Mikähän voisi olla syynä, että pieni n. 1kk ikäinen on alkanut pulautella rintamaitoa aika isoja määriä aina melkein heti imetyksen tai pulloruokinnan (pumppaan välillä) jälkeen?
Vauva saa myös paljon korviketta, joka ei tosin sekään tunnu sopivan. Ei pulauttele niin paljon korviketta mutta itkua ja vatsanväänteitä se taas tuntuu aiheuttavan.
Saattaa huutaa melkein putkeen tunnin päivällä ja yöllä (joskus tietyt samat kellonajat). Mikään asento ei silloin ole hyvä ja tuntuu kuin vauvalla olisi samaan aikaan nälkä ja vatsanväännettä, muttei pysty ehkä syömään kipujen takia?!
Kakkaa normaalisti, eikä ole ummetusta tai vastaavaa. Kasvoissa on pientä ryhelöä, ja välillä punaista rokkomaista näppyä joka tosin ei ole kuivaa.
Ajattelin kokeilla uudestaan omni-tuttelia, kun olin huomaavinani, että se saattaa vähän vähentää itkuisuutta. Kaikki muut merkit on kokeiltu ja mitään eroja en huomannut.
Kuulostaako tämä allergialta, koliikilta... vai molemmilta? Mietin, pitäisikö käväistä testauttamassa.
Allergiaa vai
koliikkia?
1
556
Vastaukset
- testeihin mars
Jotenkin kuulostaisi maitoproteiiniallergialta. Sitä hoidetaan niin, että luovut imettäessä maitoproteiinia sisältävistä tuoteista kokonaan ja vastikkeet vaihdetaan maidottomiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670