Hei
Ohessa muistutukseksi keskustelupalstojen säännöt.Vaikka miten harmittaisi että oma ehdokas ei jatkoon päässyt,niin tulee muistaa se,että ketään ei saa herjata törkeästi.
Keskustelussa tulee pysyä asialinjalla.Mielipiteitä saa ja tuleekin olla,mutta ala arvoinen solvaaminen ei ole sopivaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot
Jänniä idols hetkiä toivottaa Zamio :)
Palstalaisille
15
1585
Vastaukset
- Linda80
Ei mulla muuta.
- ssssssssskud
hmmmm,. noin? ;)
- Linda80
ssssssssskud kirjoitti:
hmmmm,. noin? ;)
...joskus.... ;D
- sssssssssgrs
Linda80 kirjoitti:
...joskus.... ;D
saada tuosta rohkeudestasi joku palkinto. :)
- Linda80
sssssssssgrs kirjoitti:
saada tuosta rohkeudestasi joku palkinto. :)
No joo mutta nyt mä meen oikeesti nukkumaan. Kiitos ja anteeksi.
- sssssdhg
Linda80 kirjoitti:
No joo mutta nyt mä meen oikeesti nukkumaan. Kiitos ja anteeksi.
mä kun olen hetero. ;D Kauniit unia, nythän se painajainen siitä erräästä itols ehokkaasta on ohi. ;)
- poistella näitä
viestejä täällä! Mä oon yrittänyt vastata yhteen jos toiseenkin aloitukseen, missä en ole nähnyt mitään solvaavaa ja sä meet ja poistat ne. Arvaa onko mukavaa ees yrittää vastata täällä enää mitään? Ton äskeisenkin poistit juuri kun meinasin alkaa lukee sitä, se alkoi sanalla "oho" . Mahtoi olla karmeeta luettavaa, kun senkään et antanut olla siinä hetkeekään???
olen huomannut siis että poistelet aivan mielivaltaisesti täältä viestejä, kuten sanoin tiiän, koska olen ollut useaan niistä juuri vastaamassa!!!Kaikki epämääräiset ja solvaavat viestit menee poistoon.Sorry,mutta täällä on säännöt,joita mun ja sun on noudatettava.
- noudattanut
Zamio kirjoitti:
Kaikki epämääräiset ja solvaavat viestit menee poistoon.Sorry,mutta täällä on säännöt,joita mun ja sun on noudatettava.
sääntöjä, mutta mielestäni ovat hekin, joille olen yrittänyt vastata ja sitten sinä poistat sen ennen kuin saan ees viestiini lähetetyksi. Turhauttavaa.......
noudattanut kirjoitti:
sääntöjä, mutta mielestäni ovat hekin, joille olen yrittänyt vastata ja sitten sinä poistat sen ennen kuin saan ees viestiini lähetetyksi. Turhauttavaa.......
Olen pahoillani :( mutta poistamani viestit ovat olleet poikkavia palstan linjasta taikka sitten sääntöjen vastaisia.
Paremmalla onnella jatkossa..kirjoittelemisiin :)
Zamio
- katsoja
kiitti sheriffi. samaa mieltä, herjaamista ei tule hyväksyä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144