Muistaako joku sellaisen Blues-kokoelmalevyn kun "Still Got the Blues" vuosimallia -90 tai -91
Levyssä oli eri esittäjiä.Ja muistaakseni sen levyn nimenä oli tosiaankin Gary Mooren kipalen mukaan toi Still Got the Blues...tais olla myös levyn ekana Biisinä...vai muistanko levyn nimen väärin ??
Levyltä löytyi anakin J.J. Cale,Eric Clapton...
Oon yrittänyt Googlettaa ...löytää dc:llä...?..ei aukee
Levy jäi aikoinaan exälle ...ja olisi kiva saada se jostain.
Blues kokoelma ?
2
380
Vastaukset
- aaaa
levyllä oli myös Jeff Healeyn "While my guitar gently weeps"
- Arvailen
Mulla on kaksikin tuonnimistä blues-kokoelmaa, toinen taitaa olla Still Got The Blues 2. Molemmat olen ostanut Anttilan alennuskaukalosta. Kumpikaan ei ole tuo. Molemmat ovat erinomaisia kokoomalevyjä. Ne sisältävät melkein pelkkää juurikamaa, mutta seassa on jokunen jauhonaamojenkin esitys, muistaakseni aika omituisia. Mick Fleetwood, Peter Green? En mä näitäkään löydä googlesta. Arvaan, että toi sun kokoelma on samantyyppinen.
Johtopäätös: Jos kaipaat Claptonia ja Calea, niin kannattaa hankkia joku äijien virallinen levy. Jos taas kaipailet jotain juuristykeä, mutta et muista muuta kuin, että se oli tuolla levyllä, niin ei auta muuta kuin ryhtyä diplomaatiksi ja ottaa yhteyttä exään ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595