Meillä kaksi IVF negaa takana, ja kysyisin että missä tilanteessa tulee kysymykseen luovutetut munasolut? Sen tiedän että jos ei vastetta tule tarpeeksi, mutta mitä muita syitä?
Meillä munasoluja on tullut aina paljon ja vaste erinomainen, mutta laatu on ilmeisesti sekundaa kun niin harva sitten jakaantuu normaalisti. Vika on minussa (epäsäännöllinen kierto, ilmeisesti pco)
Milloin luovutetut munasolut
6
532
Vastaukset
.....3 yrityskertaa minun munasoluilla.....Munasoluja tuli ihan kohtuullisesti,mutta alkiot jakautuivat hitaanlaisesti.Miehelläni edellisestä liitosta oli jo 1 lapsi ja minulla taasen edellisissä suhteissani "tuloksena" vain 1 keskenmeno,joten munasoluperäiseksi lääkäri epäili ongelmamme....Olimme Väestöliiton asiakkaita.Meillä kävi niin upea tuuri,että raskaus alkoi heti 1. lahjamunasoluhoidon alkion siirrosta.....Tyttö nyt 2,5-v.Sitten jonotimme uuteen hoitoon.Siitä tuoresiirto PAS,mutta ei tärpännyt.....Joten eiku uudestaan odottamaan lahjamunasoluja....Tuoresiirrosta tärppäsi ja nyt olen raskaana rv 27 3.Tiedän miten raskaita hoidot ovat;toivotan sinulle ja kaikille paljon paljon voimia niihin!!!!!!!Halit!:):):)
- alkuperäinen kyselijätär
Hei Mansku1:
Kirjoitit että teillä 3 yrityskertaa; pääsittekö näissä kuitenkin siirtoon vai että? Entä pakkaseen, saitteko mitään?
Mietityttää vain (ja pelottaa) että missä vaiheessa lääkäri ehdottaa meillä lahjamunasoluja. Toivottavasti mun pelko olis aiheeton, kun me edettiin siirtoon ja saatiin pari pakkaseenkin.
Onnea ja hyvää vointia sinulle loppuraskauteen!!!! alkuperäinen kyselijätär kirjoitti:
Hei Mansku1:
Kirjoitit että teillä 3 yrityskertaa; pääsittekö näissä kuitenkin siirtoon vai että? Entä pakkaseen, saitteko mitään?
Mietityttää vain (ja pelottaa) että missä vaiheessa lääkäri ehdottaa meillä lahjamunasoluja. Toivottavasti mun pelko olis aiheeton, kun me edettiin siirtoon ja saatiin pari pakkaseenkin.
Onnea ja hyvää vointia sinulle loppuraskauteen!!!!....pääsimme siirtoon jokaisella 3 kerralla,kun yritimme omilla soluilla,mutta pakkaseen emme saaneet mitään millään kerralla.Kuten emme kyllä silloinkaan,kun tämä nuppumme lahjamunasoluista sai alkunsa....2 alkiota siirrettiin ja hän päätti tulla maailmaan asti!Sisarusprojektin ekalla hoitokerralla tuoresiirron lisäksi pääsimme vielä PAS:oon.Siitä seuraavasta hoitokerrasta,mistä raskaus sitten alkoi(siis tuoresiirrosta),meillä jäi nyt pakkaseen 3 alkiota.Toivon sydämestäni teille onnistumista!!!Omilla soluillanne,mutta mikäli kuitenkaan niin ei käy,sitten lahjasoluilla;älä pelkää sitäkään hoitomuotoa.Käsittelyn asia toki vaatii mikäli se kohdallenne tulee;mutta,kun asian on käsitellyt,hoitomuoto on vain 1 muiden hoitotapojen joukossa!Lapsi/lapset rakkaita!Omia ovat kuin omista soluista alkaneet!On niin upeeta,kun heidät saa itse sydämensä alla kantaa;maailmaan saattaa jne.Voimia tiellänne kohti sitä suurta unelmaanne;omaa lasta!Kiitos sinulle toivotuksistasi;ihan näihin päiviin asti ollut epäusko ja vieläkin pelkoa keskenmenosta...Ainahan jotain voi vieläki sattua,mutta kuten sanottu,nyt alan uskaltaa iloitsemaan tästä raskaudesta!Miljoonat halit sinulle!:):):)
- metsäkauris74
Meil takana viisi sairaalan hoitoa,viimesin kokeiltiin luovutetulla siittiöllä,epäonnistu ja nyt olis tarkoitus kokeilla luovutetulla munarakkulalla joka on hedelmöitetty luovutetulla siittiöllä.Viimeinen mahdollisuus.
Ongelmana on aina ollut rakkuloiden huono jakautuminen.odotan innolla tätä hoitoa....onnistutte!!!!!!Eli ymmärsinkö oikein teillä nyt yritys lahjoitetuilla alkioilla?Pidän peukkuja!!!!!!:):):)
Ai niin piti kysymäni jouduitteko odottamaan/jonottamaan lahja-alkioita pitkään?Olen jotenkin ymmärtänyt niihin ei olisi niin pitkää jonotusta kuin esim.lahjamunasoluihin.Hyvä mikäli niin olisi,koska jonottaminen on raskasta!Muistan!!!Tsemihalit!:):):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165