koko ranka niskasta alaselkään napsuu kun selkääsuoristaa.Pahinta on pyörittää lantiota.Onko tää nyt sitä fasettinivelten dislokaatiota? Ranka onmyöskipeä jistakin kordita, kun painelee... Pitääkö mennä kiropraktikolle tms.Mistä sitä tietää kenelle kun niitä ammattinikikkeitä on niin monta?
koko rangan napsuminen ja rahina
5
686
Vastaukset
- hoidettu
"Mistä sitä tietää kenelle kun niitä ammattinikikkeitä on niin monta? "
Sehän se ongelma onkin. Useimmat on ihan turvallisia. Varsinkin jos titteli on doctor of... Mutta sitä ei koskaan tiedä mitä ne osaa. - burdock
ota selville kuuluuko tämä "parantaja" johonkin ammatinharjoittajien liittoon. ite en ainakaan uskaltas minnekään peräkylän mökissä asuvalle tantalle mennä hoidettavaks..
- kannattais...
....ensin käydä tuki- ja liikuntaelinten lääkärillä esim.ortopedillä ennen ku menee kellekkään "niksauttelijalle"!Onhan se hyvä selvittää mikä oireen diagnoosi on...sitten vasta suunnitella kenen hoitoon haluaa.
- hoidettu
Entä jos on jo käynyt ortopedilla ja se ei tiedä. Ei ortopedit ymmärrä mitään nivelten virheasennoista. Ne vaan puukottaa...
hoidettu kirjoitti:
Entä jos on jo käynyt ortopedilla ja se ei tiedä. Ei ortopedit ymmärrä mitään nivelten virheasennoista. Ne vaan puukottaa...
mielipiteitä yhtä paljon kuin niitten esittäjiäkin....kyllä käsitykseni mukaan ortopedit aika laajalti tietää kaikkeen tähän liittyvistä sairauksista,eivätkä ne "puukota" ellei todella ole syytä,siitä löytyy kyllä ihan omakohtaisia kokemuksia.Tarjoat aina noita kansanparannusteorioitasi vaan eivätpä nekään kaikkia paranna,eivätkä myöskään minkään sortin naksauttelijat ja niksauttelijat!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164