ALATALO HPK:n
kaupaksi DUFVA JYPpiin
Nämä on näitä "liiton" vaihtokauppoja
Dufva JYPpiin
4
326
Vastaukset
- sai
alatalo sai kenkään. www.freewebs.com/toineera
- että itse sanoutuu irti
No hö muutenhan se ois joutunut työkkärin toimesta kolmeksi kuukaudeksi karenssiin. Oon kuullu että se karenssissa olo ei ole perheelliselle miehelle kovin rapeeta hommaa. Siinä jää vaimo ja lapset vaille perheen päätä kohtalaisen pitkäksi aikaa.
Veikkaan jo tässä vaiheessa, että Dufva on ensi kaudella ensimmäinen erotettu valmentaja liigassa. Dufvahan on valmentanut myös Kärppiä, eikä siitä jaksosta Oulussa ole kenelläkään juurikaan positiivisia muistoja.
JYP sai valmentajan jolla on:
Jortikan ulosanti
Pietilän auktoriteetti
Summasen ihmissuhdetaidot
Sheddenin taktinen osaaminen
Elorannan motivointikyky
Heikkilän joustavuuss
Kari Jalosen empatia
Uraman liigakokemus
Pieniniemen äänenkäyttö
Spede Pasasen hiustenkasvu
Kekkoslainen demokratiakäsitys
Paljon onnea JYP! Sitä tulette tarvitsemaan.- jyppi-fani90
Se nähdään sitten ensi kaudella!
Alatalon aika alkoi olemaan jo ohi jypissä ja joku piti saada tilalle. Voisi melkein alatalo lähteä jo heti ja dufva kehiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999