Antakaa jo olla. Ihmiset hyvät, éuroviisu edustaja on jo valittu, mitä siihen enään sanomaan omaa mielipidettä! Mutta, siinä olen samaa mieltä, että ennen Lordia ei Suomi ole pärjännyt pätkääkään. Lovex olisi ollut minun mielestä sen takia hyvä, koska hän olisi erottunut tavalla tai toisella joukosta, mutta Hanna.. Ei sillä ainakaan voiteta. Jokaisesta maasta tulee tuota samaa luritusta, ja sillä selvä, eipähän tarvitse odottaa voittoa. MUTTA, jos oikein hyvin käy, saattaahan se Hanna sieltä Trukin ratista ja idolssin lavalta porhaltaa voittoon. On se niin kauan sitä yrittänyt, ja viimein pystyy näyttämään mihin pystyy. ANNETAAN HANNALLE MAHDOLLISUUS ! !
Annetaan Hannalle mahdollisuus ! !
Valittu mikä valittu
1
229
Vastaukset
Hanna nyt kuitenkin erottui, Lovex oli pettymys ja Thunderstonen en edes odottanut pääsevän kolmen joukkoon. Ei kuitenkaan parasta Hannaa, mutta tsemppiä toukokuulle. Pikkasen lavalle säpinää niin se on siinä, ei ehkä kuitenkaan voittoon asti, mutta hyville sijoille.
Ja sitten muut jollotukset karsinnoissa, Laura kuin Madonna, J.K. kuin Kuoppamäki, Beat&Styles ei tasollaan (sekava), Kentala ihan hyvä plus, muttei vielä ollut aika mennä kisoihin. Muut ei säväyttänyt.
Hannalle tsemit!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408