NYT EKA KERRAN EN KATSO, HANNA ON P...............
IDOLSIN KATSOJAT PILAS KOKO JUTUN, EI ÄÄNESTETTY IDOLIA VAAN VIISUKAPPALETTA HÄPEÄN.
KAIKKI EUROVIISUT KATSONUT
10
675
Vastaukset
- Hanna_ihqq
No herran jumala,siinähän häpeät..
Ei Hannassa oo todellakaan mitää häpeämistä!!!- -!!!!
Siinäpähän sitten näätte toukokuussa kaikki hanna-ihkuttajat miten suomi taas häviää..
- viisuja vuosiin
ainoastaan viimevuonna Lordin vuoksi nyt jää taas katsomatta. Meillä ei ole nyt hyvää esitystä.
- ..........................
Ei täs oo kyl mitää järkee...voi helvetti. En kyl minäkään kato euroviisui tänä vuonna. Noh toivottavasti seuraavana vuonna on paremmat ehdokkaat!
- Viltsukka
Hanna on huippu laulaja, mutta kappale ei ole aivan parhaimmasta päästä, hyvä kuitenkin. Sitäpaitsi, nykyisin Hannalla menee ihan hyvin, tämän vuoden kappaleista vain ei mikään ollut täysin minun makuuni, katotaan miten käy :D
- valittiin
todella väritön biisi, ei mitään mahiksii kymppisakkiin. Veikkaan sijoitusta häntäpäähän.
Kuuntelikohan äänestäjät biisiä vai katsoivatko Hannaa?
Valitettavasti ei tule pärjäämään. Tai pärjää ja pärjää heikosti.- Hannan tissejä
ainakin meidän kotona. Isäntä sanoi heti, että toi likka voittaa. On sellainen hame ja kaikki!
Sillä on kunnon läskiolkapäät ja nätti naama. Tommosta meillä kuuli, ei yhtään sanaa musiikista, vaan sellaiseksihan tämä on mennyt. Pikkulikkojen leikiksi.
Onkohan muissa maissa käyty tällaista nettijuttelua tämän viisubisneksen vaiheilta? Luulenpa, että ei ole. Olemme vast´ikään "puusta maahan tullut kansa", minkäs me kiljumisellemme voimme. Muistan ajan, jolloin pidin esim. Turkin esityksiä kamalina, ei puuttunut kuin huntu kaikkien silmiltä ja niekutusta olisi tullut katsojaltakin.
Nyt ollaan asioitten toisessa päässää, siinä pahimmassa. Kaikki esittävät suurin piirtein samantyylistä musaa, kansallisuutta ei kuulla edes kielessä. Kukapa panisi paremmaksi kuin Lordi, tosin ei niinkään laulullaan, vaan asenteellaan, ulkoisella olemuksellaan - äly näkyi naamarin lävitse!
Hanna, kansa on puolellasi, ole oma itsesi, älä diivaa, kaikki menee hyvin.
Hyvin menee myös juontajilla, kunhan turhanaikainen mielistely ja pään nyökytys puuttuvat.
Ja -toivotaan mangneettikassaa tästä tapahtumasta koko maallemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716