Sunnuntai 11.2.2007

Papio1

Raitis sunnuntai päivä tänään.

12

645

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raitistelijasuotuulia

sunnuntai alkoi raittiina. Yleensä en notku aamuyöstä koneella, mutta eipä tässä nyt nukuta.
      Vastassa sunnuntai, jonka vietän raittiisti.
      Kun saisin luuni lenkille, olisin kaksinverroin tyytyväinen

• Papio1

Huomenta & päivää! Menin nukkumaan klo 04. Nukuin aikani, sitten heräsin. Nyt tulin juuri kaupasta fiillarilla. Suihku ja pyykit pyörimään. Näin yksinkertaista ja arkista tämä elämä on sunnuntainakin.

Kaupassa oli tungosta tyhjien kaljapullojen palautusosastolle. Samoin mäyrikset tekivät kauppansa. Siihenhän valtiovalta meitä on tehokkaasti opastanut ja kannustanut. Minulle riitti ne perinteiset omenat sun muut.

Leppoisaa sunnuntain jatkoa!

• Cettuz!

katselija! Raittiina.

• On. Ei ole jemmapulloja missään eli ei tarvi aamulla sännätä krapularyypyille, raitis krapulaton sunnuntai.

• sunnuntaipäivä.

• aahoohoo

jälkeen sitä ollaan ihan löylynlyömiä. Aikalailla mukava olotila.

Pitää kertoo väliaikatietoja mun univaikeuksista: vartin päähän jäi kaheksasta tunnista. Pitäskö käydä lääkärissä?

Raitista sunnuntaita kaikille.

• melkein 8

tuntia riittää aikuiselle ihmiselle. Murkkuikäiset ja vauvelit on eri asia.
        No, en ole muullainen asiantuntija kuin että nukun yleensä vielä vähemmän.

• Oskari2

Olette näköjään nukkunet kaikki hyvin. Aahoohoo ehkä vähän kärsii unettomuudesta, mutta kyllä siihenkin on parannusta saatavana.
      Kannattaisi kysellä Sheriffiltämme neuvoja. Sillä uni maittaa. Se saa nukuttua koska tahansa. Osaa ennakoida tilanteet ja neuvoo vaimoaan olemaan tömistelemästä, kun lähtee töihin. Sitten se on opettanut vaimon sulkemaan kaihtimet, ettei valo pääsisi häiritsemään.
      Joskus on vaimolta jäänyt kaihtimet raolleen ja siitä on noussut meteli. Oikeutetusti.

Pysykäämme kaikista vastoinkäymisistä huolimatta raittiina.

• aahoohoo

näköjään pistäny piiskan komeroon näin pyhäpäivän kunniaks. Annoitko työntekijöilles ihan vapaata:)

Aina oon ihaillu meijän sheriffin unenlahjoja kun se makaa puolillepäivin niin ku hakotukki. On kyllä tosi hienoo kun en enää heräile kolmen-neljän nurkilla. Siihen autto työpaikan vaihto ja niinkin yksinkertanen asia kun kelloradion hankkiminen omalle yöpöydälle. Ennen piti kammeta ittesä istuma-asentoo ja vääntää itteesä takaoikeelle kattomaan kelloo ja siinä punnerruksessa virkisty. Nyt varovasti raotan toista silmää, tarkistan ajan ja totean että "aha, noin vähän vasta", ja jatkan unia. Aika yksinkertasta.

• Oskari2
        aahoohoo kirjoitti:

näköjään pistäny piiskan komeroon näin pyhäpäivän kunniaks. Annoitko työntekijöilles ihan vapaata:)

Aina oon ihaillu meijän sheriffin unenlahjoja kun se makaa puolillepäivin niin ku hakotukki. On kyllä tosi hienoo kun en enää heräile kolmen-neljän nurkilla. Siihen autto työpaikan vaihto ja niinkin yksinkertanen asia kun kelloradion hankkiminen omalle yöpöydälle. Ennen piti kammeta ittesä istuma-asentoo ja vääntää itteesä takaoikeelle kattomaan kelloo ja siinä punnerruksessa virkisty. Nyt varovasti raotan toista silmää, tarkistan ajan ja totean että "aha, noin vähän vasta", ja jatkan unia. Aika yksinkertasta.

Tällä hetkellä ei ole vierasta työvoimaa. Vaimoni
        autteleepi silloin tällöin. Piiskan olen jo aikoja sitten piilottanut, koska sitä ei voi laittaa vaimon ulottuville.
        Yrittäjän homma on nykyisin niin kilpailtua, että ei kannata maksaa työntekijästä niitä hirvittäviä sivukuluja. Töitä tarjoaisin useammallekin, jos sivukulut olisivat inhimillisiä.

Yrittämisessä pitää myös pään kestää. Kaikki eivät tajua, että siitä rahasta, joka on tilille tullut, ei ole omaa, kuin pieni ripaus. Moni sortuu isottelemaan viinan kanssa. Niin tein minäkin. Jostakin kumman syystä en saanut firmaani kaatumaan.

• Meni tuo kaamoskin ohi, ihan huomaamatta. Aurinkokin on nousu näköjään, pitää vielä otella vähän aikaa ja mennä parvekkeelle ottaa aurinkoa. Näyttää ulkona mittari vain –27 C , että kyllä siellä tarkenee. Eikä ole tarve ottaa lämmikkeeksi viinaa, koska se ei auta mitään.
      Raitista päivää kaikille haluaville.

• åpoi

päivää
      mulla nou hätä, ku oon pysyny erillään viinaksista

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7207
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      719
      3370
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      148
      1650
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      278
      1530
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1240
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      233
      1173
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe