Ei krapulaa eikä minkäänlaista alkoholinhimoa, eli raitis maanantai!
19.2-07 Maanatai
14
820
Vastaukset
- Cettuz!
Raittiina. Mut nukkumaan. http://nostalgiapelit.servut.us/pajatso.html . kävin tuon hakemassa tuolta peliriipuvaisten osastolta, ihan mukava pelata
- Papio1
Raitis maanantai tänään.
- goodman
Hyviä maantaita! Krapula ehkä tulossa, mut hyvvee muanantaita kaikille
- aahoohoo
Yöhän se virallisesti on vaikka just heräsin - on näet levinny unet pitkin vuorokautta.
Se minun toivoma isonuija tais kopsahtaa eilen Suomi24:ään eikä mun takaraivoon. No en valita vaikkei osunukkaan toivottuun kohtaan - kattokaas ois eilinen kurjuus jääny näkemättä. (tuo oli vitsi, huono semmonen)
Oikeesti pitkästä aikaa olin ihan rauhallinen ja toiveikas tulevaisuuden suhteen ja on nytkin sellanen tunne, että mä selviydyn ja saan ajatukset reilaan ja kiiruhdan hitaasti - hyvin, hyvin hitaasti.
Illalla meen Killan naisten ryhmään purkamaan tuntoja. Viimeks kävin siellä viime vuoden puolella joten nyt on aika jo mennä. No empä oo jaksanu käydä...
Ja juomatta oon - mitä nyt kahvii ja vettä. Pitääki ottaa tuo toinen kupillinen kahvinkeittimestä niin pitkään kun se irtoo vielä pannusta.- aahoohoo
tässä killun pystyssä - meen takasi vällyihin. Ei tähän aikaan oo ees naapurit hereillä että niitä vois kytätä.
- Oskari2
Taas vehkeet pelaavat. Eilinen oli huono päivä tekniikkaa ajatellen.
Nyt näyttäisi taas tulevan raitis viikko. Ei tee mieli tyhmäillä. - Systerillä
eikä tee mieli mitään alkopitoista. Pakkasta -25, kylmä olisi hakeakin, mutta koira pitää joka tapauksessa ulkoiluttaa (ei mäyräkoira;).
- veska58
Hyvän ja raittiin päivän toivotukset täältä
"biitsiltä",kylmähän täälläkin on -20 astetta.
Hauskaa päivänjatkoa Sinulle ja tietenkin myös
koirallesi. - Systerillä
veska58 kirjoitti:
Hyvän ja raittiin päivän toivotukset täältä
"biitsiltä",kylmähän täälläkin on -20 astetta.
Hauskaa päivänjatkoa Sinulle ja tietenkin myös
koirallesi.meni vastaaminen iltaan kun piti se koira ulkoiluttaa;)! Minkä värinen ruusu sulla oli? Mulla vaaleanpunainen - ihana!:)
- veska58
Systerillä kirjoitti:
meni vastaaminen iltaan kun piti se koira ulkoiluttaa;)! Minkä värinen ruusu sulla oli? Mulla vaaleanpunainen - ihana!:)
meni myöhäiseen.Tulin juuri kotiin "matkoilta".
Mulla oli tummanpunainen,liekö Ellulla ollu tie-
toa,ettei vaaleenpunainen kuulu mun lempivärei-
hin.Mutta nyt koisimaan.Hyvää yötä!!
T:VEIKKO
ja selvää päivää.
- veska58
aamu on ollu.Nyt ois tarpeeksi pakkasta sun läh-
tee ajeleen autolla.(meinaan vaan, että ois kiva
vaihtaa rengas.)Jatketaan raittiina eteenkin-
päin.Hyvää päivänjatkoa! - ext
Raitis maanantai. Kylymä ja viinaton.
- karbidi
vaikkei tää pakkane ookkaa oikeen miu mau mukkaa!
Tää vaari pärjäs aika hyvin lauantain ja sunnuntain, ku poitsun muksu oli meillä ekaa kertaa yksin yökylässä!
Onkos muutes kellään ollu joulukuusi viel tallessa; mää pistin sen tänään hävitykseen. Ei sillä, jotteiko ois joskus ollu pal kauemminkii, mutku alkos kuivettuu nii pahasti.
Sitä kai pitää jollain keinoin taas pyrkii syrjällens, nääs on loppuyöstä taas se emännän vienti junalle, tiistai kun taas tuloo.
Että öitä vaan!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124