MALAGASTA TULEVAT..

LOMMAILIJAT

7

1846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härskiä touhua

Mitähän koirien tilaajat maksavat www.espanjankoirat.com:lle hauvansa rahdista. Lähettäjä käyttää orjia ja käärii eurot kassaansa.
      Jonkun pitäis kertoa koirien tilaajille tästä myös.

• Espanjankoiran omistaja

En todellakaan ymmärrä,mitä pitäisi koirien tilaajille kertoa,jota ei ole kerrottu. Taidat puhua asiasta, josta et mitään tiedä?! Itse olen kyseistä reittiä saanut itselleni aivan upean koiran ja meitä on paljon muitakin. Täälä Suomessa saa maksaa yhdestä eläinlääkärikäynnistä enemmän kuin maksoin koiran tuonnista, eläinlääkärikäynnistä( kastrointi sekä rokotukset).

• Espanjankoiraa hankkiva
        Espanjankoiran omistaja kirjoitti:

En todellakaan ymmärrä,mitä pitäisi koirien tilaajille kertoa,jota ei ole kerrottu. Taidat puhua asiasta, josta et mitään tiedä?! Itse olen kyseistä reittiä saanut itselleni aivan upean koiran ja meitä on paljon muitakin. Täälä Suomessa saa maksaa yhdestä eläinlääkärikäynnistä enemmän kuin maksoin koiran tuonnista, eläinlääkärikäynnistä( kastrointi sekä rokotukset).

Hei!

Ystäväni hankki viime kesänä tuollaisen ihanan piskin espanjasta ja vielä sen jälkeen myös isovanhemmilleen. Koirakuumeen jo pitkään vaivatessa päätimme avomieheni kanssa hankkia samanlaisen koiruuden sieltä aurinkorannikon löytöeläintarhalta. Nyt olemme valinneet jo koiran ja jännityksellä odotamme, kuka voisi ottaa hurttamme sieltä mukaansa palatessaan kotisuomeen.

Tarhan omistaja lupasi laittaa ilmoituksia lentokummin tarpeesta, mutta laitamme nyt oman kortemmekin kekoon, jottei koiran tarvitsisi olla enää kovin kauaa tuolla tarhalla ja saisimme sen kotiin!:)

Eli onkos kukaan lentämässä lähiaikoina Malagasta Helsinkiin? Ilman mitään erikoista vaivaa, voisit auttaa meidän perheemme yhteen!:)

• adoptoidun "mummi" salme

ehkäpä on härskimpää toimintaa espanjalaisilla, jotka aiheuttavat koirien tilanteen.Kohtuulisella rahdilla saimme pelastettua ikääntyneen koiran viettämään hyvän vanhuuden suomeen.

• jaadi jaa

Taitaa ne niin sanotut orjat olla vaan saattamassa näitä koiria! Eihän ne sitä koirien kuljetusta itse maksa. Olin kyllä hyvin selvillä mistä koiran hinta koostuu,myös tämä lento osuus! Ottakaa hyvät ihmiset asioista selvää elkääkä itkekö joka asiasta!Ja sitäpaitsi miksi itkeä, jokainen koiran ottaja on ne omasta pussistaan maksanut ja varmaankin asiosta hyvin selvillä.

• tää on tätä

No olisit sinäkin voinut tuoda tullessasi muutaman ja auttaa. Jos olit Malagasta tulossa! Minäkin olin hyvin tyytyväinen,kun joku minun koirani sieltä tänne jaksoi tuoda!! Eikä ollut edes yhtään kusetettu olo:):):)

• ihanat tessut

kyllä se on hyvä kun me täällä suomessa autamme muitakin koiria kuin omia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      44
      5249
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      527
      1786
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe