Paras VOITTI PULINAT POIS!!!!!
paras VOITTI
238
161789
Vastaukset
- ruusis
Missä ihmeessä on kauniit naiset, kun yhtään ei ollut eksynyt missikilpailuihin. Eihän tommosia kannata ulkomaille laittaa. Lopettakaa koko kilpaili, jos ei kauniit tytöt halua niihin osallistua. Nyt on jo toinen vuosi, kun valinta aivan pielessä.
- Heikki
hyvä valinta kirjoitti:
http://www.seiska.fi/arkisto/julkkiskuvat/_a47097/seksikkaat missit bikineissa/?p=7
Uusi missimme on pitkään aikaan KAUNEIN MISSIMME.Hyvä NOORA ja ONNEA
- Jussipussi
ruusis kirjoitti:
Missä ihmeessä on kauniit naiset, kun yhtään ei ollut eksynyt missikilpailuihin. Eihän tommosia kannata ulkomaille laittaa. Lopettakaa koko kilpaili, jos ei kauniit tytöt halua niihin osallistua. Nyt on jo toinen vuosi, kun valinta aivan pielessä.
uusi missimme.Onnea Noora.
- 45678
ruusis kirjoitti:
Ruma on
- Luojan luoma
Heikki kirjoitti:
OK...paras voittaa aina...(mikähän lienee tosi profiili)
- Luojan luoma
Jussipussi kirjoitti:
uusi missimme.Onnea Noora.
onkin viimeisestä?KAUNISTA SILMÄLLE..
- NIin justiinsa
ruusis kirjoitti:
Oon samaa mieltä ja mite aina valitaan huonoimmasta päästä vaikka on kauniimpiakin olemassa=? SITÄ ASIAA EN TAJUA!!!! ne ei oo mitkää missikilpailut jos sitä missiä ei valita vaan joku aivan muu kissanainen! :/
- valinta kertakaikkiaan
Pitää tosiaan odottaa mitä tuomarit oikeesti näkivät tässä lurppasilmässä. Tuli kyllä niin puun takaa tää valinta. Ei sen puoleen, tämän vuoden ehdokkaat oli muutenkin aika masentavia...muutama hyvä kroppa löytyi mutta kasvoiltaan kaikki aika onnettomia
- joku
45678 kirjoitti:
Ruma on
mite tuon näkönen on voitu valita missiksi.. aivan järkyttävän ruma !!
- Pirkko
Heikki kirjoitti:
Noora oli suosikkini heti siitä asti kun näin finalistien kuvat ensimmäistä kertaa.
Outoa muuten kun täällä ihmisillä on pokkaa haukkua missiä rumaksi. Ehkä hän ei vastaa kaikkien kauneusihanteita, mutta että ruma? -Ei todellakaan. Ei kukaan missikilpailun finalisteista kyllä voi ruma olla, varsinkaan voittaja. Missikisathan ovat kauneuskilpailu, joten ei sinne rumia oteta.
Jos tosissaan pidätte uutta missiä rumana, voin vain arvailla millaisia kaunottaria ja komistuksia siellä näyttöpäätteiden ääressä oikein istuskelee. - Nimetön
NIin justiinsa kirjoitti:
Oon samaa mieltä ja mite aina valitaan huonoimmasta päästä vaikka on kauniimpiakin olemassa=? SITÄ ASIAA EN TAJUA!!!! ne ei oo mitkää missikilpailut jos sitä missiä ei valita vaan joku aivan muu kissanainen! :/
0ptikkoa, t. vanhanaisenkaatajapukki,
- Appomatox
NIin justiinsa kirjoitti:
En ole mikään missikisojen seuraaja, enkä lue seiskaa tai muuta vessapaperia, mutta voi h###i, eikö suomesta todella löydy kauniimpaa? Itse en ole mikään Kirk Douklas, mutta olen joskus treffaillut ja seurustellutkin kauniimpien kanssa. Ehkä sitä oikeaa kuvaa ei ole vielä julkaistu?
- Heli
joku kirjoitti:
Tosi ruma...Numero kolmosen olis pitänyt voittaa siis se vaasalainen Jaana(kö)? Kasi oli myös nätti, mutta ei...Missit senkuin rumenee vuosi vuodelta...!!!!!
- Peetu6565
Olivat esiintymässä meillä viime pe. ja voin sanoa että valinta oli aivan perseestä. E käsittämätöntä, kuten voinette itse yllättyneestä ilmeestä huomata.
- Peetu656565
Olivat esiintymässä meillä viime pe. ja voin sanoa että valinta oli aivan perseestä. E käsittämätöntä, kuten voinette itse yllättyneestä ilmeestä huomata.
- missi oli
hylätty missi. Pahin missi oli hylätä Skoko. Varjokuvia voi heittää tilalle. Yks vitun hailee Makunen näistä jäljellejääneistä misseistä...
- mikä...
klyyvari! =# Karmee matami *yökkää* =(
- itsehän valitsi...
joku kirjoitti:
Miten ton näköinen yleensä päässyt loppukilpailuun, oli itsekin aivan ymmällään voitostaan...samahan se kuka voittaa, kun kansainvälisissä kilpailuissa, ei mitään jakoa, ainakaan tällä typyllä! Taas yksi ns mitätön, toivottavasti itse ymmärtää, että oli todella...mitätön, mutta kait se kuitenkin on "näiden" tuomareiden voitto, ei sitten tarvi ihmetellä, kun, neito ei pärjää...mutta kuitenkin täytyy sanoa, tusinaan sopii 15, ja hän se, valitettavasti se 15, onneksi kuitenkin, he kauneimmat, eivät edes lähde ko mittelöihin!
Kuraa sataa, mutta itsehän lähti mukaan ja valitettavasti voitti, varmaan rumin missi 100 vuoteen! - kattoo yhtään mittään,
mulle missi ei oo, yhtään mittään,
vaikken sitä sylissäin ikuna saisi pitää missään...kaihi silmissäin on pahanlainen, akka myös on samanlainen.
HUVITTAA NÄÄ JUTUT MISSEISTÄ; MINÄ AION NOSTAA ENSI KESÄNÄ POTUT POTTUINA.
Onnea tulevalle MISS UNIVERSUMM VUOSIMALLIA 2007 HYVÄ FINLAND! - outoa
ruusis kirjoitti:
samaa mieltä, noita mahtuu monta tusinaan
- ruma missiksi
joku kirjoitti:
ja ruma missiksi, vähän ku ennen Lordia olleet jumbosiat euroviisuis.Ja tuollako pärjätään ulkomailla, hah hah haa.
- vilken häxa.
Vittu, et on ruma ämmä!!!
- Noora on upea nainen
Pirkko kirjoitti:
Noora oli suosikkini heti siitä asti kun näin finalistien kuvat ensimmäistä kertaa.
Outoa muuten kun täällä ihmisillä on pokkaa haukkua missiä rumaksi. Ehkä hän ei vastaa kaikkien kauneusihanteita, mutta että ruma? -Ei todellakaan. Ei kukaan missikilpailun finalisteista kyllä voi ruma olla, varsinkaan voittaja. Missikisathan ovat kauneuskilpailu, joten ei sinne rumia oteta.
Jos tosissaan pidätte uutta missiä rumana, voin vain arvailla millaisia kaunottaria ja komistuksia siellä näyttöpäätteiden ääressä oikein istuskelee.Noora oli munkin suosikki alusta lähtien, mutta pelkäsin, että taas valitaan joku täysin mitäänsanomaton missiksi.
Olen ylpeä, etä Noora on suomen missi. Noora on huiman kaunis ja mukavan tuntuinen tyttö. - Tomi-Antti
Yllätysmissi voittoon ja jotkut käärivät isot rahat vedonlyöntiyhtiöiltä. Homma haisee ja pahasti.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200702125730386_uu.shtml - Kyllä tulis
hyvä valinta kirjoitti:
http://www.seiska.fi/arkisto/julkkiskuvat/_a47097/seksikkaat missit bikineissa/?p=7
Kuva 6 ja Kuva 12 keskimmäinen pimu aivan vertaansa vailla.
- ...samaa mieltä
Paras voitti!
- hhghj
Paras vartalo, todella kauniit, suuret silmät ja nätti suu. Luonnekin vaikutti tarpeeksi ulospäin suuntautuneelta jne. :)
- jau jau
Ruma mikä ruma.Iso suinen.
- ne oli
just pahinta, muistutti lähinnä puolitangossa olevaa lippua...
- yök
hyi helvetti sentään mikä taso tässä maassa on..
oksettaa...- zanmarine
hyi,yök.. huono valinta..
- joku
finninaama,rokonarpinen,ylipainoinen ja yksinäinen
- joku :)
niimpä tosi ruman näkönen akka tommonen yök!!!!!!!
- nyt aina
joku kirjoitti:
noin mene et olis finninaama tai jotain muuta jos ei ole sinun kanssa samaa mieltä. Ei ollut missi minunkaan mieleen olisi siellä ollut kauniinpiakin tyttöjä. Makuja on monenlaisia ja hyväksytään se.
- zanmarine
joku kirjoitti:
katoppa vaiks eka ite peiliin ennenkö käyt arvostelemaan ihmisiä kirjotusten perusteella.. jollet kirjottanut itsestäsi tuossa aikaisemmin!!
- sitten
joku kirjoitti:
olenkin karvanaama,siloposki,anorektinen ja perheellinen. Entä sitten? Moni meistä ei käy esittelemään itseään. Tiedämme itse puutteemme ja vajavaisuutemme.Toiset ei näköjään tiedä. Ja sun makus on perseestä, painu navettaan .(anteeksi lehmät)
- zanmarine
sitten kirjoitti:
olenkin karvanaama,siloposki,anorektinen ja perheellinen. Entä sitten? Moni meistä ei käy esittelemään itseään. Tiedämme itse puutteemme ja vajavaisuutemme.Toiset ei näköjään tiedä. Ja sun makus on perseestä, painu navettaan .(anteeksi lehmät)
juttu kun piti takertua just mun kommenttiin kun sivulla on 99% pelkkää negatiivista palutetta valitusta missistä, vai ooks sä sokee..ehkä sun pitäs mennä sinne navettaan..ja ottaa joku muu uhriksesi!!
- .............................
Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Kaikille ei näytä olevan kauneutta suotu.
- ööööööps
zanmarine kirjoitti:
juttu kun piti takertua just mun kommenttiin kun sivulla on 99% pelkkää negatiivista palutetta valitusta missistä, vai ooks sä sokee..ehkä sun pitäs mennä sinne navettaan..ja ottaa joku muu uhriksesi!!
No, olisithan voinut rakas zanmarine osallistua itse kisoihin ja samalla nostaa tasoa sinullekin kelpaavaksi. Suotta nyt jäljestäpäin siellä marmatat ja yökkäilet.
Kauneus tosin on aina katsojan silmässä, mutta mielestäni aika provosoivaa käytöstä sinulta. Että muka oli niin ruma, että oksettaa! Kyllä tuota missiä ja muitakin osanottajia pystyy katselemaan ilman, että juuri nautittu tuplaperhepizza seinälle lentää. - muuan don juan
ihminen on arvokas itsessään - niin sinäkin
- justjoo..
joku kirjoitti:
Siis hyi saatana vielä kerran...
Finninaama,rokonarpinen,ylipainoinen ja yxinäinen ois jopa ehkä parempi, ku tommonen saatanan litrahuuli lurppasilmä noita-akka...
Voi prkl mihin tää maa on menossa jos tommosia äänestetään kauneimmax...
- hölmöä
Hyi kauhistus.
- jioudiofAY
en ollut lainkaan ajatellut että tällä nooralla olisi minkäänlaisia mahdollisuuksia voittoon asti.. ei todellakaan.. kaikkihan sen näkevät kuinka surkea valinta oli.. Todella pettymys..
joukossa olisi ollut muutama muu, jotka olisivat huomattavasti paremmin sattuneet miss suomeksi!!
Kuinka noora voittikaan, eihän se ole edes missin näköinen..!! onko joku ollu humalassa tai väärät lasit silmillä valintaa tehdessä?? suomen missiehdokkaat ovat menneet vain rumempaan suuntaan.. ei voi muuta sanoa. - kaunista tosiaan...
jioudiofAY kirjoitti:
en ollut lainkaan ajatellut että tällä nooralla olisi minkäänlaisia mahdollisuuksia voittoon asti.. ei todellakaan.. kaikkihan sen näkevät kuinka surkea valinta oli.. Todella pettymys..
joukossa olisi ollut muutama muu, jotka olisivat huomattavasti paremmin sattuneet miss suomeksi!!
Kuinka noora voittikaan, eihän se ole edes missin näköinen..!! onko joku ollu humalassa tai väärät lasit silmillä valintaa tehdessä?? suomen missiehdokkaat ovat menneet vain rumempaan suuntaan.. ei voi muuta sanoa.noi missit on nykyään niin rumia ja aivottomia et eiköhän koko missihömpötys jää unholaan parin vuoden sisällä. tajuu ne oikeesti kauniit pysyy poissa tommosesta älyttömyydestä ja nämä kana-aivoiset harakat jotka tosiaan on kuin lähi räkälästä repästyjä luulkoon olevansa kauniita vielä vähän aikaa
- Shannara
MIks rumin voitti hyi yuck!Liian isot silmät ruma pärstä,maailman vammasin ihminen.Ruma.
- mie vaaaan
Shannara kirjoitti:
MIks rumin voitti hyi yuck!Liian isot silmät ruma pärstä,maailman vammasin ihminen.Ruma.
lopettakaa jo yhden haukkuminen raukat...lapsellista haukkua, kun oikeestiihan nätti likka voitti...ajatelkaa jos itestänne lukisitte tuollasta paskaa...
onkohan tää shannara vammanen vai mikä...ja mitä vedät vammasuutta tähän
- elsku
paras ei todellakaan voittanut. tykkäsin itse eniten kympistä ja kolmosesta, mutta mielipiteensä kullakin =)
- Gentleman.
Eihän sinulla ole käytöstapoja ollenkaan. Missä noin epäkohteliaita typeryksiä kasvaa? Sen lisäksi, että kommenttisi oli perusteeton, pitäisi sinun myös tietää ettei ihmisten ulkonäköä arvioida noin.
- edellisen
Gentleman. kirjoitti:
Eihän sinulla ole käytöstapoja ollenkaan. Missä noin epäkohteliaita typeryksiä kasvaa? Sen lisäksi, että kommenttisi oli perusteeton, pitäisi sinun myös tietää ettei ihmisten ulkonäköä arvioida noin.
kirjoittajan kanssa tytöllä tosi ruma nenä ja kauneushan on katsojan silmässä ei siinä käytöstapoja tarvita jos tyttö on ruma niin on.
- kfdhgju
Kyllä suomenneidon olisi oltava edes siedettävän näköinen ja naisen oloinen.
KM - m.....
Mikkelin tyttö oli paras,, myös lehdistö kuin myös yleisö äänestys totesi,,mutta nää tuomarit,,,, no joo,,, tää on tätä,,, kaikki kauniita omalla tavallaan..
- Mipaz92
Kyllä voitto meni oikealle. Oli mun mielestä kaikista näteimmän näköinen. :)
- ruma itsekin muttei missi
Paras voitti kirjoitti:
Pari upeaa vaaleaverikköä oli porukassa ja tällainen valittiin!!! Suomalaiset on ääliöitä.
- Lilli..
Voittaja oli ylläri, mutta kun nyt katsoo, niin itse asiassa on ihan samannäköinen kuin erääksi maailman kauneimmista naisista tituleerattu intialainen näyttelijä/ex-Miss Universum Ayshwaria Rai. Hänhän teki juuri suuren diilin jonkun meikkifirman kasvona.
- ...
Lilli.. kirjoitti:
Voittaja oli ylläri, mutta kun nyt katsoo, niin itse asiassa on ihan samannäköinen kuin erääksi maailman kauneimmista naisista tituleerattu intialainen näyttelijä/ex-Miss Universum Ayshwaria Rai. Hänhän teki juuri suuren diilin jonkun meikkifirman kasvona.
Minusta uudella Miss Suomella ja Ayshwarya Railla ei kyllä ole mitään muuta yhteistä kuin tummat hiukset. :S Rai on kyllä Miss Universumin tittelinsä ansainnut!
- ennuste olemassa
mutta ehkä syy oli siinä, ettei tuntenut Vesaa, pian salarakas Fingeroos tms jää toiseksi, ku uudella missillä heittää keskiselle keikkaa, toivottavasti todellinen voittaja (Mikkelin tyttö)pysyy erossa tästä juupas-eipäs leikistä
- kamikaze 33
äänestin Nooraa suomi 24 äänestyksessä.Siinä hän oli 3 tai 4.Onnea Noora.Hieno voitto.Kaunis nainen.
Älä anna sen nousta kaaliin.- Simo!!!
Ei niin mistään kotoisin. Ruma suu. Ei tule pärjäämään kansainvälisissä mittelöissä. Vuoden päästä tuskin kukaan enää edes muistaa koko pirkkoa.
- missin
Simo!!! kirjoitti:
Ei niin mistään kotoisin. Ruma suu. Ei tule pärjäämään kansainvälisissä mittelöissä. Vuoden päästä tuskin kukaan enää edes muistaa koko pirkkoa.
nenää sekin tosi ruma.
- ...
tyttö voitti!
- sinunkii
kannattais varata aika optikolta.
Ei ole mikään ihme että liikenteessäkii sattuu ja tapahtuu kaikenlaista haverii; tuntuu täs maassa asustavan pelkkii sokeita tai muutenvaan ilkeitä kun toisia kiusaavat valittemalla peikon näköisiä missiksi!
- Dollyn
Oikea tyttö voitti! Ihana Noora Onnea ja Menestystä! :)
- suoraansanoen
kadulta löytäisi 10 sekunnissa niin paljon kauniimman että... miksi missikisoihin otetaan nykyään vaan rumia?
- KATSOJAN SILMÄ
NO HUHHUH...kyllä pitäisi jo ymmärtää luopua moisesta missikisa perinteestä! Aikansa kutakin..ketä kiinnostaa?
- vella
kylläpä on RUMA missi meillä!! kattokaa nyt tota irvistyskuvaakin!!! hyi ällötys!!! hävettää hänen puolestaan kun tuollalailla irvistelee!!!
oksettaa!!!- kamikaze 33
HYVÄ NOORA, ÄLÄ VÄLITÄ NÄIDEN JUNTTIPELLEJEN KOMMENTEISTA.oLET KAUNEIN JA SILLÄ SIISTI.
- juju
katsos hän on maassa kaunehin
- Lordikin on paremman näkönen
kamikaze 33 kirjoitti:
HYVÄ NOORA, ÄLÄ VÄLITÄ NÄIDEN JUNTTIPELLEJEN KOMMENTEISTA.oLET KAUNEIN JA SILLÄ SIISTI.
Lordikin on paremman näkönen
- kaunisko??
kamikaze 33 kirjoitti:
jos toi on sun mielestä kaunis.....nii mä en ees haluu tiettää minkä näkönen ruma ihminen on!!!!
- voi että
juju kirjoitti:
katsos hän on maassa kaunehin
HÄN TUO VAIN HÄPEÄ SUOMELLE muissa kisoissa.
- sami..
jaana olis ollu oikee missi
- katri341
hoitoalan ammattilaisena huomioni kiintyi silmiin... ettei vaan olisi tyttö ollut aineissa????
- Suklaasydän-44
kiinnitin myös huomiota silmiin.
- elina
kauneus on katoovaa ja rumuus senkun lisääntyy.nyt valitaankin rumat missiksi.hyi hitto
- monsteri*
kuka valkkas ?
- PARAS MAKU!!!!!
JOHAN SEN KUVISTA NÄKI KUKA ON KAUNEIN!!!
KUKA VOI ÄÄNESTÄÄ JOTAIN KURTTUNAAMA JAANAA??- nauraaaaaan vaaan
SEURAAVA MISS UNIVERSSUMM
MISS FINLAND !!!! kuka uskoo????)))))))))))))))
- hyvä maku minulla
jotenkin on aina helppo valkata se namu joukosta joka omaa viisaria liikuttaa
- ^^joni^^
NOORA oli huono mun mielipide!
- ihmettelen...
kuinka voittajaksi selviytyi *ei taatusti menestystä muissa kisoissa* oleva neitonen!
- jgrjo
toihan on ruma ku rullatuoli, ida tai essi ois voinu voittaa, essi on sentään mun sedän lapsen serkku, pirskatti! ja ida on muutenvaan samalta paikkakunnalta kun minä ite :))
- koko sun
luokka olis pitänyt valita.
- Pettynyt
Ihan hirvee valinta.
- Mikko-setä
Nätti missi!
- voiton ratkaisi
Tuon etusivun kuvan perusteella aikas ruma neitokainen valittiin missiksi.Tuota irvistystä ei oikein hymyksi voi tulkita.
Arvallako tuomaristo missin valitsi?? - sammahäär
samaa mieltä ollaan!
- häpeän Suomen puolesta!
Tänä vuonna oli huonot valinnat kok finaaliin. Suomen rumimmat. oikeat pääsivät perintöprinsessoiksi, mutta itse "missi" oli huonoin valinta. Aivan järkyttävää. yt kyllä joutuu häpeämään Suomen puolesta! Saapi nähdä millainen vuosi tästä on tulossa kun Suomi nöyryytetään täysin!!!
- häpeän
Koko missikisoihin oli valittu Suomen hirveimmät naiset. Oikeat pääsivät perintöprinsessoiksi, mut itse "missi" oli kamala, kamala, kamala valinta. Tässä joutuukin hävetä Suomen puolesta jos tuollainen lähtee maailmalle edustamaan Suomea. Aivan järkyttävää. Valitkaa jooko ensi vuonna NÄTIT ehdokkaat, eikä tuollaisia venäläisten näköisiä naisia. H-Ä-P-E-Ä-N!
- ämmä
koko kilpailussa!!!
Jaana olisi ollut oikea valinta, tai muuten joku vaaleahiuksinen. - Mieltä
Tympeän näköinen naisihminen. Missä valokuvauksellisuus??? Ei ainakaan tuo etusivun otos ole mistään kotoisin.
- nuttunainen
Kyllä todella on missikisojen taso laskenut ja huimasti!! Naiskauneutta PAHIMMILLAAN tämä uusi "miss suomi"..
- Yks äippä
Olin heti sitä mieltä, että Noora on parhaimman näköinen noista kymmenestä. Toivoinkin että hän voittaa.
- olis
Saija Varjus. Mustelmat vaan puuttuu.
- buahahahaaaa
Mietin, että jotakin "tuttua" ihmistä tämä tyttö muistuttaa, mutta en vaan saanut päähäni. Sinä sen sanoit, aivan kuin Saija. Yhtä tylsä!
- esssiii
1. Essi Pöysti (4)
2. Se joka oli numero 5.
3. Joanna Väre (10)
Ihan siedettävän näkönen missi voitti.. (vrt. se venäläinen eli Julia) Mut paras meni sivu suun....- seuraaja1349
Essi oli minunkin ehdoton suosikki. Niin söpö!
Mutta missiksi hän on ehkä vähän liian tyttömäinen.
- mummiksi tuleva
Onneksi tämä ennakkosuosikki ei voittanut,Hakalakohan sen nimi oli,ainakin kiivasluontoinen kun oli saanut pahoinpitelystä tuomion tai sakot.
Uusi missimme ainakin hämmästyi itse että voitti ja hyvä niin.Tumma on nyt valttia!turha kenenkään russuttaa1!!!!!!! - Nimetön
kaikki todelliset kaunottaret? Uskon että niitäkin vielä maastamme löytyy, mutta eivät ilmeisesti ole kiinnostuneita tämän luonteisista näyttelyistä. Tasapaksu porukka tavallisen näköisiä nuoria naisia oli laitettu kisaamaan keskenään jotta saataisiin kansalle sirkushuveja. Yks'lysti kuka julistettiin voittajaksi, kenelläkään ei mitään mahdollisuuksia suurissa kansainvälisissä kilpailuissa.
- Osmo.S
Ihmettelen näitä kommentteja rumuudesta.Taitavat itse arvostelijat olla jostain Frankensteinleffasta.
Urheilullinen hyvävartaloinen kaunis nainen voitti.MAHTAVAA. Ja päässäkin tuntui tapahtuvan
paljon.ONNEA NOORA
- OKSETTAA
onko tämä joku vitsi että noin ruma ämmä valitaan missiksi..huh huh..
koko missikisoilla ei ole enää mitään arvoa.. - Pikku-Petteri
huh...missit vaan rumenee joka vuosi...kadultakin löytyy monta kauniimpaa
- mustilainen
Enpä katsonut, kuin valinnan........unohin koko missukkakisat.Mutta ihan hyvä, että jos samanlaisen ison nenän omistava nainen kuin minä voittaa, niin ihan hyvähän se on. heh, heh....Ihan veistokselliset piirteet on tytyllä.
-erittäin tumma 44 vee- - 1. perintöprinsessa
Niin se vaan on. Voittaja ei ollut kaunein, vaan se toiseksi tullut tyttönen. Väärinpäin meni.....
- enkä ymmärrä
kuinka voittajaksi selviytyi *ei taatusti menestystä muissa kisoissa* oleva neitonen!
Kasvot eivät olleet kauneimmat vaikka vartalo olikin kärkipäässä, mitä tasoon tulee!
- Jopasjotai!!
Joo olis kyllä ollut parempiakin tarjolla , helveti kun on ihmisillä silmät siellä itessään äänestyksen kanssa, ja arvostelu asteikot viellä syvemmällä siellä itessään. Valitettavasti ei kaunein voittanut, mutta niille kauneeimmille tsemppiä eteen päin, kaksi heikointa ja toinen niistä voiti ei ole millään väliä.
- minä vaan taas juu aivan ky...
Hyi hemmetti... ihan kamalaa. Melkeinpä kuka tahansa muu olisi ollut vielä parempi. Ninnistä petyin ja taas jouduin pettymään.
- Nimetön
yes
- paras=)
todellaki paras voitti . .muut oli tosi rumia!!!!
- Blaablaa
Mulle ihan sama aina, että kuka voittaa
- nununu
tämä nro 6:kin olisi ollu parempi. verratkaahan nro 6 ja 7. hyi hemmetti mitä se tuomaristo meni tekemään.
http://www.seiska.fi/arkisto/julkkiskuvat/_a47091/missit saunapuhtaina/?p=6 - CaroLuna
Lola uudestaan :D Sen jälkeen ole Kaunista naista kisoissa nähtykkään...
Tää uusin Missi edustaa suomea persoonallisilla kasvoilla kyllä, mutta siihen se jääkin. - daria
Mun mielestä rumin kuka kisoissa oli! Aivan järkyttävää! Tavallisia puusilmiä nuo tuomarit!!!!!!
- sentään miss Suomi kisassa
voitti suomalainen eikä mikään itätuonti ...
- tittu
sentään miss Suomi kisassa kirjoitti:
tais juontajalla olla paperi väärinpäin piti olla numero 9 ja tulikin vahigossa 6 mikä porukan kaamein
- TYHMÄ OLET
sentään miss Suomi kisassa kirjoitti:
VARMASTI KOKO MAAILMA NAURAA!!!! NYT TOSIAN KAIKKI SANOVAT ETTÄ SUOMI ON MAA MISSÄ ASUVAT RUMAT NAISET!!! ONNEKSI TÄÄ ON SUOMALAINEN!!! PAREMPI JOS VOITTI JOKU ULKOMAALAINEN, NIIN EI TULLU NIIN NOLO OLO, EI KUKAAN SIIS SANOIS ETTÄ SUOMESSA OVAT RUMAT NAISET.
- etusivulla...
OKSETUS:(
- iha ugly woman.. +__+
IHAN VÄÄRÄLLE MENI VOITTO! Ruma on minun mielestäni..
- kauniisti hymyilevä
toi tytsy vois opetella hymyilemää kattokaa nyt sen lärvii.......
- Kyllä.
Varjukselta näyttää. Toivottavasti ei kuulosta.
- miss*rumilus
No en nyt olis niinkään varma et paras voitti. Olis siellä ollu kauniimpiaki rivissä. Eihän tolla muijalla edes oo leukaa...noh ei kai se auta ku tyytyvä tulokseen, ei voi mitään.
- minä vaan
En voi millään ymmärtää miksi tämmöinen valinta!? Kauniita vaaleaverikköjä oli niin tämmönen tumma harakka piti valita!
- kaunnnis
vittu, suomen kaunein kuten sanotaan... saatana, ruma kun vitun horo saatana. mee mihin vaan , näät parempia... hyvä miss suomi, oot kaunein!!!
- Nimetön
näkönen tossa suomi etusivulla, teennäinen hymy ja kasvojakaan ei voi sanoa kauniiksi.
Kyllä valitun missin ilmeet ja niin ollen kasvot olivat kaikkea muuta kuin kaunista katsottavaa. Jos nauhoititte niin katsokaapa uudelleen.
- eioo-
huonoin voitti! :( 10 oli paras ja ois ansainnu voittaa!!!!!!!!!!!!
- tossa kuvassa
silmät harottaa ja kaula on ku anorektikolla xD, olikait tuo muuten ihan kivan näkönen tytteli, ei noista kuitenkaan kukaan ollu oikeen sellanen legendaarisen näkönen. Ja eipä mulla noi missikisat kauheesti edes kiinnosta, tuli vaan viimesestä katottua loppu, kauniimpia ja luonnollisempi ja naisia näkee kaupungilla jokapäivä
- TÄMÄ_
http://www.seiska.fi/arkisto/julkkiskuvat/_a47091/missit saunapuhtaina/?p=7
siinä meikitönnä suomen kaunein??- antinacisti
nii, toi kauhea nainen on suomen naisten esimerrki!!! oletteko tyytyväisiä??? miten hänet voi päästää miss world kilpailuun?? häpeä suomiiii!!!!!
- kutikut
antinacisti kirjoitti:
nii, toi kauhea nainen on suomen naisten esimerrki!!! oletteko tyytyväisiä??? miten hänet voi päästää miss world kilpailuun?? häpeä suomiiii!!!!!
suomi on ylpeä tästä tytöstä
- SULLE
kutikut kirjoitti:
suomi on ylpeä tästä tytöstä
- annnnnnn
aivan kauhia. Miks tuolla ei oo ikinä ketään oikeesti kauniita?
- Järkky valinta
tää tuli kyllä niin puun takaa, pitää tosiaan odottaa mitä tuomarit oikeesti näkivät tässä lurppasilmässä. Ei sen puoleen, tämän vuoden ehdokkaat oli muutenkin aika masentavia...
- persiistä..
eipä voi kehua tuomareiden makua...huh huh...miten voi mennä noin penkin alle valinta..
arpia jaloissa ja jne jne...vaan eipä jaksa enempää jauhaa ku ei se mittää auta.toivotaan et sille puhkee vatsaflunssa et voijaan laitta joku perinöistä.. :(:):( - kauneimmat
Käsittämätöntä ettei numerot 5 (Anniina Laakso) tai 10 (Henna Linné) päässeet edes kolmen parhaan joukkoon... Selvästi kauneimmat koko joukosta ja ainoat, joilla olisi edes *voinut* olla menestymisen mahdollisuuksia kansainvälisissä kisoissa.
- ..................
Nro. 5 ja 9 oli mun suosikit!
Tästä voittajasta sitä mieltä, et sillä kamalia ilmeitä. Väänteli naamaansa kuin mikä.... - selkeesti paras
Kyllä ainakin IS:n kuvissa paras oli...
http://www.iltasanomat.fi/kuvagalleria/frame.asp?id=9850 - kaunis vai?
selkeesti paras kirjoitti:
Kyllä ainakin IS:n kuvissa paras oli...
http://www.iltasanomat.fi/kuvagalleria/frame.asp?id=9850http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iGallup/26531-noorahautakangaslahis450.jpg
- kauneuden puolesta
Miksi suomessa missit ja verotus kulkevat käsikädessä ? eli taso laskee, paitsi veroissa. KAUNIITA naisia on suomessa, mikä(kuka) kertoo "missimitat". Tommosia idiootteja ripakinttuja sit pitäis markkinoida suomena. haloo, lordikin alkaa näyttään hyvältä ja sekin on silti perseestä.................
- Nooranvastustaja
Alusta asti kun katsoin kilpailijoita niin tämä todellakin oli kilpailijoista kaikkein kauhein! Myös se venäläinen olisi voinut ottaa mieluumin ykkössijan, mutta ei missään nimessä tämä Noora! Ihan karmea akka, heti katoin että miten sen pää on muodostunut ja kaikkea. Ihan tuli todellakin yllätyksenä.
Anteeksi kaikille jotka tästä viestistä loukkaantuivat, mutta todellakin joku näistä olisi mieluumin voinut olla Miss Suomi 2007: 6, 9 tai 10. - ...
...
- vanha tyttö
empaattisen oloinen
- horokki44
Hei haloo kaikki!
Eihän näistä missukoista KUKAAN ole ruma !!!!- mut,
tämä oli rumin
- Ashley
Tuoko muka Suomen kaunein? Nätimpiä tyttöjä kävelee kadulla joka päivä vastaan. Jos tuosta ehdokasjoukosta olisi pitänyt kaunein valita, se olisi ollut joko nro 6 tai 10. NYKYINEN TODELLA HUONO VALINTA !!
- nejnejnej
Alusta asti kun katsoin kilpailijoita niin tämä todellakin oli kilpailijoista kaikkein kauhein! Myös se venäläinen olisi voinut ottaa mieluumin ykkössijan, mutta ei missään nimessä tämä Noora! Ihan tuli todellakin yllätyksenä tämän voitto, olin I perintöprinsessan kohdalla aivan varma että 9 olisi päässyt Miss Suomeksi. Tai joku muu, mutta ei missään nimessä tämä.
Anteeksi kaikille jotka tästä viestistä loukkaantuivat, mutta todellakin joku näistä olisi mieluumin voinut olla Miss Suomi 2007: 6, 9 tai 10.
Taisi tulla Noorallekin yllätyksenä. :P- JAST ME
TOTTA PUHUT, JOKU NOISTA TYTTÖISTÄ OLISI VOINUT TUODA SUOMELLE MISS WORLDKILPAILUSSA VOITTO.TUO VAIN HÄPEÄÄ!!!
- ei voittanut
oli parempiakin "pilluja"Vaihtelu virkistää.
Onneksi ei ollut kehä3 sisältä
- todellista..
Ei enää nykypäivänä löydy todellista kaunotarta.
Valittu Miss-Suomi on tavallisen tallaajan näköinen.
Tämän missin on turha lähteä johonkin universum-kisoihin sun muihin. Viimeiseksi jää. - uuuuh
karseen näkönen!
- mutta EI
kaunein!
- hihihihi
No kyllähä tota panis ;DD
- tiitu
jo on missiksi komia ja kattia kanssa naapuristakin ois löytyny sievempi kuin tämä "missi".
- jahtimies.....
Onhan sillä naama kuin hirvikolarin jäljiltä.
- kakaa
ois kyllä voinu paremman valita, mut tuomaristo oli se mikä oli, eikä meillä oo siihen muuta sanomista
- Nimetön
Epäilen skandaalia: Hakala ei voittanut, eikä saanut mitään palkintoja, koska hän mainitsi että hänet oli pyydetty kisoihin puhelimitse. Kilpailun kaunein jäi palkinnotta, koska tuomaristo katsoi sopupelin tulevan muuten kansan tietouteen. Jos Hakala ei olisi aiheesta maininnut - olisiko tulos ollut erilainen? Ken tietää?
Kauneimmat ehdokkaat ovat jäänneet kotiin, koska missiformaatti ei ole pystynyt riittävästi uusiutumaan, skandaalit piinaavat joka vuosi ja maine, minkä kisoissa saa ei riitä kantamaan kansainvälisesti eteenpäin. Samat arvot luritellaan - kukaan ei enää tuo mitään persoonallista kisaan.
Strawberrygirl - tikkurilanm
Onnea ja paljon...
- test test test
Tässä hetero/homotesti miehille.
http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iGallup/26664-1_missit5.jpg
Kun heteromies katsoo tätä missimme kuvaa, kiinnittyy hänen huomionsa lantion muotoihin ja näkymiin ja tuo väistämättä mieleen eroottiset ajatukset.
Homomies ei tunne mitään ja saattaa jopa kauhistella rumaa vartaloa.- penis
kerroit juuri itsestäsi
- kyllä
Tota panis vaikka ei ehkä paras missi oliskaan ;D
- kakara
ihmeen viehko neito. onkohan tollasia muitakin?
- ahmasa
Mitä vittua ?!? Meijän mummoki on kauniimpi ku toi :D taso laskee vuosi vuodelta..
- OOOPPOOPOP
TÄÄ ON LÄPPÄ HEI!
- Number Seven
Naiskauneutta?:
http://www.seiska.fi/arkisto/julkkiskuvat/_a47091/missit saunapuhtaina/?p=7
- Varmaan sun joku sukulainen
muuten tota sun lausuntoa ei voi ymmärtää...sori
- Onnea Nooralle
Kansainvälisen näköinen.Hämmentyi voitostaan liikaa,siksi hassut ilmeet.Huomenna jo hymyilee
kauniisti.Turun tyttö oli suosikkini,eikä Jaana.- VOI ETTÄ!!!
AJATTELE MITÄ KIRJOITAT, ONKO TOI KAUHUUS KANSANVÄLISENNÄKÖINEN??? TUO ON RUMA LEHMÄ
- tätä äänestin
paras, kaunein -makuasia...
- ehdokkaista
paras tuosta sakista.. 8 kasvoille ja 9,5 kropalle
- mikä nenä
Ei hymyile,vaan hirvistää!
- mä vaan
TOI KAUHUUS EI OLLUT SUOMALAISTEN VALINTA, VARMASTI NOLOTTAA NYT, KUN TOI RUMA ``MISSI`` ON SUOMEN EDUSTAJA MISS WORLD KILPAILUSSA!!! JOS MEILLÄ KAIKILLA OLISI MAHDOLLISUUS VALITA MISSIÄ, VARMASTI TÄMÄ NAINEN EI OLLUT MEIDAÄN VALINTA!! AJATTELKAA HYVÄT IHMISET, MITÄ NYT PUHUTAAN SUOMEN NAISISTA, KUN MEIDÄN MISSI ON NIIN RUMANÄKÖINEN, HÄPEÄ MEILLE, KIITOS TUOMARISTOLLE!!!VOI VITTU:(
- mä vaan
TOI KAUHUUS EI OLLUT SUOMALAISTEN VALINTA, VARMASTI NOLOTTAA NYT, KUN TOI RUMA ``MISSI`` ON SUOMEN EDUSTAJA MISS WORLD KILPAILUSSA!!! JOS MEILLÄ KAIKILLA OLISI MAHDOLLISUUS VALITA MISSIÄ, VARMASTI TÄMÄ NAINEN EI OLLUT MEIDAÄN VALINTA!! AJATTELKAA HYVÄT IHMISET, MITÄ NYT PUHUTAAN SUOMEN NAISISTA, KUN MEIDÄN MISSI ON NIIN RUMANÄKÖINEN, HÄPEÄ MEILLE, KIITOS TUOMARISTOLLE!!!VOI VITTU:(
- tiedetään jo
Voittaja ei taatusti pärjää ulkomailla. Ei tosin tuosta finaalijoukosta yksikään olisi pärjännyt. Ainoa joka olisi pärjännyt, oli se joka diskattiin, kun ei ollut suomen kansalainen.
kauhee nenä tuolla on.
- kainuu456464
ihan hirvee lehmä, lolan jälkeen ei oo kaunista missiä nähty, Lordikin on paremman näkönen
- näin on
reilu maalaistyttö.
- soinitypy
moi toi Noora on mulle periaatteessa sukua koska se on mun serkkujen isän sisko.Se on paras toivoin koko ajan kädet ristissä että se voittais
- sorry vaan
mutta väärälle meni voitto...
- dfh
ainakin tossa etusivun kuvassa.
- KAMLA
EN EDES USKO!!
- NAAaMA
HÄVETTÄÄ
- vittu!!!!
haha HIRVITTÄVÄ LOUSKU
- eräseräs
kyllä tuli ruma missi! Suvi miinalan jälkeen ei ole kauniita missejä ollutkaan!
- Nimetön
On jälleen kerran todettu, ettei KANSAN ääntä kuunnella näissäkään kisoissa. Joku on maksanut jollekin,(eikka), että tosta "rumasuusta" tuli MS2007
- fin_
Ei tää missi ulkoisilla avuillaan ainakaan loista. Rumin voitti. Hyvä Suomi!
- -R-
Ansaitsi ehdottomasti voittonsa. Tulette näkemään että hän menestyy tulevaisuudessa myös muissa missimittelöissä.
- VITSI
EI KOSKAAN TÄMÄ KAUHUUS MENESTYY, HÄN TUO VAIN HÄPEÄ SUOMELLE MUISSA MISSI KISOISSA!!!!
- siru
minun mielestä kaunein oli numero 10 sanovat muut mitä tahtovat.
- ei vittu!
hyi miten ruma irvistys. kyllä varmaan nyt tulee pahoja unia. siis onko toi tossa pääsivun kuvassa aineissa tai jotain? vai miksi sillä on naama ku petolinnun peräaukko tossa kuvassa? luulis että yrittäis edes esittää kaunista. vaikka kyllä tuohon naamaan tarvittaisiin viiden sentin meikkikerros ennenkuin siitä kauniin saisi...
tuon rinnalla Lordikin näyttää ihanalta ja viehättävältä, kiltiltä naapurintytöltä. eli siis aivan päinvastaiselta kuin tuo missi-monsteri.
- pulinat pois.
Sama vanha kääkkä, lähettelee noita samoja sanoja Lohjalta. Etkö vetänyt jo tarpeeks....?
Rupinen ukko jota ketään ei huolis. - Herrasmiehenä
sanon vaan että onneksi ei nuo kisat enää niin kauheasti kiinnosta... mutta jos tuo etusivun kuvan tyttönen edustaa maamme kauneimman naisen titteliä niin... noh, ehkä minun näköni on vaan heikentynyt !
- harakatkin nauraa
näyttää siltä että rumat on taas IN!
- karvanen
siis mihinkä tää tuomaristo on vittu menossa varmaan rumin ehdokas mitä oli, kauhee virne kuka vittu tota ees nais??
- E. Makunen
...PARHAAT. Ei mennyt oikein, taaskaan. 2000-luvulla en ole ainoastakaan valinnasta ollut samaa mieltä.
- santsu85
Kaikki 3 olivat mun suosikkeja.. kaikki muut oli jotenkin just sellasia "toivon maailman rauhaa" :D eihän se pahitteeks olisi, mutta ei se tästä paljo toivomalla parane :)
melkein itkin itsekin nooran kanssa :D
olin niin iloinen että kerrankin pitkästä aikaa suomeen saatiin fiksun oloinen missi :D - katsojia!
tais olla varmaan se sisäinen kauneus, joka oli ehkä tänä vuonna kriteerinä
- Tod.
Ihan hemmetin nätti tyttö, muut taas on rumia. Ainakin kasvoilta. Helvetin ruma, ihan nauroin kun näin ton "missin" kuvia.
- mikä niitä vaivaa
eikö missiks valitakaan enää KAUNEINTA.. onkohan kirveellä veistetty naama
- ^^mummo^^
Tänä vuona meni ekan kerran veikkaukseni täysin metsään. Veikkasin no:3.
Kauheinta kisoissa on ollut vuodesta toiseen SE keisari Makunen inhottava taikinaläjä. Kun ei älyä siirtyä kulissiin. - sanokaa minun sanoneen
Kaunein, komein, uljain näistä ehdokkaista tämä voittaja!
Tavallisia vaaleita pulliaisia muut. Onhan tää nähty, missä on kaikki edellisvuosien missit? Ei näy ei kuulu. Karita Tuomola kaunistuu päivä päivältä ja Noorastakin tulee upea kaunotar, saattepa nähdä!
Pärjää kyllä etelä-amerikkalaisten joukossa.
Tummat tytöt valttia aina.
Muut unohdetaan, mutta nämä rotunaiset jäävät ihmisten mieliin! Täysin oikea valinta!- eisaatana
ei helvata, mikä teitä ihmisiä vaivaa.. kuka tahansa näkee ettei tollasta naista voi valita missiksi, tosiaan jos tossa on suomen kaunein niin pitää muuttaa ruotsiin. Meinaan maailan pahimmat susikrapulat odottaa jos tänne jää suomen rumimpia vielä odottelemaan...
- ^^mummo^^
Jäi vielä kaivelemaan. Meniköhän tänävuona missit ja mallit sekaisin? Kisojen yhteyessä olevissa inserteissä puhuttiin useasti mallista. Tuomaristossa olli malleja. Tosin tuomola on myös missi.
- Heli90
Minun mielestä voittaja ei ollut kaunis. Suoraan sanottuna kauheimmasta päästä. Ei edes suomi24 suosikki, joka äänestettiin ei ollut kaunis. Jotenkin vuosi vuodelta valinnat menee vain alaspäin, toivottavasti ensi vuonna olisi parempi valinta.
- nenä_
ensimmäisenä kiinnittää kuvassa huomiota tuo valtava klyyvari.
- Mahtavaa
OLet todella kaunis nainen! Onnea ja menestystä Sai Suomi kerrankin upean missin hänessä on tyyliä ja valokuvallisuutta .Hänessä on mannekiini ainesta rotu nainen Hänessä on juuri sitä mitä kaipaamme ja mitä kansaninvälisissä kisoissa arvotetaan tyyliä. ONNEA vielä kerran,
- toistaiseksi.............
Ensinnäkin joukkiosta ei löytynyt ns. rotunaista ja sitten valitaan nainen joka ei osaa edes hymyillä.
Se oli niin kamalaa katsottavaa... ettei kameratkaan voineet näyttää sitä..
Miten 2007 ollaan tällä tasolla..
Anteeksi vaan uusi missi...........
Lopetetaan Missikisat toistaikseksi... tässä
tulee kansalle paha mieli...- Lililli
Olen samaa mieltä: kauhean ruma hymy...
- saatana!!!
Lililli kirjoitti:
Olen samaa mieltä: kauhean ruma hymy...
suomen kaunein???
http://www.seiska.fi/arkisto/julkkiskuvat/_a47091/missi t saunapuhtaina/?p=7 - ko sika pienenä
saatana!!! kirjoitti:
suomen kaunein???
http://www.seiska.fi/arkisto/julkkiskuvat/_a47091/missi t saunapuhtaina/?p=7http://www.seiska.fi/arkisto/julkkiskuvat/_a47091/missit saunapuhtaina/?p=7
- voittajaneito
lärviltään RIIHEN SEINÄSTÄ REVÄISTY !!!
Miten on mahdollista, että tuomaristossa on aina täyssokeita ääliöitä.
Miss Suomi kun lähtee maailmalle kisaamaan, niin jo ihmetys valtaa muun maalaiset: MUTANTTIKANSAA, OOOHH! - lähikaupastakin
löytyy paremman näköinen tyttö. Tummat silmät ja ruskea tukka. Aina iloinen ja jaksaa hymyillä. Ilmankos kaupassa tulee piipahdettua usein.
- keimo kojootti
siis nainenhan näyttää ku ois puusta pudotessaan osunu kaikkiin mahdollisiin oksiin
- molo
Jeesus armahda, ettei Suomen rumin nainen tule vastaan. Säikähdin ihan kamalasti, kun näin Suomen kauneimman kuvan netissä.
- fdgdf
molo kirjoitti:
Jeesus armahda, ettei Suomen rumin nainen tule vastaan. Säikähdin ihan kamalasti, kun näin Suomen kauneimman kuvan netissä.
Ihan kamalan näköinen. Oikeastaan kukaan ei ollut tänä vuonna(kaan) oikein missiksi sopiva, pari ihan söpöä löytyi. Mutta että tuon näköinen, hyi. Lurppasilmät ja kiva nenä :) YYÖÖRH
- vilivonka
molo kirjoitti:
Siis nyt tuli suomen ällöttävin missi, sanon minä, kauhee fätibomba.. örg, missikisaan pitää olla kauniita naisia eikä sotilasilmeisiä älämölöjä
- GYUGPIHPIU
vilivonka kirjoitti:
Siis nyt tuli suomen ällöttävin missi, sanon minä, kauhee fätibomba.. örg, missikisaan pitää olla kauniita naisia eikä sotilasilmeisiä älämölöjä
Ei voi olla totta mikä missi!!!!
http://i14.tinypic.com/2w4dy5k.jpg - Missä missi tuomareitten op...
GYUGPIHPIU kirjoitti:
Ei voi olla totta mikä missi!!!!
http://i14.tinypic.com/2w4dy5k.jpgLärvi on ku hevosenperse!!! yäk yäk yäk!!!!
- Kaunis kuva..
http://www.iltalehti.fi/viihde/festbabeTM_vi.jpg
Siis kaunis kuin mikä, "pikku" pottunenineen..:D
Kyllä se missien taso vaan laskee kuin lehmän häntä vuosi vuodelta. - Nanette_
Hyi helvetti. Jos TUO edustaa Suomen kauneinta niin haluan kyllä nähdä Suomen rumimman ! Hyvän kuvan saavat ulkomaalaiset suomalaisesta naiskauneudesta. Ihan oikeesti.
- on_
jotain samaa näköä Mervi Tapolassa ja Noora Hautakankaassa.
- uusi missi..
vuosi vuodelta rumenee...
- ------
Ei ole kaunis, eikä ruma, vaan ihan tavallinen tallaaja, joka ei omasta mielestäni ole missikisojen idea, vaan joku hohtava sieltä pitäisi löytää. Tämä Noora ei kyllä erotu joukosta millään (hyvällä) tavalla ainakaan. Mutta en jaksa valittaa, valittu mikä valittu.
Ja vielä, jos joku sanoo täältä päin jotakuta rumaksi, niin miksi se heti tarkoittaa, että haukkuja itse on ruma? Kyllä ne "kauneimmat" on yleensä niitä, jotka muita arvostelee, hieman "rumemmat" pysyy yleensä hiljempaa.
Että niin. - tän vuoden
------ kirjoitti:
Ei ole kaunis, eikä ruma, vaan ihan tavallinen tallaaja, joka ei omasta mielestäni ole missikisojen idea, vaan joku hohtava sieltä pitäisi löytää. Tämä Noora ei kyllä erotu joukosta millään (hyvällä) tavalla ainakaan. Mutta en jaksa valittaa, valittu mikä valittu.
Ja vielä, jos joku sanoo täältä päin jotakuta rumaksi, niin miksi se heti tarkoittaa, että haukkuja itse on ruma? Kyllä ne "kauneimmat" on yleensä niitä, jotka muita arvostelee, hieman "rumemmat" pysyy yleensä hiljempaa.
Että niin.miss suomi on kyl harvinaisen ruma.
- Miss Internet
tän vuoden kirjoitti:
miss suomi on kyl harvinaisen ruma.
Juuh, jos ulkomaalaisille näyttäisi tuota saunapuhdas Miss Suomemme kuvaa niin järkyttyisivät iäksi.
Mutta sitäkin tärkeämpää, miksi helvetissä tällaisia kauneuskisoja järjestetään vielä 2000-luvulla ???? Joku joka tietää, kertokaa nyt ihmeessä. - ^^mummo^^
Miss Internet kirjoitti:
Juuh, jos ulkomaalaisille näyttäisi tuota saunapuhdas Miss Suomemme kuvaa niin järkyttyisivät iäksi.
Mutta sitäkin tärkeämpää, miksi helvetissä tällaisia kauneuskisoja järjestetään vielä 2000-luvulla ???? Joku joka tietää, kertokaa nyt ihmeessä.Sehän lukee iltapäivälehdissä miksi kisat järjestettiin ja että tämä tyttö voitti. SISÄPIIRIN VEDONLYÖNTI. Ei sillä ole mitään tekemistä kauneuden kanssa.
Kyllä tämä vedonlyöntijupakka pitäisi tutkia eikä haudata villaisella. Se on rikollista toimintaa.
- mutta tavattoman
Ruma missiksi on tuo henkilö,jotkut teki kuulemma ison tilin jo sillä.
- heh
Nyt kyllä naurattaa....
- Nadia_
En olisi ikinä uskonut, että se Noora voittaisi. Ihmettelimme töissä (mallitoimisto) miten hän on päässyt Miss Suomi-kisoihin. Jotenkin hänen reaktio ei tuntunut kovin aidolta, reaktioaikakin tuntui liioitetulta ja se käsien heiluttelu, aivan kuin olisi tiennyt tuloksen etukäteen. Mietin asiaa jo silloin, nyt tuo vedonlyöntikohu vaan vahvistaa ajatustani siitä. Olihan siellä nättejä ehdokkaita, mutta Noora ei ollut yksi niistä. Hänen hymynsä näyttää lähinnä irvistykseltä ja mieleen tuli ensimmäisenä, että hän näyttää hevoselta. Huono valinta todellakin, tuskin tulee paljon edustustehtäviä.
Kauniit naiset eivät tunnu haluavan enää missikisoihin, vaan missikisoihin menevät yleensä nykyään ne, jotka eivät pääse mallitoimistojen listoille. - Olisi ollut PARAS
Voi kun se on SÖPÖ.
- kristianna
Katsoin aamu teeveestä Nooran haastattelun,
täytyy myöntää että hän on kaunis, fiksu edustava ja naisellinen.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864