luonteeltaan ystävällinen, ei sarkastinen vittuilija. hän osaa hymyillä, on sydämellinen ihminen ja mitä hauskempi niin sen parempi. hän puhuu asiasta kuin asiasta ja viihtyy hyvin myös minun ystävieni seurassa. osaa puhua myös tunteistaan ja tykkää kekustella niistä näistä. on kiinnostunut myös minun asioistani eikä vain omistaan. on rehellinen ja ehdottoman uskollinen. ei pidä itsään muita parempana eikä kehuskele omilla ansioillaan.
ulkonäköä en halua liikaa määritellä koska minulla ei ole juuri tietynlaista ihannetta.
riittää kunhan on miehekäs, voimaa ja hartioita pitää olla tarpeeksi(ex ei saanut edes punajuuripurkkia auki). ei missään nimessä liian laiha, mieluummin vaikka hieman ylipainoa. ei liian lyhyt eli suunnilleen 180 cm. tietenkin hyvännäköinen täytyy olla, värityksellä ei minkään valtakunnan merkitystä. ehdottomasti suomalainen mies, en ikinä kykenisi seurustelemaan miehen kanssa jonka arvomaailma ja kulttuuri poikkeaa täysin omastani.
tässäpä näitä ja kiviäkin kiinnostaa.
minun ihannemieheni
6
1169
Vastaukset
Ei siinä mitään... Vähän samaa kuin itellänikin, mutta sarkasmi miehessä on kiehtovaa, ei voi mitään... ;) Typerät vittuilijat on tietysti oma lukunsa. Mutta mies, josta ei löydy ironiaa on täysin epä-kiinnostava tapaus...
Mitä mä täällä ihannemies palstalla koko ajan muuten... Jäiks... :D- ap.
riippuu nimenomaan tarkoitusperistä mitä sarkasmilla haetaan. yleisesti ottaen inhoan sarkastisen kuivia kommentteja ihmisiltä jotka vain keskittyvät näyttämään katu- uskottavilta. inhoan ilkeitä ihmisiä, he saavat jotain sairasta nautintoa vittuillessaan heikoimmilleen tehden heidät naurunalaisiksi muiden silmissä. näihin tyyppeihin törmää aina vähän väliä eikä halua törmätä enää toista kertaa.
ihminen, joka osaa nauraa itselleen ja tekee pilaa itsestään, on huomattavasti miellyttävämpää seuraa kuin nämä ikävät oman itsetuntonsa pönkittäjät. ap. kirjoitti:
riippuu nimenomaan tarkoitusperistä mitä sarkasmilla haetaan. yleisesti ottaen inhoan sarkastisen kuivia kommentteja ihmisiltä jotka vain keskittyvät näyttämään katu- uskottavilta. inhoan ilkeitä ihmisiä, he saavat jotain sairasta nautintoa vittuillessaan heikoimmilleen tehden heidät naurunalaisiksi muiden silmissä. näihin tyyppeihin törmää aina vähän väliä eikä halua törmätä enää toista kertaa.
ihminen, joka osaa nauraa itselleen ja tekee pilaa itsestään, on huomattavasti miellyttävämpää seuraa kuin nämä ikävät oman itsetuntonsa pönkittäjät.Ihan samaa mieltä joka asiassa...
Helvetti... Alan suoltamaan englantia... Jooh, nyt on siis aika poistua... :D- ap.
Flutteri kirjoitti:
Ihan samaa mieltä joka asiassa...
Helvetti... Alan suoltamaan englantia... Jooh, nyt on siis aika poistua... :Dmä lähden kans, moottoritie on kuuma.
moi
voisinpa vaikka olla se ihanne miehesi?
Jos olisit mun ihanne nainen.
ter, vk- ap.
minulla on jo mies ja toiselle ei ole tarvetta, mutta kiitos nyt kumminkin ja onnea etsinnöillesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999