Tarkoitus olisi hakea tuohon skanskan talonrakennus oppisopimukseen. Minkälaisia kokemuksia ihmisillä tuosta kyseisestä firmasta on ja miten on oppisopimus siellä mennyt? minkälaista palkkaa maksaa alussa?
Oppisopimukseen Skanskalle?
7
1964
Vastaukset
- Lev T.
Minulla on sellaisia kokemuksia, että jos sattuu
onnettomuus, niin Skanska ostaa sinut hiljaiseksi,
jottei tule merkintää onnettomuustilastoihin.- parass
työturvallisuus rakennuslehden mukaan.
- rati rai rai rai
Wanha juttu, että "isoilla" on pienemmillä työmailla vastaavana telineilta pudonneet timpurit.
- pervo
Eikö ollenkaan korpeaisi?
- timpuri x
jos haluat oppia rakentamaan ja korjaamaan taloja
niin älä mee millekkään isolle firmalle töihin ikinä.Siellä vaan kantelet lautoja ja piikkaat betonia.Mene pientalo puolelle,siellä saat rakentaa itse.
me emme pura,me rakennamme.- Nimetön
haluisin nimeenomaan omakoti/paritalotyömaille en kerrostaloduuniin
- Nimion
ei todellaka kannata. Aivan surkee firma. Ja niitten pääluotto ihan v...pää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625