Elikkä kyselisin vain kuinka moni omistaa HIMin jätkien/jonkun heistä nimmarit/nimmarin? :) Mistä/kuinka olette saaneet?
Itselläni löytyy Ville Valon nimikirjoitus kehystettynä pöydälläni. Viime kesän Provinssirockista :D Harmittaa,kun en päässyt ihan henkilökohtaisesti juttelemaan,mutta muuten olen tosi iloinen koko keikasta. :)
Kenellä Himpuloitten nimmarit?
5
499
Vastaukset
- buolikas
Miten sait provinssista nimmarin? Tai siis missä vaiheessä, tai missä paikassa?
Kun ymmärtääkseni niillä on aina kiireita festareilla ja ei ehdi olla kuin lavalla, ja sieltä suoraan hotellilla...- Nightmare
Juu,eli nimmari tuli niin että eräs perhetuttu oli töissä Seinäjoen sokos hotel Vaakunassa.(missä HIM ja muita bändejä oli yötä)
Ville Valon haastattelu tehtiin the Voicelle hotellin aulassa,ja tuttuni kävi sitten pyytämässä omistetun nimmarin itselleni. Tämä tapahtui siis ennen HIMin esiintymistä,silloin,kun bändi saapui Seinäjoelle. :)
- GoneWithTheSin2
Villeltä kai 4 ja muilta yhdet ja saanut heiltä kysymällä tietysti :D
- lgsdögkdgjöwefujmgrs
Hommasin Villen nimmarin itselleni omistettuna Emma-gaalassa 2002 ja vuotta myöhemmin Synnin Viemää -kirjaan kaikkien puumerkit, jonottaessani niitä ensimmäisten joukossa akateemisessa. Olin pieni ja pelokas =D
- Nimmarit
ONko Kenelläkään Jääkiekko tähti StanleyCupin voittaneen Teemu Selänteen ja Alppitähti Kalle Palanderin nimmaria tai Hanna Pakarisen, JOIN ME
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890