intel core 2 duo e6400,asus p5ld2,2gt 667mhz,palit geforce 7600gt 256,olisko toi minkään moinen vai pitäiskö jotain muuttaa.
kone
8
304
Vastaukset
sinulle luultavasti riittää.Moinen on mut ei minkään.Haluatko pelata?Jos et tai pelaatkin Medium asetuksilla niin sitten.parempiakin emolevyjä on.Oletko kuullut DDR2 800MHz:n muisteista...tai niin historiaahan nämä jo on pitää 1000Mhz olla.Tosin omat DDR2 800MHz:n palikat taipuu sinne 910MHz ja ajoitukset namut mut mitä sit täähän onkin mun kone.
asiaa:
helppo homma jos kerrot budjetin.- Daword
mitäs hyötyy on ddr2 muiteista jos ne on vaikka 800mhz mihin vaikuttaa?
ku itelläni on ddr2 533mhz muisti kammat dualis toimii kyl. mutta en oo huommannut mitään hidastumisii pelikäytös ja 3d markki pisteet 7900gs ja x2 4200 olivat 8200-8300 välis
onko paljonki hyötyy jos uppaa ne 800mhz? Daword kirjoitti:
mitäs hyötyy on ddr2 muiteista jos ne on vaikka 800mhz mihin vaikuttaa?
ku itelläni on ddr2 533mhz muisti kammat dualis toimii kyl. mutta en oo huommannut mitään hidastumisii pelikäytös ja 3d markki pisteet 7900gs ja x2 4200 olivat 8200-8300 välis
onko paljonki hyötyy jos uppaa ne 800mhz?se mihinkään oikeasti vaikuttaa samoin on ajoitusten laita.Pääsee vaan pullistelemaan jos on 800MHz ja ajoitukset napissa.Ero on kuitenkin vain joitain prosentteja verrattuna halpismuisti/törkysikakallis.Ihmisen silmän/käsityskyvyn nopeus ei ole riittävä mittari vaan siihen tarvitaan ihan sitten jotain "himonörttejen" ohjelmia todentamaan tuo ero.
Tosin tämä C2D vaatii 800MHz:n jos kellottelemaan aletaan.
Tästä puuttuu tuo AMD64 emolevyjen ominaisuus eli muisteilla ei päästä alijakajia käyttämään.
Kaikista s 775 emolevyistä en ole aivan varma mutta FSB:DRAM 1:!! ei pääse mikä käytännössä tarkoittaa sitä että.
Vakiona esim. minun masiina 8X266=jotain 2,1.
Nostat tuota FSB esim. minulla nyt 365MHz myös muistit nousee saman verran.
365X2 jos DDR2 muistista puhutaan on noin. 730MHz.
Tosin minulla on ylijakajilla muistit suhteessa FSB:iin suhteessa CPU:Dram 4:5 ,CPU 365: DRAM 910
joo itseasiassa pitkälti tuohon FSB:DRAM jutuun perustuu tämä kelloittelu ja sen ...huh..huh ei jksa..enää..selittääpjotr.suomi24 kirjoitti:
se mihinkään oikeasti vaikuttaa samoin on ajoitusten laita.Pääsee vaan pullistelemaan jos on 800MHz ja ajoitukset napissa.Ero on kuitenkin vain joitain prosentteja verrattuna halpismuisti/törkysikakallis.Ihmisen silmän/käsityskyvyn nopeus ei ole riittävä mittari vaan siihen tarvitaan ihan sitten jotain "himonörttejen" ohjelmia todentamaan tuo ero.
Tästä puuttuu tuo AMD64 emolevyjen ominaisuus eli muisteilla ei päästä alijakajia käyttämään.
Kaikista s 775 emolevyistä en ole aivan varma mutta FSB:DRAM 1:!! ei pääse mikä käytännössä tarkoittaa sitä että.
Tosin minulla on ylijakajilla muistit suhteessa FSB:iin suhteessa CPU:Dram 4:5 ,CPU 365: DRAM 910
joo itseasiassa pitkälti tuohon FSB:DRAM jutuun perustuu tämä kelloittelu ja sen ...huh..huh ei jksa..enää..selittäätuli vaan mieleen että jos sinulla on emolevy mitä pystyy säätämään niin voisin sen verran jeesata että nyt ainakin sen 2,5GHz kulkis.Saattaa jopa nopeuttaa FPS peleissä.
ainakin itse huomasin tuolla sika/törkykalliilla AGP näytönohjaimellä että s754ATthlon alkoi jo ahdistaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=1500000000000083&posting=22000000016480730- Daword
pjotr.suomi24 kirjoitti:
se mihinkään oikeasti vaikuttaa samoin on ajoitusten laita.Pääsee vaan pullistelemaan jos on 800MHz ja ajoitukset napissa.Ero on kuitenkin vain joitain prosentteja verrattuna halpismuisti/törkysikakallis.Ihmisen silmän/käsityskyvyn nopeus ei ole riittävä mittari vaan siihen tarvitaan ihan sitten jotain "himonörttejen" ohjelmia todentamaan tuo ero.
joo itseasiassa pitkälti tuohon FSB:DRAM jutuun perustuu tämä kelloittelu ja sen ...huh..huh ei jksa..enää..selittääjoo eli suhteellinen hyöty hyvinkin pieni ja ilmeisesti hyöty tulee vasta kellottelun kautta.
joo selkis Daword kirjoitti:
joo eli suhteellinen hyöty hyvinkin pieni ja ilmeisesti hyöty tulee vasta kellottelun kautta.
joo selkiskautta tuleva hyöty on käsittämätön...pullistelua..omalla kohdallani laskennallinen nopeus{tai kellotaajuus) on kasvanut lähes 40%..käytännössä 200€:n prosessori vastaa nyt 500€:n prosessoria ..on tuosta nyt jotain hyötyä kuitenkin..
- Daword
pjotr.suomi24 kirjoitti:
kautta tuleva hyöty on käsittämätön...pullistelua..omalla kohdallani laskennallinen nopeus{tai kellotaajuus) on kasvanut lähes 40%..käytännössä 200€:n prosessori vastaa nyt 500€:n prosessoria ..on tuosta nyt jotain hyötyä kuitenkin..
no itse en kellottele ollenkaan.. ehkä näyttistä jos nyt edes sitäkään.ei ole ollut tarvettakaa mulla pyörii kaikki sen verran hyvin että se riittää minulle.
sama juttu miksi joku ostaisi 90heppasen opel astran tilalle 300heppasen urheilu auton ku kerran opel astrallakin pääsee. vain ne joita se kiinnostaa ja katsoo tarpeelliseksi itselleen.
sama juttu mulla tietokoneissa tämä kone riittää minulle tälläisenä enkä katso tarpeelliseksi alkaa kellotteleen.
aika tuulesta temmattu vertaus lol
- Daword
no kyllä toi kone riittää mainiosti peleille ja kun dx10 kortit alkaa yleistyyn niin vaihdat tuon 7600gt dx10 korttiin
tolla pelailee vielä pitkän aikaa.
tosin ei ihan max asetuksiin pääse uusimmissa peleissä mutta hyvää keskitasoa mennään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723310
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262590Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542456- 1462321
- 671976
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2841850- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201349Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381307Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161245