Lauantaina äänestys sen ratkaisee, toivon että moni ei luule tätä IDOLS kisaksi, tämä on siis Euroviisufinaali, josta joku näistä pääsee Suomea edustamaan kisoissa.
Siis muistutan äänestäkää kappaletta, joka on tarpeeksi erillainen, niinkuin Lordi oli viimevuonna, Lordi toi hevin viisuihin ja olihan ne pojat erikoisen näköisiäkin, enää tuollaista emme saa koskaan. Siksi heitä silloin äänestinkin.
Suosin itse kuitenkin yhtyettä, naislaulajat eivät paljon koskaan ole pärjänneet, hyvin hyvin harvoin, tiedän sen olen katsonut kaikki.
Toivon todella että se erikoisin pääsee finaaliin.
TURHAA TÄSSÄ KINATAAN
1
188
Vastaukset
- erikoinen ja
mukaansa tempaava kappale. Hän osaa myös laulaa sen ammattitaitoisesti ja persoonallisesti. Suorastaan hävettää, että edes karsintoihin on lipsahtanut muutama häpeäpilkku esim. Beats and Styles (täysin pellejä!), Lovex (teinikamaa...), Laura ja J.Kuoppamäki (voi hyvä sylvi...).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716