Satuinpa kerranki roikkumaan netissä keskellä yötä ja aattelin sitte laittaa alotuksen tälle sunnuntaipäivälle. Raittiisti alkavalle ja raittiina jatkuvalle. Eli hyvää sunnuntaita kaikille!
sunnuntai 25.2.2007
29
1598
Vastaukset
- Cettuz!
suoraan satista ja keskustelupalstoilta. Raittiina.
Raittiina reippain mielin alkoi sunnuntai ja sellaisena myös pysyy, aattelin että tänään en tee mitään, siis sellaista jossa tulee hiki tai hegästyy saatikka että pitäisi miettiä jotain.
- pystyisikään
Varsinkin HENKIVARTIALLA toi mietintäpuoli
on hukassa. pystyisikään kirjoitti:
Varsinkin HENKIVARTIALLA toi mietintäpuoli
on hukassa.bodyguartin homma on joskus sellaista että joutuu tosissaan miettimään ja suunnittelemaan tulevat tapahtumat ja mahdolliset pahoinpitelyt asiakkaitani kohtaan, mutta tänään kuten jo yöllä päätin en suunnitele mitään ja tällä hetkellä asiakaani ovat turvassa, raittiina retkotan baadenbaaden tuolissa jonka venytin tänne olohuoneeseen aahoohoo:n keksinnöstä josta olen kiitollinen hänelle.
- Papio1
Raitis sunnuntai tänään.
- aahoohoo
En käy viinalla enkä kaljalla tänään.
Joko ne on muuten kehittäny sen viinalla käyvän auton? Se ei ois alkoholistin ajoneuvo ollenkaan kun siinä olis vaara että pitkällä pillillä imuttelis tankin tyhjäks.- åpoi
on ollu jo kauan tiijossa viinalle tuo polttoainekäyttö, mutta tieten olleet senverran juoponsorttisia etteivät oo raskineet kossujaan tankkiin kaataa
- åpoi
onse erinomaisen mutkallinen ja monitahoinen tai särmäinen otus tämä viinassa marinoitu immeinen
eilenki oli mieli(puoli)piteitä kohta enempi ku laki sallii
arvelkaapa miten palijo ois käräjäjuttuja juoppojenpalstalla jos kukkaan ei ois toppuuttelemassa, ku nytki tahtoo usein mennä henk.koht. sovauksen puolelle
raittiina kuiten oon Täällä kävellään rintarottingilla, kun pohjoisen pojat on hyviä hiihdossa ja mäessä. Tässä on viikko mennyt ilman nettiä, hiihtolomalaiset valtasivat huoneen jossa oli tietokone. Nyt taas pääsi normaaliin rytmiin, nuorisoko tulee unirytmi menee sekaisten. Loppuviikosta alkoi jo hermo kiristyä, no kuitenkin jaksoin pitää kieleni kurissa. Mukava se on että jälkipolvi käy katsoo, mutta ei näin vanhana ukkona jaksain pitempää katsoo. Se mikä tärkeintä, viina ei käynyt edes mielessä. Tänään pitää kyllä lähtee hiihtää, kun moneen päivää en ole ulkoilut. Viinatta meinasin olla tänäänkin, raitista päivää kaikille.
- Oskari2
Päivät ovat jo huomattavasti pidentyneet. Kohta tulee jo aika, jolloin auton keula suunnataan kohti Lappia. Kullan huuhdonta on kivaa hommaa, joten Laanilan alueet kutsuvat.
Jos aika antaa periksi, niin ennen Juhannusta sinne kannattaa mennä. Silloin ei ole vielä itikoita, mutta maa on juuri sulannut.
Joskus sellainen matka on mennyt pelkästään ryyppäämiseen, mutta nyt on tilanne toinen. Onneksi.- åpoi
laanilaan mennessäs kahavilla jorpulin juurella, mullon leiri sielä ja oon koko kesän paikalla
åpoi kirjoitti:
laanilaan mennessäs kahavilla jorpulin juurella, mullon leiri sielä ja oon koko kesän paikalla
tulla minäkin piipahtamaan kun noin tarkan ohjeen laitoit:)
Jos kävis samalla reissulla pohjan-maalla,
kun siellä piti käydä jo viimekesänä.
Mä oon jo ostanut repun valmiiks.
Lähtisköhän aahoohoo kaveriks.Jos vaikka liftaamalla tultais:)t pörri- Oskari2
åpoi kirjoitti:
Mutta mikä on jorpuli? Vanhana pohjoisen kävijänä en saa päähäni.
- åpoi
Oskari2 kirjoitti:
Mutta mikä on jorpuli? Vanhana pohjoisen kävijänä en saa päähäni.
"jorpulipää tankavaaran kupeessa" nii kyllä selviää
- åpoi
pörri.1 kirjoitti:
Lähtisköhän aahoohoo kaveriks.Jos vaikka liftaamalla tultais:)t pörrikyllä sopii, kuru on laaja ja taivas korkealla
- aahoohoo
pörri.1 kirjoitti:
Lähtisköhän aahoohoo kaveriks.Jos vaikka liftaamalla tultais:)t pörrijos lähet 1.7. Me lähetään kullanhuuhdontaan Lemmenjoelle sillon. Voitais samalla koluta nuo pohjosen poikien asuinsijat läpikotasin.
ilmassa aivan selvästi.Minullakin on senverran keväinen olo,
etten millään malta olla laittamatta terveisiä ma-salle ja paranoidille.Elikkä Terkkuja!!!
Olisipa kiva kuulla mitä teille kuuluu?:)
Enkä malta olla tätäkään mainitsematta.Tänään voin mitalikahvien lisäksi
juoda kupillisen kahvia 1v8kk raittiuden johdosta.Tästä on hyvä jatkaa kohti juhannusta:))
Aurinkoista ja rauhallista sunnuntaita palstalaisille.t pörri- raitistelijasuotuulia
ja ei kankkusiakaan. Joten raittiina tänään.
- AgenttiOranssi
...on tänäänkin mukava olla.
- Hamara
Herätty on jo ennen puoliviittä aamulla, ja herätys oli suht helppo, kun ei ollut krapulaakaan. Ei kait tässävaiheessa päivää kannata enää huomiseksikaan sitä ruveta hommaamaan. Painunkin tästä kokkaamaan ja toivon, että pysyn hengissä murkinat syötyäni.
mitään krapulaa hanki.Maistuu ne sörsselitkin paremmin,kun niitä nauttii ilman kankkusta.
Et sitten viitsinyt mainita mitä kokkaat.Olen monasti ajatellut,että sä oot varmaan käynyt jonkun Emäntäkoulun kun sulla on aina niin erikoisia ruokia:)
Raitista päivän jatkoa sulle.t pörri- Hamara
pörri.1 kirjoitti:
mitään krapulaa hanki.Maistuu ne sörsselitkin paremmin,kun niitä nauttii ilman kankkusta.
Et sitten viitsinyt mainita mitä kokkaat.Olen monasti ajatellut,että sä oot varmaan käynyt jonkun Emäntäkoulun kun sulla on aina niin erikoisia ruokia:)
Raitista päivän jatkoa sulle.t pörriTuli ruuasta lievä unikohtaus, kun lähti taju kankaalle pariksi tunniksi. Liekkö ollut jälkiseuraus unikkokukkakakusta, jonka ostin marimekon liikkeestä ja grillasin jälkipalaksi. No, ei tässä mitään hätää ja huomenaamuna ei ole krapulaa, sen jo tiedän tässävaiheessa.
- Blood_Money
meni eilinen ei kankkusta ei morkkista
- ext
Kysysin teiltä viisaammilta ja kauemman aikaa viinatta olleilta että miten minun kannattais tehä jotta pysyisin tässä raittiuspäätöksessä. Siis lomareissu kavereitten kanssa lähestyy. Ne kaverit on ihan tavallisia kavereita, ei mittään juoppoja. Mutta ottavat viinaa ja ossaavat ottaa sitä asiallisesti. Yritänkö mie olla niitten kanssa ja ottaa viisaasti ja sivistyneesti? Missä ehkä sitte epäonnistun. Vai yritänkö jotenki saaha sanottua niille että en ota ollenkaan? Ja sitte oon ottamatta. Tai ainaki yritän. En oo taustaltani mikkään pitkäaikaisalkoholisti mutta kovasti viinaan menevä kuitenki. Eli juomatta voin olla (ehkä?) mutta jos otan niin en meinaa osata lopettaa. Kannattaisko testata?
Elää raitista elämää niin hyväksi on havaittu päivä kerrallaan oleminen ja eläminen alkoholin suhteen, voin toki s-postin kautta joitain pieniä neuvoja antaa jos niin haluat, AA:ta en tyrkytä kuten galleriassani lukee mutta tänään raitis on sopivan "kevyt" lupaus itselle, verrattuna esim. kuukausi raittiina.
- ext
raitis kirjoitti:
Elää raitista elämää niin hyväksi on havaittu päivä kerrallaan oleminen ja eläminen alkoholin suhteen, voin toki s-postin kautta joitain pieniä neuvoja antaa jos niin haluat, AA:ta en tyrkytä kuten galleriassani lukee mutta tänään raitis on sopivan "kevyt" lupaus itselle, verrattuna esim. kuukausi raittiina.
Mutta kun alkuperänen ajatukseni oli sellanen että olisin nyt jonkun aikaa ihan ilman alkoholia ja sitte alkasin juomaan sivistyneesti. Yhen kokeilun perusteella voin sanoa että ei onnistunu. Nyt haluaisin ottaa reissussa niin kuin muut mutta pelkään että ryyppy jää päälle. Uskallanko ottaa riskin? Tai sitte vaan reissussaki katon päivän kerrallaan...
ext kirjoitti:
Mutta kun alkuperänen ajatukseni oli sellanen että olisin nyt jonkun aikaa ihan ilman alkoholia ja sitte alkasin juomaan sivistyneesti. Yhen kokeilun perusteella voin sanoa että ei onnistunu. Nyt haluaisin ottaa reissussa niin kuin muut mutta pelkään että ryyppy jää päälle. Uskallanko ottaa riskin? Tai sitte vaan reissussaki katon päivän kerrallaan...
Vaikeahan tuohon on ulkopuolisen vastata mutta kokeilemallahan se selviää. Huom. En kuitenkaan suosittele kokeilua jos viimes meni överiksi. Mutta jos haluat olla ilman alkoholia kokonaan niin tuo päivä kerrallaan ajattelu on minun mielestäni se paras, mutta päätöksenhän sinä luonnollisesti teet itse, siis otatko vai et? Ja kun en tunne enkä tiedä sinun taustaasi niin minun lienee turha neuvoa mitään mutta en malta olla toistamatta tätä päivä kerrallaan juttua :)
Taas alkaa olla tääkinpäivä pulkassa, ja raittiina vierähti, tää loppu päivä meneekin jo ihan huuomaamati ilman väkijuomia.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763