Suomussalmen ja Kainuun kehittämisessä tarvitaan kaikkia, vielä jäljellä olevia maakunnan asukkaita yhteistyöhön ja kaikkein hulluimmat idikset saattaisivat antaa, pelastavan voiman lähteen Kainuuseen.
Kainuun maakuntayhtymä ei pelasta ketään tänne jäämään, tänne tuli Kainuun malliin dyrokraattinen hallinto, josta hyödyn saavat dyrokraatin pyörittäjät, byrokrattien uhrit ovat vain maksumiehiä Paavo Lipposen Kainuuseen antamasta mallista.
Neuvoksen toive on kaikki yhteen hiileen puhaltamaan jos aijomme säilyttää maakuntamme.
Vain yksi selvästi yhteistyökykyinen
10
746
Vastaukset
- koneesi
Jos ei ole asiaa eikä osaa edes hölynpölyä kirjoittaa suunnilleenkaan oikein ja ymmärrettävästi, on parasta olla hiljaa.
Keskustelupalsta on varattu toisenlaiseen käyttöön.- lapsellisempaa
paskaa kirjoitella kuin rantis
- Ana-Ali Aukkonen
Nyt kaikki dyrokraatit darrikaadeille!!!
- Ruhtinansalmen Prvari
Kun et näköjään mistään mitään ymmärrä
- afe
Ei ollut kuin yksi kirjoitusvirhe ja yksi kielioppivirhe, hyvä keksintö sinulta tarkistuttaa teksti jollakin, jos itse kirjoitit.
Hyvää jatkoa!- oppinunna
useiden vuosien atk-perusteiden opiskeluissa kopioimaan ja liittämään mutta kun ei vielä ymmärrä toisten kirjoittamaa tekstiä
- Vonkamies
Maakunta hallinto on juuri samanlainen kuin tuo EU ! Eli parempi pysyä itsenäisenä kuin antaa käsky ja määräysvalta muualle.
Lopputuloksen näkee jokainen , paitsi ne jotka eivät sitä näe syystä tai toisesta ..... Missä on se kansa joka ei taivu milloinkaan ..... - uteliasuuno
Joko on parannusta tullut?
- korvenkiro
Onko Rantaneuvos yhteistyökykyinen?
- volttineuvos
Tämän päivän Kainarissa taisi olla jotain asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351