Hei
osaako kukaan sanon missä hinnoissa tuommoinen Canon AE-1 pyörii. Olisin myymässä omaani ja pakettiin tulisi achiever 115A salama.
Canon ae-1 mihin hintaan voi myydä
3
1769
Vastaukset
- TanieliNypliini
Takuun antavan erikoiskaupan hinnat löytyy tuolta:
http://www.digipartner.com/mr3/luettelo.txt
Yksityisten välisissä kaupoissa kohtuus lähestynee jos kolmanneksen pudottaa pois.
Tiesikkö muuten , jotta AE-ykkösen myynti alkoi vuonna 1977 Suomessa, joten alkaa olla kohta antiikkia. Kuvien laatuunhan se ei vaikuta.- tietämätön?
Kiitos sinulle tuosta linkistä. No pitääpä katella että mitä mä tuolle kameralle teen.
Käytettyä sitä tuskin tulee jos sitä ei sitten taas innostuis kuvaileen jotain. Osaankohan enään käyttää koko kameraa...?
- dumpeliini
Minä maksoin omasta AE-1p rungostani vain 40 euroa, mutta se oli aika huonossa kunnossa. Mahtava kamera kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850