..vaihdoin viikko sitten RELA-tipat ja muut hössötykset (disfasyl, maidoton dieetti, yms pyms), kun äidinmaitokeittiön hoitsu suositteli Bioteekin Probioottibabyyn ja se tepsi..maha on nyt mutinoitta ja tyttö hymyilee kuin aurinko, ikää 2kk:) ja äippä saa syödä onnellisena jukurttii ja ruisleipää.. ennen itkua, unetonta yötä ja väännettä tuhottomasti..tämä tepsi meillä..
näitä maitopöpöjä käytetään myös keskosilla kehittämään suolistoa joten ihan huuhaata ei ole.. toivotaan että tämä onni meillä kestää:)
Tiedättekös..
2
853
Vastaukset
- kysymystä..
Kiitos vinkistä!
Kestikö tuon viikon, ennenkuin tepsi vaivoihin vai jo nopeammin? Tuntuu, että kaikki samat on jo nyt kokeiltu kuin sinäkin ilman tulosta.
Onko tuo jotakin jauhetta vai millainen koostumus tuossa on? Voikohan laittaa esim. korvikkeen sekaan?- että..
..nyt 4pv menossa ja ei ole KIPU-itkuja ollut kahteen päivään ollenkaan:) ihana enkeli tuolla vaunuissa nytkin tuhisee..alkaa jo hahmottua mitä äitiys voi olla..
se on annospusseissa ja liukenee hyvin veteen ja maitoon! itse olen antanut vain puolta pussia ainakin näin alkuun vielä. Toivotaan että teilläkin tepsii:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667