Palstalaisille

Hei

Ohessa muistutukseksi keskustelupalstojen säännöt.Vaikka miten harmittaisi että oma ehdokas ei jatkoon päässyt,niin tulee muistaa se,että ketään ei saa herjata törkeästi.

Keskustelussa tulee pysyä asialinjalla.Mielipiteitä saa ja tuleekin olla,mutta ala arvoinen solvaaminen ei ole sopivaa.

http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot

Jänniä idols hetkiä toivottaa Zamio :)

15

1585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linda80

Ei mulla muuta.

• ... ;)

• ssssssssskud

hmmmm,. noin? ;)

• Linda80
        ssssssssskud kirjoitti:

hmmmm,. noin? ;)

...joskus.... ;D

• sssssssssgrs
        Linda80 kirjoitti:

...joskus.... ;D

saada tuosta rohkeudestasi joku palkinto. :)

• Linda80
        sssssssssgrs kirjoitti:

saada tuosta rohkeudestasi joku palkinto. :)

No joo mutta nyt mä meen oikeesti nukkumaan. Kiitos ja anteeksi.

• sssssdhg
        Linda80 kirjoitti:

No joo mutta nyt mä meen oikeesti nukkumaan. Kiitos ja anteeksi.

mä kun olen hetero. ;D Kauniit unia, nythän se painajainen siitä erräästä itols ehokkaasta on ohi. ;)

• poistella näitä

viestejä täällä! Mä oon yrittänyt vastata yhteen jos toiseenkin aloitukseen, missä en ole nähnyt mitään solvaavaa ja sä meet ja poistat ne. Arvaa onko mukavaa ees yrittää vastata täällä enää mitään? Ton äskeisenkin poistit juuri kun meinasin alkaa lukee sitä, se alkoi sanalla "oho" . Mahtoi olla karmeeta luettavaa, kun senkään et antanut olla siinä hetkeekään???
      olen huomannut siis että poistelet aivan mielivaltaisesti täältä viestejä, kuten sanoin tiiän, koska olen ollut useaan niistä juuri vastaamassa!!!

• Kaikki epämääräiset ja solvaavat viestit menee poistoon.Sorry,mutta täällä on säännöt,joita mun ja sun on noudatettava.

• noudattanut
        Zamio kirjoitti:

Kaikki epämääräiset ja solvaavat viestit menee poistoon.Sorry,mutta täällä on säännöt,joita mun ja sun on noudatettava.

sääntöjä, mutta mielestäni ovat hekin, joille olen yrittänyt vastata ja sitten sinä poistat sen ennen kuin saan ees viestiini lähetetyksi. Turhauttavaa.......

• noudattanut kirjoitti:

sääntöjä, mutta mielestäni ovat hekin, joille olen yrittänyt vastata ja sitten sinä poistat sen ennen kuin saan ees viestiini lähetetyksi. Turhauttavaa.......

Olen pahoillani :( mutta poistamani viestit ovat olleet poikkavia palstan linjasta taikka sitten sääntöjen vastaisia.

Paremmalla onnella jatkossa..kirjoittelemisiin :)

Zamio

• katsoja

kiitti sheriffi. samaa mieltä, herjaamista ei tule hyväksyä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7270
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      727
      3479
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1758
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      341
      1757
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1395
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe