kattelee.
- raitista
'ihteet;nt' torstaita muille ja itselleni kiitos!ja pakkaset on parempi kun loska miu mielest.
- veska58
taas. tuo toinen oli tarkotus pistää ketjun
jatkoks,vaan tuli taas kiire ja se män
harakoille.SORI.- Cettuz!
ilmanpakkasnestettä. Kahvia koneeseen ja koittamaan lähteekö auto käyntiin, on johdon päässä!
- aahoohoo
Cettuz! kirjoitti:
ilmanpakkasnestettä. Kahvia koneeseen ja koittamaan lähteekö auto käyntiin, on johdon päässä!
olla aikamoinen menopeli kun pitää liekaan laittaa joutoajaks. Muista irrottaa piuha ettei se juuri sitä tolppaa ylös kun lähet liikkeelle.
- karbidi
aahoohoo kirjoitti:
olla aikamoinen menopeli kun pitää liekaan laittaa joutoajaks. Muista irrottaa piuha ettei se juuri sitä tolppaa ylös kun lähet liikkeelle.
nii hirviä nelijalkaane (-pyäräne) residenssin kulmalla vartoilees, et se tarttee kans pistää liekaan.
Männeinä talvina oon paar kertaa koittannu, josko sais pirttii siirrettyy lähemmä tietä, mut pistorasia siin on vaan menny pirstaleiks!
Noh, kiireellä tais olla osuutta asiaan, ei onneks a-tuotteilla, niinkus ei nykkää, ku tarttee olla valppaana Lostin ja Triangelin takii!
Ehtoot vaan porukoille, jutka viel koikutta! - karbidi
karbidi kirjoitti:
nii hirviä nelijalkaane (-pyäräne) residenssin kulmalla vartoilees, et se tarttee kans pistää liekaan.
Männeinä talvina oon paar kertaa koittannu, josko sais pirttii siirrettyy lähemmä tietä, mut pistorasia siin on vaan menny pirstaleiks!
Noh, kiireellä tais olla osuutta asiaan, ei onneks a-tuotteilla, niinkus ei nykkää, ku tarttee olla valppaana Lostin ja Triangelin takii!
Ehtoot vaan porukoille, jutka viel koikutta!en kerjenny korjaan virheit !!
- ext
Ja pakkanenkin on ihan riittävä. Ei se kuitenkaan niin kamalaa ole. Lenkillä on käyty siitä huolimatta.
meni ja menee tämä päivä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927