lauantai 17.2.2007

uneton

Raittiina meni eilinen. Toivottavasti myös tämä päivä.
Hyvää yötä.

14

721

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cettuz!

Raittiina, maate.

• Meni eilinen ja samoilla tulilla menee myös tämä lauantaikin. Ja nukkumaan menen myös minä.

• aahoohoo

iso nuija ja löis multa tajun kankaalle viikoks. Jos siinä ajassa mä saisin kuupan järkkään kun se vieläki on ku kusiaispesä.

Vaan juomaan en rupee. Siinä vois käydä silleen et viimenenki pieni liike (tukan kasvu) lakkais.

• åpoi

kätsy keksintö: digitaalinen kuupanuija, sais säätää päivän tarkkuuvella miten pitkät unet haluais, eikä kävis kipijää ku töpsäyttäs tajunnan kankaalle

• åpoi

kohmaa, enkä hommaa huomisellekaan

• raitistelijasuotuulia

Nousin alkavalle hiihtolomalleni jo kuudelta. Ja täynnä tarmoa ilman kankkusta. Että tuntuu hyvältä.
      Raitistellaan.

• ambivalenttineN

Toivottavasti pystyt nauttiin after- skista raittiina tai olla menemättä after- ski paikkoihin kokonaan. Lapissa kuulemma hiihtolomaviikkoja kutsutaan piinaviikoiks ja niiden jälkeen tulee vasta viinaviikot. Saattaapi siis olla, ettei hiihtolomalla ees oo paljoo after- ski menoa :)

Kahden viikon päästä ois mullakin ollu lapinmatka tiedossa, mut päätin olla menemättä. Äiti kyllä yrittää saada mua edelleen mukaan, mut emmä halua. Ei siellä kumminkaan iltasin tulis muuta kuin syöpöteltyä ja juopoteltua ja varmaan riideltyäkin. Oon sit mielummin sen viikon kotona ja töissä ja riitelen ihan itteni kanssa... ja toivottavasti ihan selvinpäin :)

• ambivalenttineN

Raittiina menee tämä lauantai päivä. Oon edelleen flunssassa, joten hiihtään en pääse. No ehkä huomenna sitten.

• itseäsi vaikka

kuumalla hunajajuomalla. Jos huomenna hiihtelet, varo rasittamasta itseäsi liikaa ja pistä pieni vesipullo tai mehutetra mukaan. Jos tulee jano, on hyvä olla omat raittiit eväät mukana. Suklaatakin suosittelen, mutta hirmuisen vähän, pari palaa eikä enempää.

• täällä

• ext

Niin meni, sekä eilinen että tämä päivä. Ja niin menee tämä iltakin. ja huominen, ja sitten alkaakin taas työviikko...

• tässä oleskellaan:))

• Raittiutta on riittänyt mullekin jo näin pitkälle viikonloppua. Huominen tuo omat murheensa, ja ilonsa, vaan loppupäivän aion olla katoamati väkijuomiin.

• karbidi

Eihä täsä parane pöhnään hankkiutuukkaan, nääs meitin pojanpoika-taapero on tääl paraillaan yksin yökylässä.

Jännittää pirusti tuleva aamu, ku hää kuullemma monasti herää jo kuuden perästä ja meitsi monta tuntii myöhemmin. Kuiha täs vaari-paran oikeen käy?

Taitaa olla aika heittää syrjällens!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe