Kaikki sydämmelliset ihmiset käykää lukasemassa tää sivu.
http://www.espanjankoirat.com/lentokummit.html
MALAGASTA TULEVAT..
7
1846
Vastaukset
- härskiä touhua
Mitähän koirien tilaajat maksavat www.espanjankoirat.com:lle hauvansa rahdista. Lähettäjä käyttää orjia ja käärii eurot kassaansa.
Jonkun pitäis kertoa koirien tilaajille tästä myös.- Espanjankoiran omistaja
En todellakaan ymmärrä,mitä pitäisi koirien tilaajille kertoa,jota ei ole kerrottu. Taidat puhua asiasta, josta et mitään tiedä?! Itse olen kyseistä reittiä saanut itselleni aivan upean koiran ja meitä on paljon muitakin. Täälä Suomessa saa maksaa yhdestä eläinlääkärikäynnistä enemmän kuin maksoin koiran tuonnista, eläinlääkärikäynnistä( kastrointi sekä rokotukset).
- Espanjankoiraa hankkiva
Espanjankoiran omistaja kirjoitti:
En todellakaan ymmärrä,mitä pitäisi koirien tilaajille kertoa,jota ei ole kerrottu. Taidat puhua asiasta, josta et mitään tiedä?! Itse olen kyseistä reittiä saanut itselleni aivan upean koiran ja meitä on paljon muitakin. Täälä Suomessa saa maksaa yhdestä eläinlääkärikäynnistä enemmän kuin maksoin koiran tuonnista, eläinlääkärikäynnistä( kastrointi sekä rokotukset).
Hei!
Ystäväni hankki viime kesänä tuollaisen ihanan piskin espanjasta ja vielä sen jälkeen myös isovanhemmilleen. Koirakuumeen jo pitkään vaivatessa päätimme avomieheni kanssa hankkia samanlaisen koiruuden sieltä aurinkorannikon löytöeläintarhalta. Nyt olemme valinneet jo koiran ja jännityksellä odotamme, kuka voisi ottaa hurttamme sieltä mukaansa palatessaan kotisuomeen.
Tarhan omistaja lupasi laittaa ilmoituksia lentokummin tarpeesta, mutta laitamme nyt oman kortemmekin kekoon, jottei koiran tarvitsisi olla enää kovin kauaa tuolla tarhalla ja saisimme sen kotiin!:)
Eli onkos kukaan lentämässä lähiaikoina Malagasta Helsinkiin? Ilman mitään erikoista vaivaa, voisit auttaa meidän perheemme yhteen!:) - adoptoidun "mummi" salme
ehkäpä on härskimpää toimintaa espanjalaisilla, jotka aiheuttavat koirien tilanteen.Kohtuulisella rahdilla saimme pelastettua ikääntyneen koiran viettämään hyvän vanhuuden suomeen.
- jaadi jaa
Taitaa ne niin sanotut orjat olla vaan saattamassa näitä koiria! Eihän ne sitä koirien kuljetusta itse maksa. Olin kyllä hyvin selvillä mistä koiran hinta koostuu,myös tämä lento osuus! Ottakaa hyvät ihmiset asioista selvää elkääkä itkekö joka asiasta!Ja sitäpaitsi miksi itkeä, jokainen koiran ottaja on ne omasta pussistaan maksanut ja varmaankin asiosta hyvin selvillä.
- tää on tätä
No olisit sinäkin voinut tuoda tullessasi muutaman ja auttaa. Jos olit Malagasta tulossa! Minäkin olin hyvin tyytyväinen,kun joku minun koirani sieltä tänne jaksoi tuoda!! Eikä ollut edes yhtään kusetettu olo:):):)
- ihanat tessut
kyllä se on hyvä kun me täällä suomessa autamme muitakin koiria kuin omia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748