naisten välinen kateus baareissa

kirjoittaja

Tuli tässä vkonloppuna oltua tanssimassa eräässä baarissa. Olin siellä kahden miespuolisen kaverin kanssa. Yhtäkkiä joku nainen tuli ja sanoi minua läskiksi tosta noin vain. Olin siinä sitten ihan hämilläni, että mitä ihmettä. :D Noh nämä miehet eivät puuttuneet asiaan, vaikka heillekin hän heitti kommenttia. Pyytelin sitten vain anteeksi, jos olin vienyt häneltä mahdollisuuden tutustua näihin kavereihini, joita oli kyllä yrittänyt jo pari kertaa aiemmin. Näistä toinen on lisäksi varattukin.

Mikä siis saa naisen alentumaan toisen naisen haukkumiseen, jos joku mies ei kiinnostu heistä?

Todella lapselliselta vaikutti, vaikka oli minua varmaan 8 vuotta vanhempi. Eipä kyllä pilannut minun iltaani ;) Näiden torjuntojen jälkeen hän muka olikin lesbo :D se oli kaikista huvittavinta.

9

1409

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittaja

tuohon läski juttuun, että en ole edes lihava, joten älkää tarttuko siihen. ehkä se, että olimme kaikki hyvin katsottuja ja iloisia siellä, oli liikaa joillekin. sai meinaa paljon vihaisia katseita naisilta. on muuten ensimmäinen kerta, kun itse tähän törmään, nyt uskon että sitä on.

• itseanikin on ravintoloissa monet kerrat humalaiset naiset haukkuneet, ulkonakoa tai pukeutumista, olinpa sitten liikkeella yksin tai seurassa. Enpa ole noista paljon piitannut, kertovat enemman heista ihmisina, joko mielenterveys ongelmia tai armoton hatutus kaikkia miehia kohtaan juuri silla hetkella.

• Viisari

että nainen on naiselle susi.

• pilettäjä

touhua tuo. Itse paljon baareissa kiertäneenä, nais- ja miesseurueessa, tuollaiseen käyttäytymiseen törmää aika usein. Kertoo äärettömän paljon naisten tasosta, kun vähän on otettu alkoholia. Anna niiden kommennettien olla ja juhli!

• muija!!

tollaselle kannattaa vaan nauraa päinnaamaa eikä välittää.
      onneks tommosia ei ole paljon... ei silti kannata sellasen antaa pilata iltaansa. sillä on itellänsä jotain ongelmia!

• -n23-

Minä taas olen baarissa saanut täysin toisenlaista kohtelua. Tuntemattomat naiset silloin tällöin kommentoivat aivan ohimennen esim "oletpa seksikäs nainen", "sinulla on upea vartalo" tms.

En ole mielestäni keskivertoa kummempi.

• ap.

ei en minä siitä itseeni ottanutkaan. mietin vaan, että en itse ainakaan saisi mitenkään parempaa oloa, jos haukkuisin toisia tai koittaisin iskeä tahallani hänen seurassaan olleen miehen, joka olisi todennäköisesti hänen.

• lilylioneye

naisia tuntuu vituttavan suunnattomasti, jos joku kanssasisarista tulee paremmin miesten kanssa toimeen kuin he. Tämä tarkoittaa yleensä sitä, että naista aletaan haukkua huoraksi. Jos juoruja olis uskominen, minäkin olen huorannut pitkin kylää sikiöstä lähtien. Todellisuudessa en edes muista, miltä alaston mies näyttää.

• ei saa sitä mitä haluaa

on käyttäytymisssäännöt hakusessa, niin miehillä kuin naisillakin. Tosin miehillä enemmän aggressivisuutta ja naisilla ilkeyttä, piikittelyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe