tahtoisin tietää mikä onkun saan seisoon sitten kun alan nuolemaan tai muuta esileikkiä se lerpahtaa. menee jonkin aikaa ja se seisoo taas mutta sit tulee oikein paska ongelma!
Mä en ole ikinä lauennut naisen kanssa(enkä kyllä miehenkää :D) oman käden onni toimii mutta vaikka tuntuu kuinka hyvältä akti ja ois kuinka hyvän näköinen nainen alla tahansa tai päällä niin ei. en vaan tule. eikä ole kukaan saanut kyllä vielä imemälläkään
mikä on? apua tarvittas
3
1213
Vastaukset
- Pekka PerusH
Kokeile miehiä. Olet todennäköisesti homo.
- Vokaloidi
Mulla on ollut sama ongelma. Vaikka tämä voi kuulostaa paskapuheelta, mutta omalla kohdalla se on johtunut rampautuneesta tunne-elämästä ja siitä johtuneista erektiohäiriöistä ja tämän jälkiseurauksista. Tarpeeksi kun tunteilla leikitty ja 'kulutettu' yhen yön suhteilla niin näin kävi. Viimeisen epäonnistuneen kerran yhteydessä muija vihjaili homoudella, joka sai pitkäksi aikaa oman itsetunnon tosi alhaiseksi ja mielen masennustilaan.
Kaipa sitä pitää vaan odottaa, että löytää sellaisen naisen että tunteet taas heräävät.
Homouden merkki tuo ei ole ja uskoakseni melko yleinen ongelma. Vaikka näin olisikin niin toivottavasti löydät ratkaisun. Ongelma saattaa korjaantua myös ajan kanssa. - johannes37
mulla on sama vika,tai melkein,mulla seisokki on hyvä kullikin ihan ok kokoa,ikinä en ole saanut orkkua kun joku ottaa minulta poskeen,jos kus vaikka olen kuinka kiihottunut ihan selvin päin niin kestää panna vaikka kuinka kauan että mälli irtoaa jos irtoaa,olen huomannut että naiset alkaa jo pitkästyä siihen pitkä kestoiseen jyystämiseen,sitten jos olen ottanut muutaman paukun niin en saa ollenkaan,kulli seisoo että pystys nussimaan vaikka kuinka kauan mut sitten muu kunto pettää.runkaamalla kyllä irtoaa ihan kohtuu ajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124