Ruotsissa käsittääkseni riittää yksi digivastaanotin taloutta kohden riippumatta televisioiden määrästä.Jos tuo ko.laitteen Suomeen toimisiko se täällä vastaavalla periaatteella??
DIGI Ruotsista
5
1391
Vastaukset
- laitetta myydään
myös Suomessa Finnsatin toimesta. Laite maksaa kuitenkin 600€ ei se pura kuin kolme kanavaa analogiseksi. Kalliiksi siis tulee, lisäksi kyseinen laitos ei näytä maksukanavia.
- Nakki
Siis löytyykö mistään, vaikkapa Ruåtsista, keskitettyä digi-digi-muunninta? Saisi kaapeliverkon pienen laitetarjonnan vaihdettua T-verkon parempaan laitetarjontaan.
- tarvitaan
Taitaa päinvastaiset muuntimet, eli DVB-T -> DVB-C olla yleisempiä! Niillä kun saadaan antennilähetykset menemään yhteisantenniverkkoihin ilman isompia peruskorjauksia.
DVB-T:tä kannattaa kokeilla ihan sisäantennilla. On ainakin halpa ratkaisu ja varsinkin ikkunalla saattaa toimia hyvinkin. - Kiki
Siis tuollaista ei löydy, mutta löytyypi boksi joka muuntaa C-signaalin T:ksi, siis kaikki kanavat mitä tulee, hintaa noin 40€ ja siis tavallisen digiboksin kokoinen, ja ainakin luulisi että yksi tuollainen riittäisi kaikille telkkareille, koska laite muuntaa kokoajan kaikki kanavat.
JA ei laitteessa ei ole kymmeniä DVB-C virittimiä ja kymmeniä DVD-T modulaattoreita ;) - ihmee
Kiki kirjoitti:
Siis tuollaista ei löydy, mutta löytyypi boksi joka muuntaa C-signaalin T:ksi, siis kaikki kanavat mitä tulee, hintaa noin 40€ ja siis tavallisen digiboksin kokoinen, ja ainakin luulisi että yksi tuollainen riittäisi kaikille telkkareille, koska laite muuntaa kokoajan kaikki kanavat.
JA ei laitteessa ei ole kymmeniä DVB-C virittimiä ja kymmeniä DVD-T modulaattoreita ;)Ja mistä tuollaisia voi ostaa? Heikkeneekö kuvanlaatu muutoksessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564960Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202275- 1031444
- 911395
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231366Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1631238Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681095Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671005- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965