Eipä ole tänäkään aamuna krapulaa kun en ole juonut alkomahoolia, enkä myöskään juo sitä tänä lauantaina eli raitis lauantai, nyt meen kyljelleni.
24.2-07 Lauantai
24
958
Vastaukset
- aahoohoo
Univaikeudet sen ku jatkuu: en pääse kaheksaan tuntiin sitte millään - nytki jäi puol tuntii vajaaks:)
Ja ei ku aamupalan kimppuun ja takasi punkkaan - voi onnea, voi elämää.- åpoi
tulevan jännitystä, ei mullakaan uni piisannu täyttä yheksäätuntia
åpoi kirjoitti:
tulevan jännitystä, ei mullakaan uni piisannu täyttä yheksäätuntia
aahoohoolle nukkumisesta.Mä oon ajatellut tälläi,että tässä iässä ei raaski aikaansa enää nukkumiseen käyttää:)t pörri
- åpoi
pörri.1 kirjoitti:
aahoohoolle nukkumisesta.Mä oon ajatellut tälläi,että tässä iässä ei raaski aikaansa enää nukkumiseen käyttää:)t pörri
näin talvella on soma nykästä kunnon unet öisin, mutta kesällä sitten valvotaan pitempään ku aurinkokaan ei nuku lapissa
- AgenttiOranssi
Mukavaa aloittaa raitis lauantai.
- Hamara
Ei ole kanuunaa ja hyvä niin. Tykki kyllä löytyy, mutta ei siitä sen enempää. Aamupalaksikin tuli syötyä liekitettyä munaa ja höyrystettyä paahtoleipää, joten eväät on hyvät päivän aloittamiseen. Tänäänkin on vakaa aikomus olla selvinpäin.
- åpoi
kaikille tasapuolisesti ja keinorille vois vielä lisätä yhen ällän
maltti on valttia raitistelussaki raittiina on oltu ja tämä päivä ollaan kans.
- raitistelijasuotuulia
Raittiina edelleen ja ei viinaksia tänään.
viettää krapulatonta lauantaita talviurheilun parissa:)
Kisajuomaksi sopii kahvi vallan mainiosti.t pörri- aahoohoo
mitalikahvit. Ensin join kahvit ja sitten katoin minkä värinen mitali tuli mäkihypystä. On niin huonot hermot etten kattonu toista kierrosta vaan piti pistää siks aikaa makuulle.
- Papio1
Raitis lauantai tänään.
- ext
Ei ollu mullakaan krapulaa eikä tuu kun en viinaksia ota. Hiihtämään pitäis lähteä kunhan ehtis.
- Cettuz!
Raittiina, eikä muuta.
- aahoohoo
Cettuz! kirjoitti:
Raittiina, eikä muuta.
tuo sun nimimerkki oikein tarkottaa? Oon miettiny sitä jo niin pitkään että on jo kunnon patti päässä.
- Cettuz!
aahoohoo kirjoitti:
tuo sun nimimerkki oikein tarkottaa? Oon miettiny sitä jo niin pitkään että on jo kunnon patti päässä.
Mitä tarkoittaa, ei mitään se on vain nimimerkki erkki hihih. Ei vaan joskus aikojen alussa olin aavikonkettu jossain palstoilla? Siitä sitten lyhentäen kettu ja muotoon Cettuz. Taas aavikonkettuhan oli edvin ei laine vaan rommeli. Juuh ja se taas oli kaverini isoveljen yläkerran asunnon ovessa siis nimkyltti hänen oman nimensä vieressä seisoi Aavikonkettu muistan hän jo edesmennyt, joskus vuonna 1963-65 muistaakseni. Noh aahoohoo selviskö? Kerro pärkkele! Kiitos.
- Blood_Money
siis YRITÄN olla tämän päivän selvinpäin
- pianonvirittäjä
takana. Jostain on aloitettava. Tein tuonne oman avauksen, mutta luulivat vitsiksi. Ei ole.
Tänään en ole juonut. Siis olen tipaton, vaikka kaapissa juomatonta viinaa onkin.
Mahdunko joukkoon?- ext
Terve vaan. Eiköhän tänne saa tulla. Ite tulin alkuvuojesta ja sinnikkäästi oon vaan roikkunu vaikka en ihan sisäpiireihin oo pääsykkään. Raittiina oon pysyny koko tämän vuojen paitsi kerran oon sortunu ja silloin huomasin ettei mulle sovi viina ollenkaan. Joten oon tässä aatellu olla raittiina tännään huomenna ja mahollisesti pitempäänki. Jostain se on alotettava jos meinaa että näistä viinattomista päivistä joskus kertyy vaikkapa vuosi tai jopa useampi. Mulle ainaki on ollu hirveen tärkeetä että oon saanu joka päivä sanoa tällä palstalla olleeni ilman viinaa!
- raitistelijasuotuulia
Tervetuloa mukaan. Kokemuksesta sanon, että vaikka en olekaan vielä täysin raitis (takana aina n. 75 raitista vrk, sitten tulee lomamatkoilla otettua), on tämä palsta ollut se taikatemppu, jonka avulla saan venytettyä raittiutta noinkin kauan. Ja aina pääsen mukaan tasavertaisena, kun myönnän vain, että en pärjää ilman vertaistukea.
- karbidi
oon saannu täällä jutustella, vaikken apsolutisti ookkaan, niinkus on tullunna toisinaan mainittuu, mut toisaalta en miesmuistiin oo itteeni muistamattomaks vetänny, nii mikset Sääki sais porukoihin liittyy?
Mulla ois tavotteena päästä tästäki vähästä,mitä joskus ottaa, eroon!
Nyt selkeet ajat menossa, ku siks pal ohjelmata tieros! Toisaalta ikuna en kyl päivisin oo ottannukkaa; vain ehtoisin joskus!
- veska58
Täällä ollaan ja selvinpäin.Tarkoitus on jatkaa
edelleen samaa linjaa.Raitista viikonloppua vaan
kaikille. - Systerillä
alkaa olla takana päin. Kohti uutta raitista päivää!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124