Hyvää huomenta :)
Muutamille kyselijöille vastaus..
Kirjoittaka asiallissti ja nälvimättä,niin ei tarvitse poistaa kenenkään kirjoituksia,ei pyynnöstä eikä pyytämättä!
terveisin
Zamio
Hei
55
4261
Vastaukset
- tomppa2006
...myöntää, että poistit minun vastaukseni, koska nyt aiheuttaa nälvintää se, että minä poistan omia viestejäni?
En saa kommentoida näitä että kuka poistaa ja kenen viestejä..koska en sitä voi varmasti tietää ja arvaus on aina arvaus.
pyynnöstä luonnollisesti poistan kirjoituksia ja myös pyytämättä,jos näen siihen aihetta.
Jokainen teistä voi omalla asenteellaan vaikuttaa keskustelujen siistinä pysymiseen.Asiallinen vastaus,vaikkapa olisikin eri mieltä jostakin,pysyy palstalla.Vihjailevat ja ilkeät menee poistoon.
Olemme jokainen aikuisia,joten käyttäytykäämme sen mukaisesti.
Mukavaa päivää kaikille
t.Zamio- tuffe
Jäit jo kiinni.. tein nimittäin testin. Tiedätkö miten kävi sun "Asiaton viesti"-ketjussa? Nimimerkki tomppa2006 poisti viestejä ja kirjoitti ainakin yhden uudestaan, minne joku nikitön oli vastannut, ja lopuksi hän vielä kirjoittaa: "tomppa relaa... ..ja ihmettelee jonkun ihmisen viitseliäisyyttä poistella viestejä loppuun käydystä keskustelusta. Kukin taaplaa tyylilään..."
Eniro on tehnyt jokaiselle rekisteröityneelle kirjoittajalle mahdolliseksi poistaa omat viestit, joten sen mahdollisuuden käyttö on kai lähinnä makuasia, mutta... Onko tomppa äiti opettanut sulle että valehteleminen ja toisten syytteleminen on rumaa? ;))) tuffe kirjoitti:
Jäit jo kiinni.. tein nimittäin testin. Tiedätkö miten kävi sun "Asiaton viesti"-ketjussa? Nimimerkki tomppa2006 poisti viestejä ja kirjoitti ainakin yhden uudestaan, minne joku nikitön oli vastannut, ja lopuksi hän vielä kirjoittaa: "tomppa relaa... ..ja ihmettelee jonkun ihmisen viitseliäisyyttä poistella viestejä loppuun käydystä keskustelusta. Kukin taaplaa tyylilään..."
Eniro on tehnyt jokaiselle rekisteröityneelle kirjoittajalle mahdolliseksi poistaa omat viestit, joten sen mahdollisuuden käyttö on kai lähinnä makuasia, mutta... Onko tomppa äiti opettanut sulle että valehteleminen ja toisten syytteleminen on rumaa? ;)))mutta näin on se vaan oli... kuten olen jo kertonutkin...
- meriv
tomppasemme näin on. Olet jäänyt kiinni juuri näistä itse suorittamistasi poistoista ja kommenttiesi uudelleen muotoilusta jälkikäteen.
ps. Jostakin syystä esim. viimeisimmässä aloituksessasi on eilinen keskusteluosio saanut tämän aamun kellotuksen.
Toki saat poistella omia kirjoituksiasi..se oikeus meille kaikille on annettu, mutta niistä poistoista on vastuu myös kannettava eikä vierittää sitä kenenkään muun niskoille.
Hyvää Ystävänpäivää tomppa. *hymyilee viileähkösti* meriv kirjoitti:
tomppasemme näin on. Olet jäänyt kiinni juuri näistä itse suorittamistasi poistoista ja kommenttiesi uudelleen muotoilusta jälkikäteen.
ps. Jostakin syystä esim. viimeisimmässä aloituksessasi on eilinen keskusteluosio saanut tämän aamun kellotuksen.
Toki saat poistella omia kirjoituksiasi..se oikeus meille kaikille on annettu, mutta niistä poistoista on vastuu myös kannettava eikä vierittää sitä kenenkään muun niskoille.
Hyvää Ystävänpäivää tomppa. *hymyilee viileähkösti*kuten tuolla jo taasen Poistetuissa kerroinkin...
että kaikki vinoilut ja poistot... ovat menneet syksystä lähtien minun piikkiini...
Vaikka olin poissakin... ja pitkään...- tomppa2006
meriv kirjoitti:
Hyvää Ystävänpäivää tomppa. *hymyilee viileähkösti*...koko revohka alkoi. Minä vastasin eilen iltapäivästä Wiljamille ja sen jälkeen Wiljami minulle jne...
Eilen illalla minun ensimmäinen viestini Wiljamille poistettiin ja sen perässä ollut ketju. Minä en sitä poistoa tehnyt, syyt poistosta sain niskaani.
Sen vuoksi kirjoitin tänä aamuna poistetun viestin tilalle täysin samanlaisen viestin, mitä eilinen oli! - tomppa2006
tuffe kirjoitti:
Eniro on tehnyt jokaiselle rekisteröityneelle kirjoittajalle mahdolliseksi poistaa omat viestit, joten sen mahdollisuuden käyttö on kai lähinnä makuasia, mutta... Onko tomppa äiti opettanut sulle että valehteleminen ja toisten syytteleminen on rumaa? ;)))...en olisi uskonut sinun sortuvan näin ala-arvoisen viestin kirjoittamiseen. Jos saat minun syyttelystäni jotain huvia itsellesi, ota kaikki ilo irti. Minä kestän solvauksesi aivan helposti.
- tuffe
tomppa2006 kirjoitti:
...en olisi uskonut sinun sortuvan näin ala-arvoisen viestin kirjoittamiseen. Jos saat minun syyttelystäni jotain huvia itsellesi, ota kaikki ilo irti. Minä kestän solvauksesi aivan helposti.
En minä solvaa, kerron totuuden. Tiedätkö mitä tein? Alkoi hämäämään kun viestien sisältö vaihtui sun ketjussa, joten tallensin sen koneelleni. Parin päivän päästä vertasin. Kukaan muu ei ollut koskenut siihen ketjuun kuin tomppa, ja useassa paikassa. Ja kermana pohjalla se sun ihmettely, kuka viitsii poistaa.. x)
Mulla ei ole yhtään mitään sua vastaan, enkä tiedä mikä saa sut tekemään näitä likaisia temppuja.. Etkö voisi vaan keskittyä olemaan se mukava aloitusen nikkari johon meillä on ollut tutustua? Ja jättää pelleilyt sikseen.. jäät niistä kuitenkin kiinni ennemmin tai myöhemmin.
Mukavaa ystävänpäivää tomppa :) - tomppa2006
tuffe kirjoitti:
En minä solvaa, kerron totuuden. Tiedätkö mitä tein? Alkoi hämäämään kun viestien sisältö vaihtui sun ketjussa, joten tallensin sen koneelleni. Parin päivän päästä vertasin. Kukaan muu ei ollut koskenut siihen ketjuun kuin tomppa, ja useassa paikassa. Ja kermana pohjalla se sun ihmettely, kuka viitsii poistaa.. x)
Mulla ei ole yhtään mitään sua vastaan, enkä tiedä mikä saa sut tekemään näitä likaisia temppuja.. Etkö voisi vaan keskittyä olemaan se mukava aloitusen nikkari johon meillä on ollut tutustua? Ja jättää pelleilyt sikseen.. jäät niistä kuitenkin kiinni ennemmin tai myöhemmin.
Mukavaa ystävänpäivää tomppa :)...minulle miten minä sitten saan niihin omiin vastauksiini muiden vastaukset perään?
Minä en manipuloi näitä keskusteluita. Yritän kirjoittaa mukavia aloituksia, kuten mainitsitkin. Vastaan minulle lähetettyihin viesteihin niin usein, kun ehdin. Törkeyksistä ilmoitan ylläpidolle. - tuffe
tomppa2006 kirjoitti:
...minulle miten minä sitten saan niihin omiin vastauksiini muiden vastaukset perään?
Minä en manipuloi näitä keskusteluita. Yritän kirjoittaa mukavia aloituksia, kuten mainitsitkin. Vastaan minulle lähetettyihin viesteihin niin usein, kun ehdin. Törkeyksistä ilmoitan ylläpidolle.asian kanssa? Nyt en ymmärrä sun kysymystä.
Manipuloinnista en nyt ole puhunut yhtään mitään, se on asia erikseen. - tomppa2006
tuffe kirjoitti:
asian kanssa? Nyt en ymmärrä sun kysymystä.
Manipuloinnista en nyt ole puhunut yhtään mitään, se on asia erikseen....poistan oman viestini täydestä keskustelusta. Miten minä saan oman viestini perässä olleen vastauksen tilalle uuden?
- tuffe
tomppa2006 kirjoitti:
...poistan oman viestini täydestä keskustelusta. Miten minä saan oman viestini perässä olleen vastauksen tilalle uuden?
en niin väittänyt. Poistit oman kirjoituksesi, "Sinun viestissäsi..." jolloin yks vastaus joka joku nikitön kirjoitti myös hävisi. Sitten kirjoitit samaan paikkaan uuden viestin "Uskomaton heitto..." eikä siihen ole kukaan voinut vastata, koska kirjoitit itse keskustulen täyteen viestillä missä ihmettelit kuka poistaa.
Anteeksi jos selitin huonosti tuossa aiemmassa viestissä ;)
Kuules.. minä en halua sinun päätä vadille tai muitakaan ruumiinosia.. Mitä jos lopettaisimme tämä keskustelu, ja jatkaisit vain kirjoittelua hyvässä hengessä? - tomppa2006
tuffe kirjoitti:
en niin väittänyt. Poistit oman kirjoituksesi, "Sinun viestissäsi..." jolloin yks vastaus joka joku nikitön kirjoitti myös hävisi. Sitten kirjoitit samaan paikkaan uuden viestin "Uskomaton heitto..." eikä siihen ole kukaan voinut vastata, koska kirjoitit itse keskustulen täyteen viestillä missä ihmettelit kuka poistaa.
Anteeksi jos selitin huonosti tuossa aiemmassa viestissä ;)
Kuules.. minä en halua sinun päätä vadille tai muitakaan ruumiinosia.. Mitä jos lopettaisimme tämä keskustelu, ja jatkaisit vain kirjoittelua hyvässä hengessä?...tuon tapauksen ja myönnän poistaneeni tämän yhden nikittömän viestin. Olet oikeassa, mutta tämä oli poikkeustapaus.
Totta on myös se, että minun keskusteluista poistetaan viestejä. Jos katsot nyt edellistä keskusteluani "Onko sinun kylmä", niin sielläkin on joku poistaja käynyt.
Olet jo heittänyt ensimmäisen kiven, toivottavasti olet itse syytön? - Jermuxi
tomppa2006 kirjoitti:
...tuon tapauksen ja myönnän poistaneeni tämän yhden nikittömän viestin. Olet oikeassa, mutta tämä oli poikkeustapaus.
Totta on myös se, että minun keskusteluista poistetaan viestejä. Jos katsot nyt edellistä keskusteluani "Onko sinun kylmä", niin sielläkin on joku poistaja käynyt.
Olet jo heittänyt ensimmäisen kiven, toivottavasti olet itse syytön?Yksi kysymys vain. Miksi niitä kirjoituksia pitää edes poistaa?
- meriv
tomppa2006 kirjoitti:
...tuon tapauksen ja myönnän poistaneeni tämän yhden nikittömän viestin. Olet oikeassa, mutta tämä oli poikkeustapaus.
Olet jo heittänyt ensimmäisen kiven, toivottavasti olet itse syytön?nyt sinun kyllä kannattaisi hiukan pakittaa vaikka kupilliselle kahvia ja tulla sitten uutena miehenä takaisin.
Kannattaisi ottaa vastuu sähellyksistään siinä vaiheessa viimeistään, kun on perskarvat kärähtäneet.. eli nyt.
Ei Tuffe ole ainoa, joka on huomannut näitä restauroituja kommenttejasi. Katsos, kun kommentin perään tulee se ikävä kellonaika..
Kukaan ei heittele kiviä, mutta ehkä pikkuhiljaa alkaa joitakin nyppimään tämä sinun poistovimmasi, josta syytät ihan surutta ja suurella innolla muita..myös palstan sefua.
Koetahan nyt olla hetki mies ja myöntää tekosi, kun se kerran muiden tiedossa onkin jo, - tomppa2006
meriv kirjoitti:
nyt sinun kyllä kannattaisi hiukan pakittaa vaikka kupilliselle kahvia ja tulla sitten uutena miehenä takaisin.
Kannattaisi ottaa vastuu sähellyksistään siinä vaiheessa viimeistään, kun on perskarvat kärähtäneet.. eli nyt.
Ei Tuffe ole ainoa, joka on huomannut näitä restauroituja kommenttejasi. Katsos, kun kommentin perään tulee se ikävä kellonaika..
Kukaan ei heittele kiviä, mutta ehkä pikkuhiljaa alkaa joitakin nyppimään tämä sinun poistovimmasi, josta syytät ihan surutta ja suurella innolla muita..myös palstan sefua.
Koetahan nyt olla hetki mies ja myöntää tekosi, kun se kerran muiden tiedossa onkin jo,...kirjoittamisistani ja tekemisistäni, minun perskarvani eivät ole kärventyneet.
En vaan ymmärrä mitä kuvittelet voittavasi sillä, että ajat tältä palstalta kirjoittajia pois, ehkä se on sitä sinun mainostamaasi vastuunottoa muista ihmisistä.
Jos sinua alkaa nyppiä, miksi et siirtyisi keskustelemaan toiselle palstalle. - meriv
tomppa2006 kirjoitti:
...kirjoittamisistani ja tekemisistäni, minun perskarvani eivät ole kärventyneet.
En vaan ymmärrä mitä kuvittelet voittavasi sillä, että ajat tältä palstalta kirjoittajia pois, ehkä se on sitä sinun mainostamaasi vastuunottoa muista ihmisistä.
Jos sinua alkaa nyppiä, miksi et siirtyisi keskustelemaan toiselle palstalle.jahas juu..*naureskelee*
Kuinka ihmeessä voin ajaa täältä ketään pois??
Enhän aja edes partaani..ainakaan joka päivä.
Sanoinko minua nyppivän?
Miten ihmeessä saitkin väännettyä tekstini kirjoittajien poisajoriitiksi?
*nauraa*
ps..harmillista, mutta väistämätöntä..minä en siirry kuin kulumalla*hymyilee* - tomppa2006
meriv kirjoitti:
jahas juu..*naureskelee*
Kuinka ihmeessä voin ajaa täältä ketään pois??
Enhän aja edes partaani..ainakaan joka päivä.
Sanoinko minua nyppivän?
Miten ihmeessä saitkin väännettyä tekstini kirjoittajien poisajoriitiksi?
*nauraa*
ps..harmillista, mutta väistämätöntä..minä en siirry kuin kulumalla*hymyilee*...minä en lähde tältä palstalta kuin kulumalla.
*hymyilee* - meriv
tomppa2006 kirjoitti:
...minä en lähde tältä palstalta kuin kulumalla.
*hymyilee*käsittääkseni ole sinua pois edes toivomassa.
Kannattaa vain ehkä hippasen olla tarkempi ettei kovin pahasti puhu itseään pussiin asioissa, joista syyn laittaa muiden niskoille.
reilu peli on reilu peli..virtuaalimaailmassakin. - tuffe
tomppa2006 kirjoitti:
Olet jo heittänyt ensimmäisen kiven, toivottavasti olet itse syytön?istu nyt nätisti tuffe-tädin polvelle, ja anna tulla kaikki.. saat nähdä että olo helpottuu ;)) Ei tuo nimittäin ollut ainut viesti jota olet poistanut siitä ketjusta, se oli pelkkä esimerkki. Muistuuko jo mieleen..?
En ole tallentanut sun kylmä-ketjua, joten voit rauhassa jatkaa poisteluja siellä ;)))
Mitäs kivaa sulla nyt on mielessä? Ihan kirkkain näytöin voin vakuuttaa etten ole valehdellut. Muutenkin ihan syyntakeeton :)) - Jermuxi
tuffe kirjoitti:
istu nyt nätisti tuffe-tädin polvelle, ja anna tulla kaikki.. saat nähdä että olo helpottuu ;)) Ei tuo nimittäin ollut ainut viesti jota olet poistanut siitä ketjusta, se oli pelkkä esimerkki. Muistuuko jo mieleen..?
En ole tallentanut sun kylmä-ketjua, joten voit rauhassa jatkaa poisteluja siellä ;)))
Mitäs kivaa sulla nyt on mielessä? Ihan kirkkain näytöin voin vakuuttaa etten ole valehdellut. Muutenkin ihan syyntakeeton :))Varsinkin toista kappalettasi: "En ole tallentanut...."
hienosti asettelit sanasi...hah! Harmi kun täällä ei nykyään saa enää tappeluksia etes silleen leikillään...Toista se oli ennen.. - tomppa2006
meriv kirjoitti:
käsittääkseni ole sinua pois edes toivomassa.
Kannattaa vain ehkä hippasen olla tarkempi ettei kovin pahasti puhu itseään pussiin asioissa, joista syyn laittaa muiden niskoille.
reilu peli on reilu peli..virtuaalimaailmassakin....totesin, minä en syyttele muita kirjoittajia heidän tekemisistään tai tekemättä jättämisistään.
Olen ottanut periaatteeksi, etten poista omia viestejäni. Olen ainoa, joka on sen tällä palstalla julkisesti kertonut ja juuri se osui omaan nilkkaani.
Mielestäni ikävää, että jonkun täytyi käyttää sitä hyväkseen ilmoittamalla ylläpidolle, että minun kirjoittama viesti pitää poistaa.
Ilmoitankin nyt julkisesti, että myös minun viestini voidaan poistaa! - meriv
tomppa2006 kirjoitti:
...totesin, minä en syyttele muita kirjoittajia heidän tekemisistään tai tekemättä jättämisistään.
Olen ottanut periaatteeksi, etten poista omia viestejäni. Olen ainoa, joka on sen tällä palstalla julkisesti kertonut ja juuri se osui omaan nilkkaani.
Mielestäni ikävää, että jonkun täytyi käyttää sitä hyväkseen ilmoittamalla ylläpidolle, että minun kirjoittama viesti pitää poistaa.
Ilmoitankin nyt julkisesti, että myös minun viestini voidaan poistaa!jatkaa tätä jauhamista vaikka lopunpäivää, mutta tunnen tämän ihan kauniin suomenkielen hukkaan heittämiseksi.
Lueskelin juuri tuossa erästä aloitusta mistä..kas kummaa..on hävinnyt kaikki poikkipuoliset viestit..joissa toisena osapuolena on..arvannet.
Toki voit nyt vastata tähän halutessasi, mutta minä en aio tuhlata tähän puheenaiheeseen yhtään enempää aikaani.
Olen erittäin hyvä lukemaan ja ymmärtämään ja valitettavasti olet pussittanut itsesi useamman kerran omilla kirjoituksillasi.
Oikein hyvää palstailun ja elämän jatkoa sinulle *hymyilee* - tomppa2006
meriv kirjoitti:
jatkaa tätä jauhamista vaikka lopunpäivää, mutta tunnen tämän ihan kauniin suomenkielen hukkaan heittämiseksi.
Lueskelin juuri tuossa erästä aloitusta mistä..kas kummaa..on hävinnyt kaikki poikkipuoliset viestit..joissa toisena osapuolena on..arvannet.
Toki voit nyt vastata tähän halutessasi, mutta minä en aio tuhlata tähän puheenaiheeseen yhtään enempää aikaani.
Olen erittäin hyvä lukemaan ja ymmärtämään ja valitettavasti olet pussittanut itsesi useamman kerran omilla kirjoituksillasi.
Oikein hyvää palstailun ja elämän jatkoa sinulle *hymyilee*...syyttelevää, solvaavaa ja loukkaavaa kirjoitteluasi, vaikka maailman tappiin saakka. Minuun se ei tehoa, sillä kestän myös asiattoman arvostelun.
Toivottavasti sait omaan päivääsi tyydytystä tästä vuodatuksesta, jonka kohteeksi jouduin.
Tällä palstalla on mahdotonta käydä keskustelua, jossa ei olisi poikkipuolisia viestejä. Ihan tiedoksi sinulle vaan, että keskustelu ei ole rakentavaa, jos ei löydy erilaisia näkemyksiä.
Yritit tehdä minusta syntipukkia, onnistuit huonosti. - tom tom
tomppa2006 kirjoitti:
...syyttelevää, solvaavaa ja loukkaavaa kirjoitteluasi, vaikka maailman tappiin saakka. Minuun se ei tehoa, sillä kestän myös asiattoman arvostelun.
Toivottavasti sait omaan päivääsi tyydytystä tästä vuodatuksesta, jonka kohteeksi jouduin.
Tällä palstalla on mahdotonta käydä keskustelua, jossa ei olisi poikkipuolisia viestejä. Ihan tiedoksi sinulle vaan, että keskustelu ei ole rakentavaa, jos ei löydy erilaisia näkemyksiä.
Yritit tehdä minusta syntipukkia, onnistuit huonosti.kulta - maailma on niiiin epäoikeudenmukainen!
tomppa2006 kirjoitti:
...syyttelevää, solvaavaa ja loukkaavaa kirjoitteluasi, vaikka maailman tappiin saakka. Minuun se ei tehoa, sillä kestän myös asiattoman arvostelun.
Yritit tehdä minusta syntipukkia, onnistuit huonosti.niitä omia juhlijasi... sillä...
sinulla oli aamulla omassa aloituksessasi...
jo 98 vastausta... ja ennen puoltapäivää niitä oli enää vain 78... ni kukahan niitä sieltä oikein poistelee... jollet sinä Itse...
Mutta... sanon nyt Tämänkin vielä kerran...
Että... kelpaako sulle Sopu...
vai juhlitko tälläkin...
Puhut lähes yhtä lyhyesti... ku minäkin...
mutta asiaa... ;)))
Sillä Sopu Yhdellä...
On Sitä Silloin Kaikilla... ;)))- Anni. A. Tyr
Jos asiakas on tyytymätön palveluun, kehittävä palaute otetaan nöyrin mielin vastaan:
http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/
Palveluksi käsittäisin myös seriffin toimet. - Alien-8
..ja hyvää ystävänpäivää:) http://www.youtube.com/watch?v=POm3fGctzgI&mode=related&search=
- Jermuxi
Mitäs kun meikäläinen laittaa asiallisesti asiattoman viestin? Mitäs sille sitten tapahtuupi? Saako vastata ilkeälle tyypille takaisin ilkeästi?
Suosittelen että ilkeilyynkin vastattisiin asiallisesti.Ilkeilijällä on paha olla jostakin syystä ja hän tarvitsee vain huomiota..annetaan se huomio positiiviseen sävyyn.
Halataan kaikki haleja tarvitsevat ystävänpäivänä..
pusipusi ja halihali- Jermuxi tms.
Zamio kirjoitti:
Suosittelen että ilkeilyynkin vastattisiin asiallisesti.Ilkeilijällä on paha olla jostakin syystä ja hän tarvitsee vain huomiota..annetaan se huomio positiiviseen sävyyn.
Halataan kaikki haleja tarvitsevat ystävänpäivänä..
pusipusi ja halihaliettä pitäis olla kiltti, mutta kun mä en ole kiltti. Joutunko vankilaan, eli pannataanko minut palstoilta, jos puolustautun julmaa hyökkäystä vastaan vastakkaisella voimalla?
Kauheeta lirttia tuollainen halailu muuten..Onko tää palsta sellainen vonkaamis ja lirttailupalsta..Hahaa ja kjäh! - ..voi saada.
Jermuxi tms. kirjoitti:
että pitäis olla kiltti, mutta kun mä en ole kiltti. Joutunko vankilaan, eli pannataanko minut palstoilta, jos puolustautun julmaa hyökkäystä vastaan vastakkaisella voimalla?
Kauheeta lirttia tuollainen halailu muuten..Onko tää palsta sellainen vonkaamis ja lirttailupalsta..Hahaa ja kjäh!kuukauden pannat.
olin kuukauden syksyllä pannassa pienen riitelyn päätteeksi.
oohan kiltti,tai vi......an toisella palstalla - Jermuxi tms.
..voi saada. kirjoitti:
kuukauden pannat.
olin kuukauden syksyllä pannassa pienen riitelyn päätteeksi.
oohan kiltti,tai vi......an toisella palstallaMitä on palsta ilman tappeluksia...Sehän on kuin saapas ilman villasukkaa, sehän on kuin pakkasella huulensa tamppaustelineeseen jäädyttänyt tyyppi, ilman lämmintä vettä...Sehän kuin...Onkos tää vähän nyt epäreilua hei? Kjäh!
- Kjähh..kans
Jermuxi tms. kirjoitti:
Mitä on palsta ilman tappeluksia...Sehän on kuin saapas ilman villasukkaa, sehän on kuin pakkasella huulensa tamppaustelineeseen jäädyttänyt tyyppi, ilman lämmintä vettä...Sehän kuin...Onkos tää vähän nyt epäreilua hei? Kjäh!
Ootkohan samaa kyykyttäjä,joka laittoi erään kuuluisan chattaajan matalaksi muutama vuosi sitten?
Joku jermu siellä höyrysi oikein kunnolla.
Sulle olis töitä tälläkin palstalla.
Vi..u,ku tappelut poistetaan,ennen,kuin edes ehtivät päästä vauhtiin - Jermuxi
Kjähh..kans kirjoitti:
Ootkohan samaa kyykyttäjä,joka laittoi erään kuuluisan chattaajan matalaksi muutama vuosi sitten?
Joku jermu siellä höyrysi oikein kunnolla.
Sulle olis töitä tälläkin palstalla.
Vi..u,ku tappelut poistetaan,ennen,kuin edes ehtivät päästä vauhtiinJermun nikillä kirjoittelin vuosia, mutta joku rekkasi sen.
Joo, kerran pari olin siellä sättimessä ja alkoi harmittaa siinä sivussa, kun joku aukoi päätään kaikille. Pistelin sitten paketin kasaan siinä lämmittelypuheenvuoroissa ja se kaveri hermostui ihan täysin. Luultavasti sefutkin nauroi ihan kympillä sen tyypin töpeksintää. En ole piiiiiiiiiiiikään aikaan siellä sättimessä käynynnä. Onkos sielläkin meno rauhoittunut?
Näillä palstoilla on ainaskin tappelukset vähentyneet, kun heti kunnon vastuksen saanut tyyppi alkaa poisteleen tekstejään...No, sellaista se on nykyään. Toista se oli silloin joskus...aijai.. - kun ilmottauduit
Jermuxi kirjoitti:
Jermun nikillä kirjoittelin vuosia, mutta joku rekkasi sen.
Joo, kerran pari olin siellä sättimessä ja alkoi harmittaa siinä sivussa, kun joku aukoi päätään kaikille. Pistelin sitten paketin kasaan siinä lämmittelypuheenvuoroissa ja se kaveri hermostui ihan täysin. Luultavasti sefutkin nauroi ihan kympillä sen tyypin töpeksintää. En ole piiiiiiiiiiiikään aikaan siellä sättimessä käynynnä. Onkos sielläkin meno rauhoittunut?
Näillä palstoilla on ainaskin tappelukset vähentyneet, kun heti kunnon vastuksen saanut tyyppi alkaa poisteleen tekstejään...No, sellaista se on nykyään. Toista se oli silloin joskus...aijai..muistan elävästi keskustelun tason 50 palstalla vuoden, kahden takaa. jos siellä näkyi teikäläisen nikki, ei maksanut vaivaa edes aloittaa ketjun lukemista. aina löytyi joku idiootti, joka lähti nahistelemaan sun kanssasi ;)
ns. rähinöinti tavallaan piristää, mutta vain pieninä annoksina, kiitos :) - Kilroy4
Jermuxi kirjoitti:
Jermun nikillä kirjoittelin vuosia, mutta joku rekkasi sen.
Näillä palstoilla on ainaskin tappelukset vähentyneet, kun heti kunnon vastuksen saanut tyyppi alkaa poisteleen tekstejään...No, sellaista se on nykyään. Toista se oli silloin joskus...aijai..Ole mies ja myönnä temppuilusi kirjoituksien poisteluissa. Olet "kärähtänyt" niistä poistamisista jo ajat sitten, toisin kuin luulet.
Eikä tuffe ym:t puhu höpöjä. Kesti vain aikansa, ennekuin asiasta annetaan sulle palautusta.
Omia täysin asiallisia kirjoituksiani on hävinnyt kiihtyvällä vauhdilla ilman pienintäkään syytä poistamiseen, syy oli aivan muu? Kilroy4 kirjoitti:
Ole mies ja myönnä temppuilusi kirjoituksien poisteluissa. Olet "kärähtänyt" niistä poistamisista jo ajat sitten, toisin kuin luulet.
Eikä tuffe ym:t puhu höpöjä. Kesti vain aikansa, ennekuin asiasta annetaan sulle palautusta.
Omia täysin asiallisia kirjoituksiani on hävinnyt kiihtyvällä vauhdilla ilman pienintäkään syytä poistamiseen, syy oli aivan muu?Jos vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee, siitä jää kiinni... ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tunnustaa...
Meistä jokainen mokkeroi jossain vaiheessa elämää, se on selvä. Ihmisiä me vaan ollaan, eikä koneita.
Paras tunnustaa ja pyytää anteeksi, niin kuin hyviin tapoihin kuuluu... eikä hakata päätä seinään...=))))- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Jos vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee, siitä jää kiinni... ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tunnustaa...
Meistä jokainen mokkeroi jossain vaiheessa elämää, se on selvä. Ihmisiä me vaan ollaan, eikä koneita.
Paras tunnustaa ja pyytää anteeksi, niin kuin hyviin tapoihin kuuluu... eikä hakata päätä seinään...=))))...sinun kirjoittamat viestit keskustelussani ennenkuin myös Wiljamin viesti poistettiin.
Minä en poistanut omaa viestiäni, joku muu on siitä ilmoittanut ylläpidolle. - vaatiessa
tomppa2006 kirjoitti:
...sinun kirjoittamat viestit keskustelussani ennenkuin myös Wiljamin viesti poistettiin.
Minä en poistanut omaa viestiäni, joku muu on siitä ilmoittanut ylläpidolle.poistetut viestit saa palautettua,jos on tarvetta.Ne ovat vielä tallessa enirolla.
tomppa2006 kirjoitti:
...sinun kirjoittamat viestit keskustelussani ennenkuin myös Wiljamin viesti poistettiin.
Minä en poistanut omaa viestiäni, joku muu on siitä ilmoittanut ylläpidolle.Niin kuin sinun viestit Wiljamille. Ei sellaisia poistoja ylläpito/sefu tee. Jotenka ei jää vaihtoehtoja...
Ja miksi joku viitsii nähdä vaivaa ja pyytää ylläpitoa poistamaan asiallisen viestin... kysyn vaan...vaatiessa kirjoitti:
poistetut viestit saa palautettua,jos on tarvetta.Ne ovat vielä tallessa enirolla.
Poistettuja viestejä ei pystytä enää palauttamaan keskusteluihin.
Zamiomohna kirjoitti:
Jos vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee, siitä jää kiinni... ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tunnustaa...
Paras tunnustaa ja pyytää anteeksi, niin kuin hyviin tapoihin kuuluu... eikä hakata päätä seinään...=))))Mielestäni tätä vääntöä ei kannata enää jatkaa.Selvyyttä tähän on mahdotonta saada.On vain sana toisen sanaa vastaan.
Joten toptykkännään..ystävänpäivän kunniaksi,eikös niin :)
Zamio- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Niin kuin sinun viestit Wiljamille. Ei sellaisia poistoja ylläpito/sefu tee. Jotenka ei jää vaihtoehtoja...
Ja miksi joku viitsii nähdä vaivaa ja pyytää ylläpitoa poistamaan asiallisen viestin... kysyn vaan......lukeneen minun vastaukseni Wiljamille?
Kerroin hänen palstalle saapumisen jälkeen alkaneen palstalle ilmestyä häirikköviestejä.
Joku voi tulkita sen syytökseksi ja on saanut siitä riittävän syyn poistoon. Omasta mielestäni se oli vain epäilys, johon Wiljami myös vastasi. Zamio kirjoitti:
Mielestäni tätä vääntöä ei kannata enää jatkaa.Selvyyttä tähän on mahdotonta saada.On vain sana toisen sanaa vastaan.
Joten toptykkännään..ystävänpäivän kunniaksi,eikös niin :)
ZamioVilpitön... näin tehdään...=))))
tomppa2006 kirjoitti:
...lukeneen minun vastaukseni Wiljamille?
Kerroin hänen palstalle saapumisen jälkeen alkaneen palstalle ilmestyä häirikköviestejä.
Joku voi tulkita sen syytökseksi ja on saanut siitä riittävän syyn poistoon. Omasta mielestäni se oli vain epäilys, johon Wiljami myös vastasi.Sinä myös Tomppa.On jo aika jatkaa elämää..turhaa on sotia näkymätöntä vastaan.
Olet hyvä kirjoittaja ja avaa uusi mielenkiintoinen ketju,johon jokainen saa osallistua mielipiteineen.
Mukavaa ystävänpäivän jatkoa :)tomppa2006 kirjoitti:
...lukeneen minun vastaukseni Wiljamille?
Joku voi tulkita sen syytökseksi ja on saanut siitä riittävän syyn poistoon. Omasta mielestäni se oli vain epäilys, johon Wiljami myös vastasi.kerroit nimittäin itse minulle... että ne alkoivat... jo edellisenä päivänä... kun minä tulin vasta seuraavana...
Hitto... pyöriiköhän kelloni väärin päin...
Eli... olenkohan mä kaupungilla huomenna... jos lähden sinne vasta ylihuomenna...- tomppa2006
Zamio kirjoitti:
Sinä myös Tomppa.On jo aika jatkaa elämää..turhaa on sotia näkymätöntä vastaan.
Olet hyvä kirjoittaja ja avaa uusi mielenkiintoinen ketju,johon jokainen saa osallistua mielipiteineen.
Mukavaa ystävänpäivän jatkoa :)...ymmärretty. Ei ollut tarkoitus tehdä tästä palstasta sotatannerta.
- Jermuxi tms.
kun ilmottauduit kirjoitti:
muistan elävästi keskustelun tason 50 palstalla vuoden, kahden takaa. jos siellä näkyi teikäläisen nikki, ei maksanut vaivaa edes aloittaa ketjun lukemista. aina löytyi joku idiootti, joka lähti nahistelemaan sun kanssasi ;)
ns. rähinöinti tavallaan piristää, mutta vain pieninä annoksina, kiitos :)Totta turiset, että sellainen leikkimielinen "Rähinöinti" on hauskaa. Usein vaan siinä käypi niin, että toinen alkaa hampaat irvesä naputtaan vastinettaan ja silloinhan se hauskanpito on vain yksipuolista. No kukin tavallaan.
- Jermuxi tms.
Kilroy4 kirjoitti:
Ole mies ja myönnä temppuilusi kirjoituksien poisteluissa. Olet "kärähtänyt" niistä poistamisista jo ajat sitten, toisin kuin luulet.
Omia täysin asiallisia kirjoituksiani on hävinnyt kiihtyvällä vauhdilla ilman pienintäkään syytä poistamiseen, syy oli aivan muu?eli suuntasit sen tuolle Tompalle. Meitsi ei ole koskaan poistanut mitään, enkä ole poistoja pyytänyt. Mun mielestä poistaminen suck's.
- Anni. A.Tyr
Aloituksesi oli mitäänsanomaton itsestäänselvyys, jonka edetessä osallistut viestiketjuun äidilliseen moittivaan sävyyn, vaikka sinä itse aihetit koko karmean haukkumaketjun.
Olet epäonnistunut sefun tehtävissäsi palstalla(-SI) ja jostain syystä kiinnostuksesi pelastaa virtuaalimaailma mielenkiintoisilta ja hauskoilta jutuilta on levinnyt myös chattiin ikätovereidesi vahtimisesta myös meidän nuorempien (40 ) piinaamiseen.
Olisiko aika katsoa kuuluisaan peiliin ja miettiä eksymistä todellisuuteen?
Miten poistetaan epäpätevä palstavalvoja, jos hän ei ymmärrä selkokieltä?- Buteo.lagopus
Miten sefu aiheutti karmean haukkumaketjun?
Pakottiko kenties muut vastailemaan?
Vaikuttiko siihen miten täällä kirjoitellaan ja millä tyylillä?
Käsittääkseni kenenkään ei ole pakko vastata eikä haukkua ketään.
Selvennystä kaipaan myös tuohon sefun kiinnostukseen "pelastaa virtuaalimaailma mielenkiintoisilta ja hauskoilta jutuilta".
Mitä sillä tarkoitat? Ilmeisesti nyt sinun tarkoituksesi on hämmentää tässä keskustelussa.
Sinun oikeutesi on tehdä epäpäteväksi todetusta seriffistä valitys ylläpidolle.Käytä sitä palautelinkkiä,jonka jo tänne aijemmin laitoit esille.
Ylläpito tutkii asiallisen palautteen ja huomauttaa kyllä seriffiä jos katsoo sen aiheelliseksi.
Mukavaa päivää sinulle ja huomautan vielä,että keskustelun saa mielenkiintoiseksi ja kivaksi ilman piruiluakin :)
terkuin Zamio
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144