Asensin uuden istuimen ja kun aloin sitä täyttämään niin tuli vettä pihalle siitä yläkannen välistä. Kun laitoin hanaa pienemmälle vuoto loppui mutta täyttö kestää näin pitkäään ja lorisee kovasti. Istuin normaali 3/6 litran huuhtelulla. Entinen istuin toimi normaalisti vaikka oli hana täysin auki. Mikä avuksi?
Miksi wc istuimesta
5
1180
Vastaukset
- miten saan kannen
irti?
- pytyn, niin
kai siinä on huolto-ohje mukana ?
- joku vaan
merkki mimcom,jos oli niin vaihdata sisuskalut ei lopu vuoto muuten.
- rautiassa -99 e
tarjouksessa...
rautiassa -99 e kirjoitti:
tarjouksessa...
juuri eilen omassa remonttikohteessani putkimies asensi uuden sirius merkkisen pytyn (hinta 99e) jonka asiakas oli k-raudasta ostanut ja käännettyään
sulkuventtiilistä vedet päälle pyttyyn totesi heti että rikki on.uusi käyttämätön pytty vuoti vettä läpi koko ajan,joku tiiviste valmiiksi hajalla.uskomatonta että tuollaista paskaa myydään,noh markalla saa markan tavaran jolle tulee hintaa moonta markkaa kun putkimies sitä aikansa ihmettelee ja lopulta irrottaa ja tuo Idon tilalle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329