Erittäin hyvää huomenta kaikille.
Olette vielä nukkumassa. Jos en tuntisi Teitä, niin väittäisin, että on tullut yöllä vähän juhlittua. Nyt ei kuitenkaan ole siitä kysymys. On hyvä joskus huilia kunnolla. Kysykää vaikka SHERIFFILTÄ.
Perjantai 16.02.2007
22
838
Vastaukset
- Nukkumassapa hyvinkin
Pitkä rauhallinen yöuni. Kiva herätä ilman kankkusta. Ja raittiina tänään minä. 60. raitis päivä yhteen soittoon ed. retkahtamisesta. =)
- ambivalenttineN
Hieno saavutus, tosta on hyvä jatkaa eteenpäin :)
- raitistelisasuo...
ambivalenttineN kirjoitti:
Hieno saavutus, tosta on hyvä jatkaa eteenpäin :)
Tosin hiihtoloma edessä ja sen mukana mahdolliset after-ski-jutut... mutta se on sitten se..
- ext
raitistelisasuo... kirjoitti:
Tosin hiihtoloma edessä ja sen mukana mahdolliset after-ski-jutut... mutta se on sitten se..
Tuo hiihtoloma reissuineen ja after skineen se vähän muaki jännittää. Tälle illallekki oli saunakutsu voimassa mutta en menny ku aattelin että on niin hankala selittää että en ota. Kummallista se vaan on että sitä pittää selitellä. Kaipa ne ihimiset tottuu pikku hilijaa siihen että mie en ota.
- åpoi
alkuvuojen oon aktiivisesti kerännyt voimia tulevia koitoksia varten, helevata net voimat ovat kertyneet mahan kohalle
on riski patti ja kaikki housut pieniä
selevänä kuiten oon- Nimetön
siis ole ainoa jolle on ilmestyny outokumpu
raittiuden alkamisen jälkeen.Itelläni paino
nousi viime vuoden alussa lähes 30 kg.
Osaltaan syynä on makeistenhimo,joka tuli
viinanhimon tilalle.Raittiina kuitenki pyöri-
tään eteenpäin. - veska58
Nimetön kirjoitti:
tään eteenpäin.taas sössittyä tonki viestin.Ei nimittäin ollu
tarkotuksena lähettää sitä nimettömänä,vaan
ku sitä onn lusikalla annettu,niin ei voi kau-
halla vaatia.No,hei ny taas. - åpoi
Nimetön kirjoitti:
tään eteenpäin.pikkuhiljaa taipumassa sellaseen itsesuggestion
tapaseen olotillaan, että oon saavuttanut ihannepainoni ja olen onnellinen henk. koht.
turvatyynystä (fät bäk) - veska58
åpoi kirjoitti:
pikkuhiljaa taipumassa sellaseen itsesuggestion
tapaseen olotillaan, että oon saavuttanut ihannepainoni ja olen onnellinen henk. koht.
turvatyynystä (fät bäk)on myös ihannepaino.Pituudesta jää vaan puoli-
sen metriä puuttumaan.
- ambivalenttineN
Raittiina ja flunssassa menee tämä päivä. Flunssasta huolimatta menen töihin, enköhän mä jaksa, koska huomenna on kumminkin vapaapäivä. Oon taas vaihteeks tosi masentunut ja itkuinen siitä, että oon lihonnut lähes 15 kg kesästä. Tiiän, että illalla haluisin taas ahmia, mut otan vaiks nukahtamisläälääkkeen kun tuun töistä kotiin ja sit meen nukkuun. Ehkä se auttaa.
- Oskari2
Maailma on täynnä lihavia ihmisiä. Se ei ole pysyvä olotila, vaan siitä voi alkaa laihduttamaan.
Masennuskin on vain väliaikaista ja korjaantuu varmaan, kunhan aurinko nousee vähän korkeammalle.
Hienoa, että Sinulla on nyt töitä ja olet ollut suht mukavasti ilman viinaa. Jatka siitä, niin huomaat, että on parempi olla.
Tsemppiä, kuten jupeilla on tapana sanoa. - KaljaKaisa
Sulla on näköjään, anteeksi, perusnegatiivinen asenne nyt jostain kumman syystä.
Ei niitä kiloja voi koko ajan miettiä. Sulla on joku muu syy siihen syömiseen ja juomiseenkin. Osta Dr. PHILIN kirja ja ala lukea sitä.Vaikka osaks jenkkihömppää,paljon on totta. Olisin vaikka halukas sun kans kirjeenvahtoon,koska mä oon nyt muulla tielä kuin tuhon tiellä. NImeäni en halua täällä julki,muyya jos kiinnostaa, niin olen apunasi ja tukenasi. Ylipaino ei ole sun varsinainen ongelma. Otetaanko yhteyttä??? - ambivalenttineN
KaljaKaisa kirjoitti:
Sulla on näköjään, anteeksi, perusnegatiivinen asenne nyt jostain kumman syystä.
Ei niitä kiloja voi koko ajan miettiä. Sulla on joku muu syy siihen syömiseen ja juomiseenkin. Osta Dr. PHILIN kirja ja ala lukea sitä.Vaikka osaks jenkkihömppää,paljon on totta. Olisin vaikka halukas sun kans kirjeenvahtoon,koska mä oon nyt muulla tielä kuin tuhon tiellä. NImeäni en halua täällä julki,muyya jos kiinnostaa, niin olen apunasi ja tukenasi. Ylipaino ei ole sun varsinainen ongelma. Otetaanko yhteyttä???Laita vaan mailia mulle osotteeseen vesi.meloni@netti.fi
- ambivalenttineN
Oskari2 kirjoitti:
Maailma on täynnä lihavia ihmisiä. Se ei ole pysyvä olotila, vaan siitä voi alkaa laihduttamaan.
Masennuskin on vain väliaikaista ja korjaantuu varmaan, kunhan aurinko nousee vähän korkeammalle.
Hienoa, että Sinulla on nyt töitä ja olet ollut suht mukavasti ilman viinaa. Jatka siitä, niin huomaat, että on parempi olla.
Tsemppiä, kuten jupeilla on tapana sanoa.Sä jaksat aina olla niin positiivinen ja kannustava. Kiitos tosi paljon! Tulin paljon ilosemmaks ja pirteemmäks kun luin sun kommenttisi :) Kyllä mä tästä vielä kuntoonnun tavalla tai toisella :)
Huomenta ja lämpimät onnittelut Veskalle ja Systerille 1-vuoden AA-raittiuden johdosta! Itse meinaan olla myös tämän päivän raittiina.
- veska58
onnitteluista.Minun kohdalla suuri osuus rait-
tiina pysymiseen on tukiryhmällä.Illalla kahvi-
tellaan!Raitista päivänjatkoa kaikille!!! veska58 kirjoitti:
onnitteluista.Minun kohdalla suuri osuus rait-
tiina pysymiseen on tukiryhmällä.Illalla kahvi-
tellaan!Raitista päivänjatkoa kaikille!!!sinulle ja tähän samaan myös Systerille onnittelut 1-vuoden raittiudesta.Sainpas hyvän syyn syödä mussuttaa laskiaispullaa kahvin kanssa!
Hauskaa juhla-iltaa teille molemmille!t pörri- Systeriltä
pörri.1 kirjoitti:
sinulle ja tähän samaan myös Systerille onnittelut 1-vuoden raittiudesta.Sainpas hyvän syyn syödä mussuttaa laskiaispullaa kahvin kanssa!
Hauskaa juhla-iltaa teille molemmille!t pörrionnitteluista raittiille ja pörrille! On tämä palstakin jeesannut, mutta ennen kaikkea omat tsemppijoukot tuolla kerhobunkkerissa:)!
raikasta perjantaita.Ja kiitos paljon onnittelijoille.
- Papio1
Raitis perjantai tänään.
ja raitista laskiaisviikonloppua kaikille toivotteleepi itsekkin raittiina oleva pörri
- ext
Hyvä on perjantai ollu. Pakkasta oikeen sopivasti, hyvä hiihtokeli. Ja raitis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999