Minä kaipaan vain yhteistyökykyisyyttä.
Vain yhteistyökykyisille
8
726
Vastaukset
- Ruhtinansalmen Porvari
Saahan sitä kaivata, mutta kun sinä olet jo yhteistyökyvyttömyyseläkkeellä.
- RyysyrannanJooseppi
Ukolla ei tainnut riittää rohkeus, olisi pantu tuulemaan.
- pwmp
Eikö pitäisi saada ydinvoimala kainuuseen turvaamaan pohjoissuomen energian saanti. Ylimääräinen sähkö voitaisiin myydä pohjoismaihin tai venäjälle.Uraaniakin löytynee kainuusta polttoaineeksi.Olisimme omavaraisia.
Kaipasit kerran hulluja ideoita.- tulee tässä
Voitaisiin myös perustaa ns. maakuntayhtymä, jotta saataisiin säästöjä ja turvattaisiin peruspalvelut. Aijoo, mut sehän jo tehtiin, paitsi ei saatu säästöjä eikä turvattu palveluja.
- Ruhtinansalmen Porvari
Van kun yksi rantaneuvos lämpimikseen päevät pitkät paskoa jaohaa, niin koko ukkohan se siinä liiannii lämpimänä näkkyy pysyvän.
Kyllä siellä evuskunnassa on jo ihan tarpeeksi tyhmyyttä. Elä Eero sinä enneä typerehä. Teällähi sinulle jo naoretaan persettä repien- Nääs
Kun on tarpeeksi suuri paskakasa ja se pannaan isoon säiliöön. Sisällähän syntuu biokaasua, jota voi polttaa vaikka lämpövoimalassa. Kaikki Suomussalmelaiset vain oikein kovasti paskaa puhumaan ja jauhamaan, niin Suomussalmen energiahuolto on turvattu tulevaisuudessa.
- minä vain
Olet oikealla asialla. Yhteistyötä tarvitaan.
- dgfegf
Minä kannatan myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329