Eli laitoin CocaColaan 4 rkl lisä-sokeria ja yhden palahiivan. miten kauvan sen tulisi käydä jotta se on valmista, ja mistä sen näkee että nyt on valmista?
KILJU kysymyksiä.
3
849
Vastaukset
- 123
pystyykö kokiksesta muka tekemään kiljua?
- sulle että
Se on valmista heti... nimittäin kaadettavaksi viemäristä alas!
- vnkywli
törmäsin tälläseen juttuun...suoraan kopioitu teksti kylläkin ja en ole itse kokeillut...jos joku oksentaa/paskantaa näillä ohjeilla sisuskalunsa pihalle en ota vastuuta :)))...
Kiljun käymisaineena kannattaa EHDOTTOMASTI käyttää esim. Fast:in, mutta vielä mielummin jonkun amerikkalaisen lisäravinnevalmistajan Dextrosea sokerin sijaan. Nämä ultrapuhdistetut ja kaikkien tutkimusten mukaan 294% nopeammin imeytyvät sokerit tuottavat jo kolapullossa ilman korkkia käytettynä yli 29% alkoholipitoisuuden, jopa ilman hiivaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850