Ketkä ostavat DX10 kortin tulevan 2kk aikana?
Gallubbi
27
764
Vastaukset
En osta.
Ja ihan siks vaan, kun ei ole mitään käyttöä ees viällä tolla DX10.
Ensvuodenpuolella voisin jo harkita, ja hinnat tippuu ja uutta tulee ja vois olla jo DX10 pelejäkin muutama mitä viittii ees pelata.- Daword
joo totta hinnat kyllä tulee laskemaan ja nykysillä korteilla pärjää vielä.
- jos 8600 ultran..
hinta jää kohtuu tasolle, t.s n. 200€. Nykyisen myymällä saisi keväälla viellä 80-100€ joten uuden hinnaksi ei tulisi kohtuutonta.
Mutta eipä tässä viellä kiirusta sinänsä hommatta DX10 korttia mutta joskushan sekin on edessä.- Daword
noi 8600 jää alta 200e tai eihän suomen hintapolitiikasta ihan takuuseen men mutta 8600GT ei pitäs yli 150e ainaskaan mennä.
tietty noi ois ihan hyvä ratkasu heille joilla on jokin low-mid range kortti koneessaan ja haluaa halvalla tehokkaan kortin...
- Kellotaajuus
Saa nähdä kuinka kovia tuotteista eri valmistajilta tulee, tikä niiden hinnat on ja mitä sanoo testit. Itse kaipaisin kaiken mahdollisen saatavan nopeuden autopeleihin kuten GTR2 ja RACE.
R600 sarja kiinnostaa. 512Bit muistiväylä DDR4 muistit lupailevat hyvää kyytiä.
Toisaalta järki kehoittaa pysymään 200€ korteissa joten jos 8900 sarja tarjoaa hyvän ehdokkaan halvalla... voi koneessa äkkiä olla sellainen.
Oli miten oli. Mitään pikku päivitystä en halua tehdä. Eron täytyy olla tosi merkittävä ennen kuin jaksaa ruveta laittamaan koko konetta uusiks. Täytyy samalla tarkistaa muutakin rautaa. AMD lupailee vallankumousta uudella prossulla ja inteliltä on tulossa uudet piirisarjat ja Core2 hinta laskee pian. ai ai täytyy ajoittaa oikein ettei satu.- Daword
no GTR2 nyt on aika hepposet vaatimukset itellä pyörii kaikki maximilla ja 1280 resoilla tolla 7900gs ja luulis 1950pro riittävän puhti tuolle pelille että tuskin nyt jonku gtr2 takia pitäis mitään R600 ostella? hehe
no joo kyl tolla 4200 mennään viel ens vuoden puolelle... - Kellotaajuus
Daword kirjoitti:
no GTR2 nyt on aika hepposet vaatimukset itellä pyörii kaikki maximilla ja 1280 resoilla tolla 7900gs ja luulis 1950pro riittävän puhti tuolle pelille että tuskin nyt jonku gtr2 takia pitäis mitään R600 ostella? hehe
no joo kyl tolla 4200 mennään viel ens vuoden puolelle...joo ja kaikki asetukset tapissa hienosti jos ajat vaan timetrialia mutta ajappa asetukset tapissa ja kuvansuodatukset huipussa kilpailuja niin että näkyy paljon autoja. Ei oo semmosta konetta viä joka pystyis pyörittään sitä liukkaasti. sen on pelin tekijätkin tunnustaneet.
Lisäks autopelissä täytyy olla aina paljon paljon paljon vauhtia että se on kivaa... ei riitä se että se toimii tökkimättä.
Siks on hyvin perusteltua hankkia R600 siihen. On mulla jo G25 ja ohjaamo rakennettuna pelille joten älä yhtään vähättele. - Daword
Kellotaajuus kirjoitti:
joo ja kaikki asetukset tapissa hienosti jos ajat vaan timetrialia mutta ajappa asetukset tapissa ja kuvansuodatukset huipussa kilpailuja niin että näkyy paljon autoja. Ei oo semmosta konetta viä joka pystyis pyörittään sitä liukkaasti. sen on pelin tekijätkin tunnustaneet.
Lisäks autopelissä täytyy olla aina paljon paljon paljon vauhtia että se on kivaa... ei riitä se että se toimii tökkimättä.
Siks on hyvin perusteltua hankkia R600 siihen. On mulla jo G25 ja ohjaamo rakennettuna pelille joten älä yhtään vähättele.no kyl ite oon ajanut autoilla 450km\h eikä töki yhtään ja on ollut kisassa mukana jotain sutkuja ohiteltavana 16-20kpl
mä en oo saanuut viel sitä tökkiin.??
mä en ainakaan näe mitään syytä sellasen takii hommata r600? =) he
ja onhan niitä muitakin pelejä.
markkinoilla ei taida juurikaan olla mitään hyvää pelii jota en ois pelannut tai jota en omista..
Kaikki on jo pelattu mitä pelattavissa on =) lol
gtr2 tosin autopeleistä yks parhaista..muutenkin aika heikosti noita hyvii autopelejä pc:lle Daword kirjoitti:
no kyl ite oon ajanut autoilla 450km\h eikä töki yhtään ja on ollut kisassa mukana jotain sutkuja ohiteltavana 16-20kpl
markkinoilla ei taida juurikaan olla mitään hyvää pelii jota en ois pelannut tai jota en omista..
gtr2 tosin autopeleistä yks parhaista..muutenkin aika heikosti noita hyvii autopelejä pc:llePitää kutinsa, siis löytyyhän noita autopelejä ja mä ole tosiaan bongannut kun vasta yhden hyvän sellaisen.
-> Burns Ralyy on pop..- Kellotaajuus
Daword kirjoitti:
no kyl ite oon ajanut autoilla 450km\h eikä töki yhtään ja on ollut kisassa mukana jotain sutkuja ohiteltavana 16-20kpl
gtr2 tosin autopeleistä yks parhaista..muutenkin aika heikosti noita hyvii autopelejä pc:lleEri tasoja on "shadowgate", tökkivä, sujuva, nopea, todella nopea ja liian nopea.
-Shadowgae on vanha peli, joka näytettiin kuvakerrallaan ja oli todella hidasta mennä paikasta paikkaan kun kuva aukesi ja sulkeutui niin hitaasti. Siksi käytän leikkimieliseti sitä vertauksena hyvin alhaisille ruudunpäivitysnopeuksille. "on aivan shadovgeittiä"
-Tökkivä on kaikille tuttu tahmeasti toimiva peli joka töksähtelee.
-Sujuva on sellainen että siinä ei välttämättä kiinnitä pelatessa huomiota hyvässä eikä pahassa.
-Nopea on niinnopeaettä siihen kiinnittää positiivisesti huomiota.
-todella nopea on sellainen nopeus joka aiheuttaa tottumattomalle jo ohjausvirheitä ja liian nopeaa ei voi enää perusihmisen reflekseillä pelata.
Tahtoisin GTR2:ni sijoittuvan sinne nopean ja todellanopean väliin. kun se nyt on sujuva.
Ketään ei pakoteta ostamaan highend näyttiksiä. Ihmiset vaan ostaa niitä tämmösten pinttymien takia. Kyllä hyvä midrange kortti tarjoo varmasti joka peliin sujuvan pelattavuuden. - Daword
j.a.m kirjoitti:
Pitää kutinsa, siis löytyyhän noita autopelejä ja mä ole tosiaan bongannut kun vasta yhden hyvän sellaisen.
-> Burns Ralyy on pop..mulla on myös toi kyeinen rikhard burns rally vai miten se nyt kirjotettiin.... ratilla ajaminen siinä on ihan mukavaa .. näppiksellä hiukan haastavaa aluksi enekuin tottuu..
myös life for speed jonka saa netistä on mielestäni todella hyvä autopeli..varsinkin ratilla =) - Daword
Kellotaajuus kirjoitti:
Eri tasoja on "shadowgate", tökkivä, sujuva, nopea, todella nopea ja liian nopea.
-Shadowgae on vanha peli, joka näytettiin kuvakerrallaan ja oli todella hidasta mennä paikasta paikkaan kun kuva aukesi ja sulkeutui niin hitaasti. Siksi käytän leikkimieliseti sitä vertauksena hyvin alhaisille ruudunpäivitysnopeuksille. "on aivan shadovgeittiä"
-Tökkivä on kaikille tuttu tahmeasti toimiva peli joka töksähtelee.
-Sujuva on sellainen että siinä ei välttämättä kiinnitä pelatessa huomiota hyvässä eikä pahassa.
-Nopea on niinnopeaettä siihen kiinnittää positiivisesti huomiota.
-todella nopea on sellainen nopeus joka aiheuttaa tottumattomalle jo ohjausvirheitä ja liian nopeaa ei voi enää perusihmisen reflekseillä pelata.
Tahtoisin GTR2:ni sijoittuvan sinne nopean ja todellanopean väliin. kun se nyt on sujuva.
Ketään ei pakoteta ostamaan highend näyttiksiä. Ihmiset vaan ostaa niitä tämmösten pinttymien takia. Kyllä hyvä midrange kortti tarjoo varmasti joka peliin sujuvan pelattavuuden.OMG O_o
no just.. hehe juu toki jokasen pitä saada just sitä mikä mielyttää hehe
hyvin kerroit asian lol
joo no itellä on silleen noi pykälät että
1. tökkii eikö voi pelata
2.tökkii jonkin verran ja ei kiinnosta pelata sen taia.
3.kohtuu sujuvasti pyörii mutta ajoittain hidastaa josain kohtia
4.sujuvasto pyörii ilman häiritseviä elementtejä
5.tässä kohtaa mulle e i sit ookkaa nenään mitää =)
eli ite pyrin pelaan jokaista peliä 4. vaihtoehdolla... oon kyl ihan jokaista kyennyt tuolla 4. pelaan =) Hauskaa on ollut monen tunnin edestä jopa pari suhdekki on kovasti joskus kärsinyt... hehe
mutta nyt kun ei oo pahemmin pelei joita pelailla niin on tää meno kotona rauhottunu
ja kun nyt kevät tulee niin aikaa menee tuon auto harrastuksen kans...tai siis auto intohimon kans...
mutta ymmärrän kantasi oikein hyvin silmään ottaa kun framet on tosi korkeella ja silloin voi tosissaan nauttia pelistä
ja jos toi r600 on pirun äänekäs niin hommaa erikois pitkät johdot ja siirrä tietsikka toiseen huoneeseen ;) Daword kirjoitti:
OMG O_o
no just.. hehe juu toki jokasen pitä saada just sitä mikä mielyttää hehe
hyvin kerroit asian lol
joo no itellä on silleen noi pykälät että
1. tökkii eikö voi pelata
2.tökkii jonkin verran ja ei kiinnosta pelata sen taia.
3.kohtuu sujuvasti pyörii mutta ajoittain hidastaa josain kohtia
4.sujuvasto pyörii ilman häiritseviä elementtejä
5.tässä kohtaa mulle e i sit ookkaa nenään mitää =)
eli ite pyrin pelaan jokaista peliä 4. vaihtoehdolla... oon kyl ihan jokaista kyennyt tuolla 4. pelaan =) Hauskaa on ollut monen tunnin edestä jopa pari suhdekki on kovasti joskus kärsinyt... hehe
mutta nyt kun ei oo pahemmin pelei joita pelailla niin on tää meno kotona rauhottunu
ja kun nyt kevät tulee niin aikaa menee tuon auto harrastuksen kans...tai siis auto intohimon kans...
mutta ymmärrän kantasi oikein hyvin silmään ottaa kun framet on tosi korkeella ja silloin voi tosissaan nauttia pelistä
ja jos toi r600 on pirun äänekäs niin hommaa erikois pitkät johdot ja siirrä tietsikka toiseen huoneeseen ;)Juu, mielenkiintoista.
Mitäs mä tohon sanoisin, höm....
1. Tökkii -> Kellot tappiin -> Asetukset Alas -> Peli Hyllylle tai Uutta rautaa.
Ja jotenkin noin, ja tosta äänestä taas.
Tuskin sentään meluaa R600 niin kovaa, et tulee peliäänten yilikkin?
Mä ainakin diggaan pelailla äänten kans pelejä :)
Ja noissa Autopeleissä en siedä yhtään nykimistä, se vie ohjauksenkin syvälle ja siinä ole enään mitään idistä ees pelata.
Ja harvoissa Autopeleissä ees on hyvä toi tuntuma, joku Colinin Rallykin menee kun auto olis ilmassa kokoajan ja mutkat menee hitto täydellä kaasulla :d
Onneks toi Burns Rally on siltä osin jees..Daword kirjoitti:
mulla on myös toi kyeinen rikhard burns rally vai miten se nyt kirjotettiin.... ratilla ajaminen siinä on ihan mukavaa .. näppiksellä hiukan haastavaa aluksi enekuin tottuu..
myös life for speed jonka saa netistä on mielestäni todella hyvä autopeli..varsinkin ratilla =)Juuh, Ratiit se pitää olla ja tärräävä ;)
Näpiksellä menee auto kun 5 promiillin hönös :)- Daword
j.a.m kirjoitti:
Juu, mielenkiintoista.
Mitäs mä tohon sanoisin, höm....
1. Tökkii -> Kellot tappiin -> Asetukset Alas -> Peli Hyllylle tai Uutta rautaa.
Ja jotenkin noin, ja tosta äänestä taas.
Tuskin sentään meluaa R600 niin kovaa, et tulee peliäänten yilikkin?
Mä ainakin diggaan pelailla äänten kans pelejä :)
Ja noissa Autopeleissä en siedä yhtään nykimistä, se vie ohjauksenkin syvälle ja siinä ole enään mitään idistä ees pelata.
Ja harvoissa Autopeleissä ees on hyvä toi tuntuma, joku Colinin Rallykin menee kun auto olis ilmassa kokoajan ja mutkat menee hitto täydellä kaasulla :d
Onneks toi Burns Rally on siltä osin jees..mut kyllä toi GTR 2 on aika kova sana =)
- Daword
j.a.m kirjoitti:
Juuh, Ratiit se pitää olla ja tärräävä ;)
Näpiksellä menee auto kun 5 promiillin hönös :)se on totta=))
mä väsäsinki itelleni joulun aikana tommosen rall ituolin maijän vanhasta noja tuolista =)
nojatuolin alta naulailin laudat ja kyhäsin siihen eteen semmosen itseäni mielyttävän kyhäelmän ja asensin polkimet kiinteesti siihen sekä ratin.
siinä sit tulee löhöiltyy 5 promillen kännis ja ajettuu autoo...ei mee silloin paljookaan paremmin ku näppiksellä =)
ku humalatila on ammusti ohitse ja ryhdyn taas tosi toimiin niin en tie kumpi tärisee enempi mä vaiko ratti.... Daword kirjoitti:
mut kyllä toi GTR 2 on aika kova sana =)
Ihan hyvä peli on, mut ole silleen haastetta kun rally peleissä :)
Menee melkein kun kiskoilla ajelis ja jos ottaa kaikki avut vex on ratti täynä käsiä :d
Mut peli on loistava.Daword kirjoitti:
se on totta=))
mä väsäsinki itelleni joulun aikana tommosen rall ituolin maijän vanhasta noja tuolista =)
nojatuolin alta naulailin laudat ja kyhäsin siihen eteen semmosen itseäni mielyttävän kyhäelmän ja asensin polkimet kiinteesti siihen sekä ratin.
siinä sit tulee löhöiltyy 5 promillen kännis ja ajettuu autoo...ei mee silloin paljookaan paremmin ku näppiksellä =)
ku humalatila on ammusti ohitse ja ryhdyn taas tosi toimiin niin en tie kumpi tärisee enempi mä vaiko ratti....heh :)
- 123
:D :D :D
- Daword
ostitko 8800gts 340mb?
ei ole mahdoton hintakaan tuossa kortissa 300e kieppeillä taitaa olla?
onkos pelittänyt hyvin? - 123
Daword kirjoitti:
ostitko 8800gts 340mb?
ei ole mahdoton hintakaan tuossa kortissa 300e kieppeillä taitaa olla?
onkos pelittänyt hyvin?koneesta löytyy! ja ihan mukavasti pelit pyörii!
Inno3d 8800 GTS 320MB DDR3 - Overclock Edition
Ja hintaa postikuluineen tuli 320e.- - Daword
123 kirjoitti:
koneesta löytyy! ja ihan mukavasti pelit pyörii!
Inno3d 8800 GTS 320MB DDR3 - Overclock Edition
Ja hintaa postikuluineen tuli 320e.-no ei paha..ja sillä nyt pelailee pitkän aikaa..
mitäs oot karkki markeista saanut? - 123
Daword kirjoitti:
no ei paha..ja sillä nyt pelailee pitkän aikaa..
mitäs oot karkki markeista saanut?kauanko tuolla pelailee ! kokeilin pelailla
tuota uutta ( OFP:ta )eli Armed Assaulttia
kaikki karkit päällää 1280x1024 resoilla
4aa x 4af niin tuskaista oli en tiedä johtuiko
serveristä vai mistä?
kannatta kokeilla tuota peliä !
hyvä testi peli!
Ja karkkeja tuolla tuli 8876 pojoo 3dmark06
mun koneella E6300 @ 2,8 Ghz 2Mt - Daword
123 kirjoitti:
kauanko tuolla pelailee ! kokeilin pelailla
tuota uutta ( OFP:ta )eli Armed Assaulttia
kaikki karkit päällää 1280x1024 resoilla
4aa x 4af niin tuskaista oli en tiedä johtuiko
serveristä vai mistä?
kannatta kokeilla tuota peliä !
hyvä testi peli!
Ja karkkeja tuolla tuli 8876 pojoo 3dmark06
mun koneella E6300 @ 2,8 Ghz 2Mtkokeiltu on koska omistan myös senkin kuten 99 muutakin peliä =))
itse heitin kyllä heti quittiin en tykännyt... ei oo mun makuun
kyl se vanha flashpoint oli parempi hehe
- Smoukka
Ei ole tarkoitus.
Jos nykyinen hajoaa ja saan jostain edullisesti 8800GTS:n tai GTX:n niin ehkä sitten. - kukapaa muukaan?
Vain hölmöt ostavat heti.
Ja vielä kerran en.
Yleensäkin ostan näitä vain heikkoina hetkinä tai hetken mielenhäiriössä.No täytyy toivoa ettei sellaista kohdalle satu seuraavaan kahteen kuukauteen.
Tosiasiassa 3 viimeisintä korttia on ollut enemmän ja vähemmän turhia ostoksia.Minun pelaamisella/hallussani olevilla peleiillä pärjäisin luultavasti hyvin gf6600gt:llä minkä omistin ennen noita kolmea viimeksi hankkimaani.
Kahdesta niistä pitäisi ennen päästä eroon ennen kuin DirectX10 korttia edes kannattaa harkita,nimittäin jos järkeviä ollaan.No,se mielenhäiriö tai heikko hetki voi iskeä milloin tahansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421